Het kostte me enigzins wat psychische moeite om dit topic te openen speciaal voor jullie, maar het is me gelukt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
eindelijk dit topic!!!
waarvoor ik je de rest van mijn domme, lege bestaan dankbaar ben.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het kostte me enigzins wat psychische moeite om dit topic te openen speciaal voor jullie, maar het is me gelukt.
Als je minder intelligent bent dan andere Fok!kers en vaak uitgeluld bent wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:20 schreef Snakey het volgende:
Ik stop meestal met discuzeuren omdat ik dronken enstoned ben. Telt dat ook?![]()
Ik geef tenminste toequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef Asmodean het volgende:
hij zegt zelf dat ie minder intelligent is
wie volgt?
Kijk jij bent veels te slim voor dit topic. Ik kan hier gewoonweg niet tegen in.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Heatseeker, het is géén goed topic. Integendeel, iets met kut.
Tja het leven van een minder intelligente is hard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:44 schreef MouseOver het volgende:
Alleen weer zo zielig voor de mensen die er zelf hier uitgeluld worden
denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kan het in ieder geval wel goed schrijven.![]()
Ik denk dat je in het echte leven niet op je postcount letquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar dan nog, ik kan echt niet discussiëren hier, wel in het echte leven maar op Fok dus niet, zijn er meer mensen die dat hebben?
Zal ik dat maar gaan doen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het echte leven niet op je postcount let
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar dan nog, ik kan echt niet discussiëren hier, wel in het echte leven maar op Fok dus niet, zijn er meer mensen die dat hebben?
hoiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef Asmodean het volgende:
hij zegt zelf dat ie minder intelligent is
wie volgt?
Misschien kom je op Fok wel over als een mongool (no offence).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan ook geen serieuze gesprekken voeren op Fok, wel in het echte leven...
Misschien is ovjl een leuk idee voor de minder serieuze topics/gesprekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat het effectiever is om het hier gewoon niet meer te doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zal ik dat maar gaan doen dan?![]()
Serieuze gesprekken zijn zo jaren Christusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je voelt je toch aangetrokken tot dit topic zeker Jett.quote:
Gezien je taalfouten en je achterlijke nickname ben je van harte welkom hierquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef tha-terrorist het volgende:
en hoe zit het met users die zo onintelygent zijn dat ze niet doorhebben dat ze uitgeluld zijn?
ik voel me thans prima, dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef tha-terrorist het volgende:
en hoe zit het met users die zo onintelygent zijn dat ze niet doorhebben dat ze uitgeluld zijn?
-pats hier met je pauper hbo- topique van maken ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:25 schreef renz0r het volgende:
Mag een HBO'er als ik hier ook komen?
Zo ja hallo
.... *zucht*....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
-pats hier met je pauper hbo- topique van maken ofzo?
nu ben ik uitgeluld, GEACSEPTEERDquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gezien je taalfouten en je achterlijke nickname ben je van harte welkom hier.
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef wappiej het volgende:
Houdt dat "minder intelligent" ook in dat hier in BrEeZaH geconverseerd mag worden?
jip en janneke-taal graag. zo kan ik je niet volgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:55 schreef wappiej het volgende:
gelukkig.. ik bedoel.. we moeten de drempel ook weer niet té laag leggen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |