dAN WEL MET EEN STEL FLIKKERSquote:
Ik weet niet wat jij, maar ikdenk iets met anaal en diep enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:36 schreef ChocoladepastaNova het volgende:
Nee, ff serieus, waar woon je, dan wacht ik je snachts een keer op in een donker fietstunneltje ofzo.
Ik zal je nog eens een nachtzoen gevenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij, maar ikdenk iets met anaal en diep enzo
je capsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:36 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
dAN WEL MET EEN STEL FLIKKERS
Want anders klopt het niet
is dit een MENT enzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:36 schreef ChocoladepastaNova het volgende:
Nee, ff serieus, waar woon je, dan wacht ik je snachts een keer op in een donker fietstunneltje ofzo.
Ja en nu de deksel nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:36 schreef Aurelium het volgende:
je bent pot?
Post die kut dan, muts.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:35 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
SNAP!!!! ..VANWAAR die leuk mooie KUTSLOTJES?
WANT ALS HET OP KUT LIJKT iS HET ALLEMAAL EVEN MOOI![]()
Ken je die van het wilhelmus en die vrouw met 1 glazen oog? :$quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:38 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Ben blind aan een oog snappie
Ja we zijn zelfs samen twee hele dikkuh en zelf grote vriendinnuhquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:39 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ken je die van het wilhelmus en die vrouw met 1 glazen oog? :$
Is je kut heel erg behaard?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:42 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch hoer achter me naam hebben staan
Kay; ik ben wegquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:41 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
hele dikkuh
Nee, want ik geef er geen geld voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:42 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
volgens mij creme de ..... en beetje teveel ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:40 schreef ChocoladepastaNova het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik dus niet...
en verkeersborden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij, maar ikdenk iets met anaal en diep enzo
Zweefhoer bekt best lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:42 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
niks hoezo, ik vroeg het me gewoon even af.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:43 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Hoezo scheren hoeren nooit ?
Ja hallo ZiXs; droog schuif je die er niet makkelijk in enzo; eerst nat en daarna (uiteraard) de verkeersbordenquote:
Hou je smoel, domme breezahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:41 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
dikkuh en zelf grote vriendinnuh
Of zweefscheurquote:
Nou? Pakje shag of kaal?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:45 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Het had ook net zo goed reclame kunnen zijn
Zelfs een dikke kettingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:43 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
ligt t eraan of je slotjes hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |