Ja nog veel meer nu je er toch bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Frank-NL het volgende:
Interessant, vertel me meer!
En toen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
We hadden wat onenigheid over een weekendje weg, waar wat woorden zijn gevallen. Er was niks aan de hand totdat ik vanmorgen een uiterst denigrerende reactie kreeg. Er werd mij op uiterst formele wijze verteld dat het maar allemaal aan mij lag![]()
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
We hadden wat onenigheid over een weekendje weg, waar wat woorden zijn gevallen. Er was niks aan de hand totdat ik vanmorgen een uiterst denigrerende reactie kreeg. Er werd mij op uiterst formele wijze verteld dat het maar allemaal aan mij lag![]()
denigrerende reactiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
quote:
Ik denk meer oraal in dit geval...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:16 schreef Blokhut het volgende:
Ben je anaal vernederd?
Ik las okselhaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef Ronno het volgende:
gooi haar in de hakselaar...
LENUS a.k.a. De Hakselaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef Ronno het volgende:
gooi haar in de hakselaar...
Dat is de achterliggende gedachte van jou kameraad !quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:43 schreef Het_hupt het volgende:
Misschien een fotootje?![]()
kunnen we lekker op fok.nl wraak nemen haar foto rukken![]()
Zeg, ik moet me toch niet aangesproken voelen héquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:09 schreef LENUS het volgende:
Wat kunnen sommige vriendinnen toch zeiken! Je moet je soms inhouden om een dergelijk figuur niet de huid vol te schelden.![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is de achterliggende gedachte van jou kameraad !
ik weet niet wat voor vrouwvolk jij af en toe over de vloer hebt, maar de laatste keer dat ik keek hadden ze geen klotenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef vanBnaarC het volgende:
Vrouwen is klootjesvolk
Al kunnen sommige wel flink je matras eronder spuitenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:23 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor vrouwvolk jij af en toe over de vloer hebt, maar de laatste keer dat ik keek hadden ze geen kloten
Ik las je kontjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Al kunnen sommige wel flink je matras eronder spuiten![]()
Ja matras lijkt ook op kontje, gay...quote:
Dat is de achterliggende gedachte van heel FOK!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is de achterliggende gedachte van jou kameraad !
Post dat mailtje eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
... totdat ik vanmorgen een uiterst denigrerende reactie kreeg. Er werd mij op uiterst formele wijze verteld dat het maar allemaal aan mij lag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |