Okay je hebt me over gehaald...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Shirley het volgende:
Ik ga vandaag zelf tortilla's maken met gehakt, wat ijsbergsla, uitje erdoor, beetje kaas eroverheen....Niet teveel troep erop, daar hou ik niet van.
Ow? Ga je nu ook tortilla's eten?quote:
Ik wist niet wat ik moest eten, zag je berichtje...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow? Ga je nu ook tortilla's eten?
Alleen doe ik het met pannenkoeken,bij gebrek aan echte tortilla's. Of het ook echt heeft gesmaakt, laat ik vanavond nog wel weten.
Hmm..ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik moest eten, zag je berichtje...
Ja, lekker! Is altijd lekker!
Kan je nu al vertellen dat het je gaat smaken, met pannekoek is het namelijk heel goed weg te krijgen!![]()
Mik je dan kipstukjes door de cornflakes ofzo??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier worden het Twisters Kentucky Fried Chicken-style, maar dan zelf gemaakt
Lekker!
En ene mangosalade erbij
Wil ik vandaag ook maken na aanleiding van die chickentwistertopic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Kipfileetje in reepjes bestrooien met kruiden, dan door eiwit halen en cornflakes, effe de frituurpan in, op een wrap leggen met wat sla en slasaus en klaar
Nou, het was lekker hoor! Al denk ik dat het met echte tortilla's nog veel lekkerder is dan met de pannenkoeken. maar zeer geslaagd!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Shirley het volgende:
Ik ga vandaag zelf tortilla's maken met gehakt, wat ijsbergsla, uitje erdoor, beetje kaas eroverheen....Niet teveel troep erop, daar hou ik niet van.
WAS LEKKER. Met veel lof ontvangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:33 schreef Faithz het volgende:
Kipfilet gevuld met monchou en mosterd en coburger ham eroverheen. ff de oven in en kijken of het smaakt.. met krieltjes en lekkere sla met pitten.
Haha wij ook, we hadden weer eens veel te veel, ingevroren dus, vanavond met prei ringen op gebakken en een eitje geroerbakt erdoor (sambal en ketjap)quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:46 schreef Ilsjuhh het volgende:
een restje nasi van de chinees met sate en een eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |