quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
joa zeg hequote:
dat deed ik zo evenquote:
hoe voelt dat nou?quote:
nee ik kan t nu nog niet aanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou?
Heb je al frituur aanstaan en een biertje gepakt om het te vieren dat het gelukt is?
vooral als je melk gaat drinken nu, da's tofquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:45 schreef Dead-Doll het volgende:
Blue Curaēao! Niks mixen, pśśr zeg ik je! Dat is het..
De zoetigheid overheerst nog op mijn smaakpapillen.
Das toch geen bierquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:45 schreef Dead-Doll het volgende:
Blue Curaēao! Niks mixen, pśśr zeg ik je! Dat is het..
De zoetigheid overheerst nog op mijn smaakpapillen.
Nooit gedaan, ben het niet van plan ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vooral als je melk gaat drinken nu, da's tof
Eens gelijkquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
En je hebt waarschijnlijk ook een blauwe tong
In the name of science!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nooit gedaan, ben het niet van plan ook..
Maar wel goddelijk lekkerquote:
Maar geen bier dusquote:
Bako is ook geen bier en dat is ook heerlijkquote:
Ik bén een vrouw.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's dan wel vet
vrouwen vinden dat denk ook wel leuk
Je gaat offtopic...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bako is ook geen bier en dat is ook heerlijk![]()
Het hoort immer bier te zijn. Bier per kwartier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet altijd bier te zijn?
Enigzins afwisseling is ook okay.
quote:
Het is 3 tegen 1.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Alles moet hier zijn bier bier bier ?
![]()
Maar als die dream van jou uitkomt zien we er straks allemaal zo uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Het hoort immer bier te zijn. Bier per kwartier.
I have a dream...
En dat is het idee ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar als die dream van jou uitkomt zien we er straks allemaal zo uit
[afbeelding]![]()
Gniffel, das ook precies wat ik dacht toen ik zag dat dit #115 pas was... heb vanacht om half 6 nog in #114 gepost en toen ik wegging waren we in #112 begonnen. Puik werk nu dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, krijg nou wat, maar 1 deeltje gemist..
De snelheid is nu echt perfect..
Hoi DD.
Ik had #112 en #113 geopend, en aan het einde van #113 ben ik weggegaan. Heb dus alleen deel #114 helemaal gemist.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Gniffel, das ook precies wat ik dacht toen ik zag dat dit #115 pas was... heb vanacht om half 6 nog in #114 gepost en toen ik wegging waren we in #112 begonnen. Puik werk nu dus
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef tho_Omas het volgende:
Haarbalpasta?
Spannends gebeurd? Hier? Niet dat ik weet... ik heb gister wel een stoot op mijn kin moeten incasseren in de stad na sluitingstijd maar dat heb ik daarna ongenadig hard afgestraft... das wel een beetje spannend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had #112 en #113 geopend, en aan het einde van #113 ben ik weggegaan. Heb dus alleen deel #114 helemaal gemist.
Niks spannends gebeurd?
/dev/nullquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:19 schreef tho_Omas het volgende:
Ja ik wil weten waar onze topics van vannacht zijn gebleven.
Vertel vertel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Spannends gebeurd? Hier? Niet dat ik weet... ik heb gister wel een stoot op mijn kin moeten incasseren in de stad na sluitingstijd maar dat heb ik daarna ongenadig hard afgestraft... das wel een beetje spannend.
Of gewoon onderaan de topiclijst.quote:
Way ahead of youquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:21 schreef dady het volgende:
ik ben brak jongen, pffieew zometeen mar een frikandel frituren om op te knappen.
Oh je maakt me jaloers. Mijn frituurpan doet nogal over het opstarten, heb hem 5 minuten geleden al aangeslingerd maar als die eenmaal draait is het net een diesel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Way ahead of you
Heb reeds een broodje frikandel verorberd alsof ik een hitsige buffel ben die ronddwaalt op de vlakten van Arizona.
De kroegen sluiten op vrijdag om 4 uur bij ons. Ik sta ff buiten te praten nog met een vrouwtje komt ineens zo'n bezopen lamzak uit de kroeg naast mijn kroeg en die lui lopen ons altijd uit te dagen omdat De Docter (waar ik dus altijd kom) een beetje een alternatief/rock cafe is en de Bloopers/Timeless is breezerslettentent met bijbehorend mannelijk entourage. Dus die zatlap komt op me af en begint met te duwen en uit te schelden. Dus ik zeg heel vriendelijk tegen dat evolutionaire foutje dat hij op moet bokken. Krijg ik dus een stoot van hem tegen mijn kin. Ik pak dus snel zijn hand en draai zijn arm om en ren hem face first tegen de muur. En daarna ben ik met dat chickie mee naar huis gegaan.quote:
Je log doet het niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Way ahead of you
Heb reeds een broodje frikandel verorberd alsof ik een hitsige buffel ben die ronddwaalt op de vlakten van Arizona.
Goed werkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:25 schreef dady het volgende:
[..]
Oh je maakt me jaloers. Mijn frituurpan doet nogal over het opstarten, heb hem 5 minuten geleden al aangeslingerd maar als die eenmaal draait is het net een diesel.
Ik weet het hij heeft de laatste tijd wat kurenquote:
Whehehe die gast kan dus niet vechten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef beelz het volgende:
[..]
De kroegen sluiten op vrijdag om 4 uur bij ons. Ik sta ff buiten te praten nog met een vrouwtje komt ineens zo'n bezopen lamzak uit de kroeg naast mijn kroeg en die lui lopen ons altijd uit te dagen omdat De Docter (waar ik dus altijd kom) een beetje een alternatief/rock cafe is en de Bloopers/Timeless is breezerslettentent met bijbehorend mannelijk entourage. Dus die zatlap komt op me af en begint met te duwen en uit te schelden. Dus ik zeg heel vriendelijk tegen dat evolutionaire foutje dat hij op moet bokken. Krijg ik dus een stoot van hem tegen mijn kin. Ik pak dus snel zijn hand en draai zijn arm om en ren hem face first tegen de muur. En daarna ben ik met dat chickie mee naar huis gegaan.
Misschien is error checking in je code een goed idee?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet het hij heeft de laatste tijd wat kurenGeen idee wat er mis is, alle files staan gewoon op de server en alles is goed geCHMOD. Vreemde zooi, waarschijnlijk werkt het vanmiddag spontaan wel weer.
Die kerel sloeg best hard... heb een gevoelige kin nu... Ik kan alleen veel beter vechten dan hij kanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe die gast kan dus niet vechten.. En nog genueckt?
De kipnuggets van de DEKA markt, dat is pas een aanrader. Die liggen gewoon in het vleesvak dit is de creme de la creme onder het frituursel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed werkMAak een enorme schaal bitterballen zou ik zeggen. Of kipnuggets.
Heb denkik al het probleem gevondenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien is error checking in je code een goed idee?.
Gewoon wat ifjes en elsejes bij het openen van een bestand. Check altijd eerst of het wel een bestand is, en dan of het wel te beschrijven is.
Goede zaakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:31 schreef dady het volgende:
[..]
De kipnuggets van de DEKA markt, dat is pas een aanrader. Die liggen gewoon in het vleesvak dit is de creme de la creme onder het frituursel.![]()
![]()
Hoe kan je dat vergeten?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb denkik al het probleem gevondenNu nog even erachter komen wat mijn password voor die server ook alweer was
Ik verander mijn passwords elke maand. Elke server en pc in mijn netwerk heeft een ander password. Die server heb ik alleen al een hele tijd niet veranderd en ben er een hele tijd niet meer op geweest... dus ik heb geen idee wat het kan zijnquote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik verander mijn passwords elke maand. Elke server en pc in mijn netwerk heeft een ander password. Die server heb ik alleen al een hele tijd niet veranderd en ben er een hele tijd niet meer op geweest... dus ik heb geen idee wat het kan zijn
Om 13:37 gepost.quote:
Paranoiaquote:
Nerdquote:[..]
Om 13:37 gepost..
Bonjourquote:
salut! ou vas-tu?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Bonjour
wacht nogsteeds op mijn chauffeur
Dude.. mijn Frans gaat echt niet verder dan voulez vous coucher avec moi en swassant-nufquote:
waar ga je heen op vakantie?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude.. mijn Frans gaat echt niet verder dan voulez vous coucher avec moi en swassant-nuf
Ga nog niet op vakantie dat duurt nog 2 weken... Moet vanavond gitaar spelen in Baarle-Nassauquote:
owwwwwwwwwwwwwww ik dacht dat je op vakantie gingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ga nog niet op vakantie dat duurt nog 2 weken... Moet vanavond gitaar spelen in Baarle-Nassau
Was het maar zo... ben er wel aan toe. Maar over 2 weken gaat het dan wel eindelijk gebeuren... rondreis door Europaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwww ik dacht dat je op vakantie ging
dat wil ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Was het maar zo... ben er wel aan toe. Maar over 2 weken gaat het dan wel eindelijk gebeuren... rondreis door Europa
En waar gaat de reis je brengen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wil ik ookik moet nog tot september wachten
Spijker op z'n kop Pool.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef Pool het volgende:
Ik heb even wat hoi / doei berichten verwijderd. Zie mijn tekstje in de OP. Het gaat weer wat beter met de reeks en dat willen we graag zo houden. Mensen zien aan je posts en aan je [afbeelding] wel of je er bent. Of plaats je groet als onderdeel van een andere post.![]()
Pool, wat benje toch strengquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef Pool het volgende:
Ik heb even wat hoi / doei berichten verwijderd. Zie mijn tekstje in de OP. Het gaat weer wat beter met de reeks en dat willen we graag zo houden. Mensen zien aan je posts en aan je [afbeelding] wel of je er bent. Of plaats je groet als onderdeel van een andere post.![]()
Ik wil geloof ik niet weten in welke van beide.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Pool, wat benje toch streng
je verdient een melding in een bepaald topic van mij
Whehehe, dat scheelt mij ook weer posts verwijderen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef Mailbox het volgende:
kwartet
Mag alsnog welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Whehehe, dat scheelt mij ook weer posts verwijderen.![]()
de laatst aangemakte natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik niet weten in welke van beide.
Ja, ik had een kater.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef AMD64 het volgende:
Is er nog wat ergs gebeurd? Laatste 13 uur?
ze zagen je ankomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:29 schreef AMD64 het volgende:
Hey snellejelle. Hoe komt het dat iedereen weg is
Het is zaterdag. Iedereen met een leven is leuke dingen aan het doen nerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:29 schreef AMD64 het volgende:
Hey snellejelle. Hoe komt het dat iedereen weg is
Hey, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Goh cerror. Wanneer heb jij dat nou niet
Kut ik zit ook te fokkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is zaterdag. Iedereen met een leven is leuke dingen aan het doen nerd.![]()
Ik was ook leuke dingen aan het doen. Ben net terug.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Verkouden en last van m'n nek.quote:
fokken is toch leuk?!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kommie vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik was ook leuke dingen aan het doen. Ben net terug.
Yup.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Echo99 het volgende:
@ AMD64: Sliep uit! Ik heb je kwartet verknatst![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup.
Geen verbetering dus afgezonderd van de alcohol in mijn bloed.
Neh, doe ik morgen om 4 uur 's ochtends wel.quote:
De man met de fijne avatarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
DD is aanwezig.
Whehehe. Jij blijft ook lang opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, doe ik morgen om 4 uur 's ochtends wel.
Hoezo? Ik ben er toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Echo99 het volgende:
Dit topic gaat weer helemaal kut.
Profiel check. Oeps.quote:
Oh, een computernerd ook nog?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Profiel check. Oeps.![]()
Ach ja, ik ga er zomaar klakkeloos vanuit dat alle computer nerds mannen zijn...![]()
En nu je excuses naar DD aubquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Profiel check. Oeps.![]()
Ach ja, ik ga er zomaar klakkeloos vanuit dat alle computer nerds mannen zijn...![]()
Hey, niet zo tegen mijn zwangere vrouwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Applaus laat ik even afhangen van de kwaliteit van je posts vandaag![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Applaus laat ik even afhangen van de kwaliteit van je posts vandaag![]()
Dat wordt jįrenlang nooit meer fatsoenlijk slapen danquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt jįrenlang nooit meer fatsoenlijk slapen dan
Ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef DeTolk het volgende:
Ok. duidelijk
wrom niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Is deze reeks nu nog levend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:Het is hier dood aan het gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik moest mijn kwartet zelfs in een spoiler zetten. Ik was anders bang dat m'n posts gedelete zouden worden.quote:
ijs vrett'nquote:
Het is geen volspam reeks.quote:
Oeh oeh, wat voor smaak?quote:
peerquote:
fietsen gappenquote:
Volwaardige posts plaatsen.quote:
Gelukkig, was even bang dat... [insert angstig moment]quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef StofjeB het volgende:
Vier op een rij mét PI? Het zal toch niet hč![]()
Ik heb vanacht nog ene klein deel meegemaakt. Was lekker een goed tempo, zo af en toe kon je lekker ouderwets F5en.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was vanacht wel ff anders
leek de ouwe [sc] wel
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn kwartet zelfs in een spoiler zetten. Ik was anders bang dat m'n posts gedelete zouden worden..
Met quickPI's zal dat niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef StofjeB het volgende:
Vier op een rij mét PI? Het zal toch niet hč![]()
Hey StofjeBquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:20 schreef StofjeB het volgende:
Goedemiddag menschen!!!!!!!!!!!
Groet posts worden verwijderd door pool.quote:
Ja, ik zag het. Wat een kuthost.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:24 schreef AMD64 het volgende:
Mijn avatar is weg.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Groet posts worden verwijderd door pool..
Leukquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:26 schreef StofjeB het volgende:
pc-fr34k, nummertje 67005, aangemeld op zaterdag 6 september 2003 @ 19:32
Stofje, nummertje 67006, aangemeld op zondag 7 september 2003 @ 17:54
mooie ava heb je btw, en hij is nog waar ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog ene klein deel meegemaakt. Was lekker een goed tempo, zo af en toe kon je lekker ouderwets F5en..
Geeft nix... het is de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:27 schreef StofjeB het volgende:
Dat was kei-veel onderzoek doen net. Allemaal dingen kijken enzo en dat met een baggere computer. Ik ben nu kei-uitgeput.
Staat in de OP.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:26 schreef StofjeB het volgende:
pc-fr34k, nummertje 67005, aangemeld op zaterdag 6 september 2003 @ 19:32
Stofje, nummertje 67006, aangemeld op zondag 7 september 2003 @ 17:54
Wie zou toch die tekst erin hebben gezet...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
mooie ava heb je btw, en hij is nog waar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
de enge kaboutertjes die vanuit de spouwmuren hun diabolische plannen om fok over te nemen proberen te verwezelijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie zou toch die tekst erin hebben gezet....
Hoi kabouter die vanuit de spouwmuren je diablolische plannen om fok over te nemen probeerd te verwezelijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
de enge kaboutertjes die vanuit de spouwmuren hun diabolische plannen om fok over te nemen proberen te verwezelijken
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi kabouter die vanuit de spouwmuren je diablolische plannen om fok over te nemen probeerd te verwezelijken..
wie nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb BierO*O*O*O*O*O*O*O*O**O*O*O*O*O*O**O*O*O*O-O*O*OI*O*O*O*O-*O-*O*O*O-*O*-O*
Net had ik geen bierquote:
deep purple is best relaxd inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Net had ik geen bier
Nu wel
Deep Purple is goed![]()
I'mmmmmmmmmm a Highway star
Nobody gonna take my car and break the speeeed of sooouund
dan ben je of een prutser dat je niet meer ingeslagen hebt of je loopt ff naar de koelkast en pakt een nieuwequote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef no1uknow het volgende:
Nu is mijn bier op
nu alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga eten.
Mn ma heeft niet meer ingeslagenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan ben je of een prutser dat je niet meer ingeslagen hebt of je loopt ff naar de koelkast en pakt een nieuwe
of je gaat op jezelf wonenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mn ma heeft niet meer ingeslagen
Oh heeft ze wel gedaan
maar
Ik kan er niet bij
waarom
Mn pa is de vloer aan het schuren en heeft dus alles dichtgeplakt
Ik ben blij dat ik nog bij de laatste gekoelde kon uit de koelkast![]()
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Mr-Z het volgende:
rustig hier.. wat hebben de modjes toch gedaan?
Maar goed. on-topic.. hoe lang frituren jullie bv een bami schijf? 5 minuten is soms te kort.. dan is ie nog koud van binnen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry.Blijkbaar valt er toch minder over bier en friet te vertellen dan jullie zouden willen.
![]()
Ik eet trouwens nooit bamischijven, dus ik zou het niet weten. Bovendien frituren we hier bij mijn ouders met olijfolie, dan moet je zelfs voorgebakken friet er minstens 10 minuten in laten zitten.![]()
Zeg Pool, hoe vaak is er al gediscusseerd over deze reeks in Fok!crew?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry.Blijkbaar valt er toch minder over bier en friet te vertellen dan jullie zouden willen.
![]()
Ik eet trouwens nooit bamischijven, dus ik zou het niet weten. Bovendien frituren we hier bij mijn ouders met olijfolie, dan moet je zelfs voorgebakken friet er minstens 10 minuten in laten zitten.![]()
Olijfolie schijnt het gezondst te zijn. Onverzadigde, plantaardige vetten enzo.quote:
Dat lijkt me klote.. heb je je bord friet leeg, kan je nog es 10 minuten wachten op de snacksquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Minder dan je denkt, we waren het vrij snel eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeg Pool, hoe vaak is er al gediscusseerd over deze reeks in Fok!crew?.
Ja, olijf/frituurolie geloof ik. Het zit in elk geval in de frituur, dus we bakken geen friet op het fornuis ofzo. Zo diep zinken we nou ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat lijkt me klote.. heb je je bord friet leeg, kan je nog es 10 minuten wachten op de snacks![]()
En is dat lekker in de olijfolie? is dat die olijf/frituur olie?
boeie dat het gezond is, frituur hoort juist ongezond te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Olijfolie schijnt het gezondst te zijn. Onverzadigde, plantaardige vetten enzo.
Maar gister heb ik zelf friet gehaald.![]()
Tot de 125 en dan is het mooi geweest?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Minder dan je denkt, we waren het vrij snel eens.![]()
dat doe ik zo evenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:40 schreef Parvus het volgende:
ik ga voor de daglijst.
maar dan hebben we er nog maar 10 te gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tot de 125 en dan is het mooi geweest?
Ouders, midlife-crisis, gezondheidshype.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
boeie dat het gezond is, frituur hoort juist ongezond te zijn
En daar hebben ze nog flink hun best voor moeten doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar dan hebben we er nog maar 10 te gaan
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar dan hebben we er nog maar 10 te gaan
Pfff, tell me about it! Sinds een maand of twee, drie (sinds er een artikel in het AD over stond. En bedankt!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ouders, midlife-crisis, gezondheidshype.
En op mijn studentenkamer hebben we geen frituur, maar wel een goede toko om de hoek.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfff, tell me about it! Sinds een maand of twee, drie (sinds er een artikel in het AD over stond. En bedankt!) propt mijn moeder me tweemaaldaags een vitamine C pil in de bek. Waarom? Ik heb nog nooit nodig gehad en waarom nu dan wel
Wij hebben dus ook geen vetpan thuis, nog zoiets
Whehe, vitamine C in de zomer nog wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfff, tell me about it! Sinds een maand of twee, drie (sinds er een artikel in het AD over stond. En bedankt!) propt mijn moeder me tweemaaldaags een vitamine C pil in de bek. Waarom? Ik heb nog nooit nodig gehad en waarom nu dan wel
Wij hebben dus ook geen vetpan thuis, nog zoiets
we hebben hier ook geen frituur in huis maar er zit er wel een op 200 m lopen en die ga ik zo maar eens met een bezoekje vererenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ouders, midlife-crisis, gezondheidshype.
En op mijn studentenkamer hebben we geen frituur, maar wel een goede toko om de hoek.![]()
Tegen die tijd ben je al begin twintig en ga je McSalads eten en rosé drinken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Dead-Doll het volgende:
125, dat is lullig..
Bij deel 250 zou de meet komen..
Buiten het feit dat je daar vast lang niet genoeg geld voor hebt, zou het een geweldig idee zijn.quote:
Rosé? NEVER!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je al begin twintig en ga je McSalads eten en rosé drinken.![]()
Neem ik mn vriendin wel mee voor het huishouden etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je daar vast lang niet genoeg geld voor hebt, zou het een geweldig idee zijn.
Dat doe ik amperquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je fruit eet, is dat al meer dan voldoende
+2 zelfkennisquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan ben je echt dom
Oh
Dan ben ik ook dom![]()
Klein verschil; dįt zijn burgertrutjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zeiden die burgertrutjes uit mijn vriendenkring drie jaar geleden ook.![]()
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb dan ook nooit beweerd enige form van inteligenti te bezitten![]()
Ik kan hier niet tegen, killswitch, echt niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb dan ook nooit beweerd enige form van inteligenti te bezitten![]()
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Klein verschil; dįt zijn burgertrutjes..
waar kun je niet tegen danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen, killswitch, echt niet..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ga eten..
En weet je wįt ik ga eten?
Fritśśr..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Dead-Doll het volgende:
125, dat is lullig..
Bij deel 250 zou de meet komen..
quote:
Idd! Die meet komt er gewoon!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef PrintScreen het volgende:
Is dit het topic waarin we meemaken hoe een reeks snel groeide en langzaam sterft?
Ja, maar er viel met dat tempo niet normaal te discuseren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
kom op.. als je 12 topics ruzie gaat zitten maken waar die meet gehouden moet worden..
Au.quote:
En dan zal al het gespuis zich weer over heel Fok! uitspreidenquote:
Jep... maar wat geeft et johquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef PrintScreen het volgende:
Is dit het topic waarin we meemaken hoe een reeks snel groeide en langzaam sterft?
en dan is er weer een poging om het gebagger te stoppen misluktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan zal al het gespuis zich weer over heel Fok! uitspreiden
Dan maak je het de volgende 12 topics weer goed en de 120 daarna ga je het over bier en frituur hebben, is dat nou zo moelijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]kom op.. als je 12 topics ruzie gaat zitten maken waar die meet gehouden moet worden..
Gaf het maar wat, dan hadden we nog watquote:
Sjit, dat heb ik allemaal gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]kom op.. als je 12 topics ruzie gaat zitten maken waar die meet gehouden moet worden..
en dan zal 'onz-e havoc' weer een andere poging ondernemen om dat gespuis te containenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:05 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Dan maak je het de volgende 12 topics weer goed en de 120 daarna ga je het over bier en frituur hebben, is dat nou zo moelijk?
Even een PI gebruiken die ik nog nooit gebruikt heb. Sorry.
En andere foraquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
inclusief mij natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
en dan zal 'onz-e havoc' weer een andere poging ondernemen om dat gespuis te containen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |