abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28697285
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:15 schreef Charmian het volgende:
Je wordt wel een beetje suf van al dat gefunk op de tv. Er is nog zoveel anders, laten ze alleen Statenhalstuff zien.
Vond ik ook. En Candy Dulfer én Maceo Parker én George Duke was een beetje te veel van het goede. Over alledrie de dagen hebben ze sowieso een weinig originele en weinig representatieve keus laten zien op tv.
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2005 @ 03:13:12 #27
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_28698256
Ik vond het dit jaar erg slap wat betreft het aanbod op tv. Ik hoopte op (bijvoorbeeld) John Zorn. Vroegah was de NPS wel wat experimenteler bezig maar volgens mij zijn ze flink op de vingers getikt (door wie dan ook). Hans Mantel (de presentator op 3) heb ik nog steeds hoog in het vaandel. Die man weet écht ontzettend veel van Jazz. Het is alleen jammer dat ook hij zich nu tot het veilige moet beperken.

Maar face it, dit is wat ze willen. TV voor iedereen. Niet alleen voor een selecte groep liefhebbers.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 11 juli 2005 @ 03:23:02 #28
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28698311
Die tv-uitzendingen zijn gewoon ook niet erg representatief voor wat er allemaal te zien is op het festival. Je krijgt alleen een handvol makkelijk verteerbare artiesten voor het grote publiek te zien (en dan 't liefst met veel zang en weinig solos) terwijl er nog zoveel meer is. Je kunt elk uur uit meer dan tien verschillende acts kiezen, maar dat komt natuurlijk nooit uit de verf op tv. Vooral in de kleinere zaaltjes is er echt veel avontuurlijke muziek te zien en te horen.

Vandaag ook weer live genoten van Masada, Brad Shepik trio, Hermeto Pascoal, Ken Vandermark en nog meer fraais dat de buis nooit zal halen. Maceo was in 't echt trouwens ook weer best leuk, gewoon ongecompliceerde feestmuziek.

Verder geen slecht woord over Hans Mantel, want die man heeft gewoon verstand van muziek. Persoonlijk zie ik dat liever dan een of ander popje dat braaf teksten van de autocue op loopt te lezen en verder nergens verstand van lijkt te hebben (Aldith..)

[ Bericht 4% gewijzigd door Zanderrr op 11-07-2005 04:26:16 ]
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 11 juli 2005 @ 09:01:34 #29
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28699310
Ik ben benieuwd welke artiesten de volgende keer zullen halen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 11 juli 2005 @ 12:50:05 #30
6536 dwerg
chagrijn
pi_28704120
quote:
Op maandag 11 juli 2005 03:23 schreef Zanderrr het volgende:
Die tv-uitzendingen zijn gewoon ook niet erg representatief voor wat er allemaal te zien is op het festival.
In de kranten is het niet veel beter. De regionale kranten die opgekocht zijn door de Telegraaf hebben vandaag een recensie van ongeveer 500 woorden, waarvan de helft gewijd is aan Jamie Cullum, en dat hij niet op NSJ thuis hoort.

Van de resterende 250 woorden zijn er 100 voor Bobby McFerrin al jaren hetzelfde kunstje laat zien en 'toen hij met Herbie Hancock optrad veel beter was' en in de laatste kolom worden dan nog even de artiesten genoemd die wél de moeite waard waren om te bezoeken.
I intend to live forever, or die trying.
pi_28705129
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:08 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

[afbeelding]

komt tijd, komt raad he..
Hou jij eens FF op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 11 juli 2005 @ 17:28:02 #32
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28711548
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hou jij eens FF op
ok.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 11 juli 2005 @ 19:18:30 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28714408
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:01 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben benieuwd welke artiesten de volgende keer zullen halen
Ik ook, de plannen zijn er in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')