Dat krijg je als je op je 10e al begint met roken en Breezers drinken.quote:
Als 15 jarige is 39 Kilo wel érg aan de lichte kant, nietwaar?quote:
jezus moeilijk kind... wat lust je dan wel? behalve waterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
ik lust ook al geen cola en ik drink af en toe spa blauw
En net vond je spa nog vies.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
Niet teveel hoor; zitten allemaal calorieën in.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
wie heeft het over vingersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie neukt er nu mensen met mayo aan hun vingers.
Hmm, Smirnoff ofzo is zelfde zooi als Breezah, dus........quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
en ik rook niet
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef cerror het volgende:
[..]
En net vond je spa nog vies.
Je hersencellen zijn aangetast, of niet?
nee, is goed gewicht voor mijn lengte.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Als 15 jarige is 39 Kilo wel érg aan de lichte kant, nietwaar?
Het is gewoon een principe!quote:
1.30 ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, is goed gewicht voor mijn lengte.
Wat ben je, 1 meter 20 ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar moet ze eigenlijk over nadenken... daarom....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef cerror het volgende:
[..]
En net vond je spa nog vies.
Je hersencellen zijn aangetast, of niet?
het is nu officieel, we hebben een FOK!-lilliputterquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Wat is er nou zo moeilijk aan het fatsoenlijk typen?
Waarom niet gewoon "ik" ipv dat idiote "k" .
"kkkkk uthoer".
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is nu officieel, we hebben een FOK!-lilliputter![]()
Nouja, ik heb liever ook totaal geen overtollig vet bij een meidquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die midgets zijn anders nog verdomde zwaar hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is nu officieel, we hebben een FOK!-lilliputter![]()
dat moet!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:29 schreef KopieerMachine het volgende:
wie gaat een vervolg topic maken ?
Ik ook denk ik, en eet gewoon normaal..quote:
Ach, als het maar een gat of 3 heeft.quote:
dat klinkt breezer....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:30 schreef Imberr het volgende:
1.55![]()
en ik drink alleen spa blauw als het superwarm is en ik niks anders te drinken heb
voor de rest drink ik gewoon drinkenen op feestjes meestal eristoff blue
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:30 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, en eet gewoon normaal..
Ben 1.82, 18 jr en weeg net geen 65 kilo.
Maar kan me wel dagelijks volledig volduwen met vretenZonder aan te komen..
Ahhja, ik Appelsapquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:30 schreef Imberr het volgende:
voor de rest drink ik gewoon drinken
Tip: Eet eens wat meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:30 schreef Imberr het volgende:
1.55![]()
en ik drink alleen spa blauw als het superwarm is en ik niks anders te drinken heb
voor de rest drink ik gewoon drinkenen op feestjes meestal eristoff blue
39 kilo en tieten?quote:
Ik kwam niet dagelijks langs McDonalds... Misschien ook omdat ik vrij veel beweeg en sportquote:
Ik volg het topique nietquote:
dat is wel gezond voor die lengtequote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef cerror het volgende:
[..]
39 kilo is niet gezond voor die lengte.
dan zou je spieren moeten hebben en dus zou je dus wat zwaarder zijn...... met 65 kilo ben je gewoon een en al bot manquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik kwam niet dagelijks langs McDonalds... Misschien ook omdat ik vrij veel beweeg en sport![]()
van een 15-jarige anorexia? Daar zit je serieus op te wachten?quote:
Dan zou ik een andere sport proberen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik kwam niet dagelijks langs McDonalds... Misschien ook omdat ik vrij veel beweeg en sport![]()
Bron graag.quote:
Voor die lengte lijkt het me redelijk... Alleen wegen m'n luidsprekers al meer dan jouquote:
Sport was zo min mogelijk eten...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere sport proberen.![]()
Methode 2 (Quetelet-index)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |