quote:Bolletjestrui Rasmussen
Michael Rasmussen mocht na afloop van de etappe de bolletjestrui aantrekken. Hij kwam de eerste vier cols, van de derde categorie, als eerste boven. "Ik moest wel hard gaan om dit te kunnen presteren. Ook al zaten er risico's aan." Omdat Rasmussen in de laatste beklimming ook nog punten haalde, veroverde hij de bolletjestrui. "Ik wil hem wel naar Parijs brengen. Maar mijn belangrijkste doel is het winnen van een etappe. Dat zat er vandaag niet in."
Nietes, Rasmussen zuigtquote:Op zondag 10 juli 2005 00:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als hij met een groep vooruit is gaat ie heus wel voor de etappe of een goede klassering.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Alejandro Valverde Jens Voigt Kim Kirchen Christophe Moreau Stefano Garzelli Bradley McGee Michael Rogers Jörg Jaksche Chris Horner |
Leipheimer, de man die nooit aanvalt.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Voigt, Kirchen en Jaksche. Ook voorspelbaar.
Niveautje hoor dit.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Ik zie McGee aanvallen op de col van de 2de categorie, als ie überhaupt de eerste berg overkomt zonder te lossen.
Rogers nog wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:05 schreef Butra het volgende:
Op het laatste moment nog Rasmussen gewisseld voor Rogers.![]()
Kap eens met dat suffe gezeik op andermans keuzes man. Pas als jij 1e staat in het algemeen klassement mag je iedereen uitlachen, okee?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Voigt, Kirchen en Jaksche. Ook voorspelbaar.
Amai! Vergeten, die wilde ik nog nemen.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:27 schreef methodmich het volgende:
Axel Merckx 551.318 523.753
Hij heeft veel kopwerk gedaan, maakte een goede indruk idd, en dit soort etappes liggen hem.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik speel Merckx altijd bij heuvels, zelfs tegen beter weten in. Al reed ie gisteren niet eens verkeerd.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Jens Voigt Kim Kirchen Laurent Brochard Juan Antonio Flecha Jörg Jaksche Chris Horner Alexandre Moos Mikel Astarloza Dario Cioni |
Hoeden opetenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Cioni nog genoeg kracht over heeft om bij de eerste 15 te eindigen, eet ik mijn hoed op.
ik denk niet dat hij het haaltquote:Op zondag 10 juli 2005 12:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Cioni nog genoeg kracht over heeft om bij de eerste 15 te eindigen, eet ik mijn hoed op.
Ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 12:41 schreef Asskicker14 het volgende:
probleem is dat lange vlakke stuk na de laatste klim, dan komen alle toppers weer bij elkaar. daarom heb ik ook geen Vino, Kloden of Armstrong opgesteld vandaagquote:Op zondag 10 juli 2005 13:00 schreef Ericr het volgende:
Ze moeten zeker 6 minuten hebben bij de laatste twee cols om dit te redden. Als de toppers gaan rjden zijn de gaten zo dicht.
Ik heb wel gelijk.quote:
Had ja, dat was de laatste wissel, voor Landaluzequote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had verwacht dat je Moreau ook wel had Eric.
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
Haal die Rasmussen er maar uit, die vind het wel best na de laatste klim en dan is het nog 50 kilometer. Die gaat nooit bij de eerste 15 finishen...
hier nog éénquote:Op zondag 10 juli 2005 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb Rasmussen.Voigt en Moreau
Zullen veel andere zijn ook maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |