Laten we dat niet doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:09 schreef Oversight het volgende:zullen we centraal archiveren hoe Pool de policy oprekt.
Je moet de url repareren... maar als die niet snel verdwijnt, verdwijnt er wel iet's anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:11 schreef GoLLeM het volgende:
404 op het plaatje...
Iet's met een apostrof?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je moet de url repareren... maar als die niet snel verdwijnt, verdwijnt er wel iet's anders.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je moet de url repareren... maar als die niet snel verdwijnt, verdwijnt er wel iet's anders.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
1) je bent niet te laatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
WAAROM waarom benik altijd net te laat
![]()
iets/iemand ...quote:
ow die maar die had ik idd al gezien , en is niet halfdichtgenaaid hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
1) je bent niet te laat
2) het was een half dichtgenaaide paardekut
waarom heet de url dan 'stitched vagina'?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow die maar die had ik idd al gezien , en is niet halfdichtgenaaid hoorhoort gewoon zo
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow die maar die had ik idd al gezien , en is niet halfdichtgenaaid hoorhoort gewoon zo
waarschuwing, een verkapte kans, whatever, je snapt wat ik bedoel.quote:
omdat t zo lijkt maar is bij alle paarden/pony's zo, vraag me niet hoe ik dat weetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:15 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
waarom heet de url dan 'stitched vagina'?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
vertel dat een talibanmeisje van 9 ofzow.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |