quote:Volgens mij let Armstrong alleen maar op Ullrich. Zelfs Vino gaat hij niet halen. Het was heel boeiend. Vino ging op een gegeven moment, een andere gevaarlijke man ging mee en Ullrich ging ze halen!!!
Nou ja, alles behalve een belg neem ik aan. En wrs alles behalve een Vlaming.quote:Het was echt niet te zien op de beelden die we te zien kregen. In een Belgische kermiskoeres was het een e.a. geweest, behalve als de medevluchter van de Nederlander een Belg was, dan zou de Belg winnen.
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.quote:
Tour geslaagd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef okee6 het volgende:
Rabo heeft z'n zege plus de trui die het beoogde voor Rasmussen, prima zaken doen vandaag
In Belgische kermiskoersen wint bij twijfel de Belg, ook als het verschil 20 cm is ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, alles behalve een belg neem ik aan. En wrs alles behalve een Vlaming.
Maar goed, Kloden is al een keer tweede geweest in de tour, dus Weening verdient het meer.
Ullrich deed geen trap te veel hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.
Op een bepaald moment werd zowel Armstrong als Ullrich in no time door 10 man ingehaald, dat verbaasde me echt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.
Ullrich reed Armstrong terug toen Vino en Basso aanvielen en reed hem ook nog eens naar voren in de groep. Als Vino gaat dan moet Ullrich gewoon bij Armstrong in het wiel zitten en niet de meesterknecht van Armstrong gaan uithangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ullrich deed geen trap te veel hoor.
Armstrong zat wel in zijn wiel, maar Ullrich bleef alleen maar bij de groep..
Precies, daarom moet het management van T-Mobile vanavond maar eens een hartig woordje met der Jan spreken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij let Armstrong alleen maar op Ullrich. Zelfs Vino gaat hij niet halen. Het was heel boeiend. Vino ging op een gegeven moment, een andere gevaarlijke man ging mee en Ullrich ging ze halen!!!
Ja idd. Net met Boogerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Noca het volgende:
Leuke beelden Ned 2 nu!
We gaan nog een mooie tour tegemoet, denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
hopen dat het overslaat naar de rest van de Rabo's
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ullrich reed Armstrong terug toen Vino en Basso aanvielen en reed hem ook nog eens naar voren in de groep. Als Vino gaat dan moet Ullrich gewoon bij Armstrong in het wiel zitten en niet de meesterknecht van Armstrong gaan uithangen.
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
Dit slaat in bij een ploeg. Gaan goede dingen gebeuren met die ploeg..
Het domste wat je kunt doen als je rivaal het gewicht van de koers draagt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..
en nog wat rode rugnummers.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Oldbie het volgende:
De tour kan niet meer kapot na de decpetie van vorig jaar:
4x bolletjes (2x Dekker; 1x Kroon; 1x Rasmussen)
1x etappe
En de tour is net begonnen....wat volgt??
Vlak Boogerd en Menchov niet uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.
Hij kan beter Armstrong het werk laten opknappen en Armstrong Vino terug laten halen en dan zelf een aanval plaatsen. Wil hij Armstrong verslaan dan moet hij niet in dienst gaan rijden van Armstrong, maar dan moeten ze Armstrong kapotrijden. Dat lukt best, want Klöden, Vino en Ullrich lijken goed in vorm, de ploeg van Armstrong was nergens vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..
Rasmussen zat niet in de uiteindelijke kopgroep, hij zat op 2'30". Ik weet niet of die wel helemaal fris isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.
Boogerd 18e vandaag.quote:
Menchov vind ik niet zo'n winnaarstype, maar wie weet als hij in de bergritten in de kop van de wedstrijd kan meedraaien. Boogerd is ook kanshebber. Als Rabo blijft aanvallen verwacht ik dat ze nog sowieso twee ritten gaan winnen.quote:
Is het niet juist gewoon heel slim gereden van DSC ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef Frenkie het volgende:
Goed nieuws dat de discovery ploeg toch door het ijs is gezakt.
Zal wel bedoeld zijn om wat ruimte te krijgen voor een lange ontsnapping a la Virenquequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Rasmussen zat niet in de uiteindelijke kopgroep, hij zat op 2'30". Ik weet niet of die wel helemaal fris is
Hij zal zich wel hebben laten uitzakken na die derde plek bovenaan die col.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Rasmussen zat niet in de uiteindelijke kopgroep, hij zat op 2'30". Ik weet niet of die wel helemaal fris is
Ik heb 'm niet zien lossen. Hij heeft flink gesprint voor de bolletjestrui, daarna werd hij gelost. Dat is dan in de afdaling geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Armstrong zat alleen en moest zelf een paar keer het gaatje naar Vino dichten, dat is zeker niet de bedoeling geweest vooraf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet juist gewoon heel slim gereden van DSC ?
Hun doel is om Armstrong het algemeen klassement te laten winnen.
Armstrong heeft na vandaag nog steeds 1'02'' voorsprong op de eerstvolgende concurrent (Vino).
DSC heeft de krachten gewoon gespaard voor momenten waarop het iets uitmaakt in het algemeen klassement. Volgens mij is dat juist een verstandige tactiek.
Of mis ik iets ?
Ik denk dat het een kwestie van niet kunnen is.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Armstrong heeft na vandaag nog steeds 1'02'' voorsprong op de eerstvolgende concurrent (Vino).
DSC heeft de krachten gewoon gespaard voor momenten waarop het iets uitmaakt in het algemeen klassement. Volgens mij is dat juist een verstandige tactiek.
Of mis ik iets ?
Hahaha dat zou geniaal zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of mis ik iets ?
Ik vind dit toch wel erg vreemd. Bij andere ritten word je onder de finishfoto's bedolven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand een finishfoto ?
die komt nog wel een paar keer langsquote:
Hij had geen enkele ploegmaat mee. Is toch opvallend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
Of mis ik iets ?
Die hoopten op Axel Merckx omdat dat zo'n geweldige daler is.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
De Belgen zijn nog niet zeker van de zege van Weening![]()
Armstrong kennende, neemt ie dat risico niet denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of mis ik iets ?
Ik las even te snel; dacht een moment dat je vriendin daar stond.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje is tourchick geweest bij die tijdrit in ehv
Precies.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dit toch wel erg vreemd. Bij andere ritten word je onder de finishfoto's bedolven.
Klopt en de taak van de ploegmaten van Armstrong is toch om zo lang mogelijk bij Armstrong in de buurt te blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van niet kunnen is.
Popvych zou toch zeker zijn witte trui willen verdedigen.
Om eerlijk te zijn ben ik dat zelf ook niet, maar ik ga er wel van uit dat ze bij de Tour apparatuur hebben die dat beter kan zien dan wij dat kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
Er is veel voor te zeggen dat ie zich alleen op de beklimmingen richt en nu wat tijd neemt om geen bedreiging te vormen voor de klassementsmannen, kan ie vaker weg. Met dik 7 minuten achterstand kan dat wellicht wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is onjuist, Rabo heeft drie voorjaarsklassiekers laten lopen door niet te laten rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben overigens blij dat die Leipe Levi weg is bij Rabo. Nu kunnen ze weer lekker aanvallend rijden. Zoals het hoort!!
Gewoon rustig verder rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Hoe heeft Rasmussen kunnen lossen? Hij kwam als 3e boven op de col. En hij schijnt toch een goede daler te zijn?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Jelminho het volgende:
Heeft zich gewoon af laten zakken, doel van Rasmussen is bolletjes en etappe. Waarom zou die dan proberen aan te klampen en onnodige energie verspillen ? Nu staat die nog verder van de gele trui vandaan, en mag die eerder weg van de klassementsrenners omdat hij geen bedreiging is.
Het kan opzet zijn geweest (zou niet voor het eerst zijn), of een lekke band, of gewoon desinteresse om hard door te trekken omdat de buit toch al binnen was.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Hoe heeft Rasmussen kunnen lossen? Hij kwam als 3e boven op de col. En hij schijnt toch een goede daler te zijn?
Dus niks strategiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:14 schreef mitt het volgende:
Armstrong heeft geen uitleg voor het falen van z'n teamgenoten.
die belgen moeten niet zeuren die hebben al 2 ritzegesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |