Sinds wanneer komt Hushovd aardig een berg over?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:19 schreef Bayswater het volgende:
sprinters als Hushovd en O'Grady die redelijk een berg overkomen hebben waarschijnlijk geen ploeggenoten meer die dan het gat nog kunnen dichtrijden.
dan ben je al 850.000 euro kwijt, dat is bijna het prijzengeld van de winnaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn team voor morgen is meer dan 17 miljoen waard, stuk duurder dan het team van vandaag. Het is wel weer lastig...
maar de winnaar heb ik natuurlijk ook in mijn teamquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
dan ben je al 850.000 euro kwijt, dat is bijna het prijzengeld van de winnaar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Kim Kirchen Gerrit Glomser Laurent Brochard Carlos Sastre Didier Rous Jörg Jaksche Chris Horner Michael Rasmussen Alexandre Moos |
Daar zijn andere topics voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:19 schreef Bayswater het volgende:
de bookie heeft ook weer zijn lijst opgesteld:
tis maar om een algemeen beeld te krijgen, doe er zelf nooit aan meequote:
Nou, iig al niet Igor Gonzalez de Galdeano. Jezus, wat viel die weer door de mand.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
En het is dan verschrikkelijk moeilijk hieruit 9 te kiezen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef edje34 het volgende:
gvd zie net dat ik vandaag 0 pnt heb.
Ik heb er vanavond een half uurtje aan gespendeerd, als ik nu nog ga wisselen blijf ik weer wissel na wissel doen en uiteindelijk krijg ik er meestal spijt van. Ik kijk nu dus niet meer voor 11:00 op de rondemaster, hoewel ik nu toch weer twijfel over Rasmussen..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef Ericr het volgende:
Ben weer vakkundig mijn klassement om zeep aan het helpen, wissel na wissel en waarschijnlijk levert het wederom niks op.
Als hij met een groep vooruit is gaat ie heus wel voor de etappe of een goede klassering.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
Haal die Rasmussen er maar uit, die vind het wel best na de laatste klim en dan is het nog 50 kilometer. Die gaat nooit bij de eerste 15 finishen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |