quote:
quote:
Eigenlijk heeft hij het aan jou te danken...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:14 schreef ChocoladepastaNova het volgende:
Ik zei toch dat mijn harde woorden uiteindelijk alleen maar een positieve, aansporende werking zouden hebben.
Naja, no hard feelings, ik ben trots op je.
Like duhquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij het aan jou te danken...![]()
Ach, en lukt het niet, dan heb je de wereld ten minste verlost van een aantal irritante 16-jarigen... wel jammer voor die trauma's van die treinbestuurders... daar moet je nog wel iets op vinden eigenlijk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef ChocoladepastaNova het volgende:
[..]
Like duh.
En iedereen maar denken dat ik het slechtste met de mensen voor heb op het forum, maar in werkelijkheid probeer ik ze juist allemaal te redden...
Ok, op een vrij radicale manier, maar hé, het werkt kennelijk zoals je in dit topic kunt zien.
De NS moet gewoon blinde machinisten aannemenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, en lukt het niet, dan heb je de wereld ten minste verlost van een aantal irritante 16-jarigen... wel jammer voor die trauma's van die treinbestuurders... daar moet je nog wel iets op vinden eigenlijk...![]()
ik denk het... waren toch erg leuke topics om te lezen (met dank aan kasta uiteraard)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef Modwire het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie TS is?
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef Modwire het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie TS is?
quote:
het kan even duren, maar je komt altijd wel uit het dal als je wilt!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef PuinzOOi het volgende:
Ik ken je danwel niet maar zo te lezen kom je net uit een diep dal... gefeliciteerd, ik ben erg blij voor je!![]()
![]()
Ik zit momenteel ook een beetje in een dip (burnout-achtige verschijnselen etc.) en raak soms gefrustreerd / depri omdat ik bang ben dat het nooit weer 'normaal' wordt... dit soort verhalen geven me weer een beetje hoop.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |