Ik heb die zin drie keer gelezen en ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
nee dat ik weer een maand moet lopen slijmen bij een mod om de nieuwe notes te weten te komen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat soort kwaliteiten kan je nog tot een ware mosdcovich maken
Ik hoop het wel mm, wat doe jij nog zo laat op?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai zebbie!
er mag nog wel gewoon gedag gezegd worden toch?
ooit wist ik welke notes ik had. Nu gok ik dat ik nieuwe heb. Dus loop ik achter. En mag ik weer gaan lopen slijmen bij een mod. Zodat ik de nieuwe notes ook weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb die zin drie keer gelezen en ik snap 'm nietVooral het laatste stuk
hij slijmt een maand bij een mod en in ruil daarvoor verteld die mod waar litso notes voor heeft gekregen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb die zin drie keer gelezen en ik snap 'm nietVooral het laatste stuk
Lezen ze dan daadwerkelijk elk topic door?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:36 schreef Pool het volgende:
Okee, ik ga slapen, laat de boel een beetje netjes achter voor de ochtendmodjes!
ik had visite , en moest ff bijlezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel mm, wat doe jij nog zo laat op?
Daarom is ONZ mod een zo ontzettend gewilde plekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lezen ze dan daadwerkelijk elk topic door?
dus niet net zo netjes als mijn kamer nu is zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:36 schreef Pool het volgende:
Okee, ik ga slapen, laat de boel een beetje netjes achter voor de ochtendmodjes!
Ik zou vandaag ook eerder gaan slapen ivm de vakantie overmorgen, komt er niet echt van geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had visite , en moest ff bijlezen![]()
en nu kan ik niet slapen omdat er steeds n autoalarm afgaat al n half uur lang![]()
truste pool![]()
ik ben ook nog steeds opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zou vandaag ook eerder gaan slapen ivm de vakantie overmorgen, komt er niet echt van geloof ik
De reeks was wel rustig vandaag he, zo zonder mij?quote:
Dat kun je wel stellen jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De reeks was wel rustig vandaag he, zo zonder mij?
Ik weet niet of je nog terug hebt gelezen, maar men (en ik ben het wel enigszins eens) wil het wat rustiger houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De reeks was wel rustig vandaag he, zo zonder mij?
Ik probeer al lurkend af te kicken, anders zak ik spontaan in als ik 3 weken zonder Fok! moet levenquote:
Dát is natuurlijk waarom ik nog niet kan slapenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik probeer al lurkend af te kicken, anders zak ik spontaan in als ik 3 weken zonder Fok! moet leven
Deudlich.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:37 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ooit wist ik welke notes ik had. Nu gok ik dat ik nieuwe heb. Dus loop ik achter. En mag ik weer gaan lopen slijmen bij een mod. Zodat ik de nieuwe notes ook weer.
interpolis. glashelder.
Kwartetje deed ik af en toe, maar aan het eind ook zelden (1 keer in de 10 topics= 1 op ongeveer 750 reacties) en de rest deed ik praktisch nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog terug hebt gelezen, maar men (en ik ben het wel enigszins eens) wil het wat rustiger houden
Dus gewoon chatten is ok, maar geen kwartetjes en warp 2 en twintig Hoi!posts
Moet lukken toch?
Trusten killswitchquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:42 schreef killswitch het volgende:
oke het was mij een waar genoegen om deel te mogen nemen aan deze zeer gezelige conversatie
maar nu ga ik toch echt pleite
trusten en dat er nog vele nachten als deze mogen volgen![]()
gelukkig snapte je het tochquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deudlich.
Check je laatste zin; er ontbreekt een woord
mag ik me hier ook ff bij aansluitenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog terug hebt gelezen, maar men (en ik ben het wel enigszins eens) wil het wat rustiger houden
Dus gewoon chatten is ok, maar geen kwartetjes en warp 2 en twintig Hoi!posts
Moet lukken toch?
Dat is, in principe, best sneu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dát is natuurlijk waarom ik nog niet kan slapen
In dat geval komt het goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kwartetje deed ik af en toe, maar aan het eind ook zelden (1 keer in de 10 topics= 1 op ongeveer 750 reacties) en de rest deed ik praktisch nooit
Het AMD-virusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik moet ff afkicken van mijn posting spree van afgelopen week
trustequote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:42 schreef killswitch het volgende:
oke het was mij een waar genoegen om deel te mogen nemen aan deze zeer gezelige conversatie
maar nu ga ik toch echt pleite
trusten en dat er nog vele nachten als deze mogen volgen![]()
Wij waren inderdaad, samen met AMD, de mensen die de snelheid van het topic bepaaldenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
In dat geval komt het goed
En dus ook niet meer kunstmatig het tempo opschroeven, maar als wij allebei op vakantie zijn zal dat toch niet meer lukken
Truste killswitch!
Trusten mmquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
trusteik ga met je mee, doeiiiiiiiii allen sleep well
![]()
En ik ook *op klok kijktquote:
Bef fun!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:49 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten iedereen, en voor het geval ik morgen niet meer post, prettige vakantie
Heb je wel gedouchd vandaag?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:52 schreef onderjas het volgende:
Hej het is nu wel rustig!
Tot ooitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:54 schreef GoLLeM het volgende:
* GoLLeM is nu ook weg.
Fjine vakantie en tot over 2 weeks!
Werk ze!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:54 schreef GoLLeM het volgende:
* GoLLeM is nu ook weg.
Fjine vakantie en tot over 2 weeks!
Fijne vakantie Litsoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:38 schreef GoLLeM het volgende:
* GoLLeM zwaait BeFland nog even uit voor hij in de auto richting vakantie stapt
overdaad schaadtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Bier niet als je nog sexsuele handelingen wil doen
Inderdaadquote:
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Kan je beter niets drinken qua alcohol, is het in de meeste gevallen nog leuker ook
Dat gaat niet altijd opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Kan je beter niets drinken qua alcohol, is het in de meeste gevallen nog leuker ook
Veel minder danquote:
Ik bedank voor de detailsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Veel minder dan
Andere alcoholische dranken zijn ook wel aan te bevelen.. kan je nog wat mee doen ook
wie zegt dat er iets verhoogd moet worden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien leuk om je eigen seksleven te verhogen
Doe maar een suggestie hoor
er is altijd potentie om wat te verhogen, hoe je het wend of keertquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie zegt dat er iets verhoogd moet worden?
jij bent niet snel tevreden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er is altijd potentie om wat te verhogen, hoe je het wend of keert
verbetering en afwisseling hoeft niet samen te gaan hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel, maar enige verbetering en afwisseling is mooi meegenomen
whahhhhhhaahahahaahahhahahahahahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:11 schreef Dos37 het volgende:
priamma ozow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |