Die blauwe vindt ik niet ergquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef bwt het volgende:
Ik wilde wel erg graag proberen om de blauwe envelop zo veel mogleijk buiten de deur te laten.
Euuhhh... waar heb je mij of mijn sleutelhanger gespot dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Drifter__ het volgende:
He Hicham leuke Suzuki-sleutelhangertje heb je !
Nee heb zijn sleutelsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]Gespot ofzo
?
Heb nu ook een kawa sleutelhanger, het balletje en het helmje zijn allebei eraf geplopt
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wel met een auto
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
Een edit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer niet
?? Hoelang zijn ze dan al wit?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef RB het volgende:
[..]
Die blauwe vindt ik niet ergdaar wacht ik op
maar die witte met CJIB erop zijn niet wekom
![]()
Zou hij wel boven die kuip van een ZZR-1100 uitkomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee heb zijn sleutels![]()
Zat in de auto. en hij op 1 meter afstand. Daar bij Sportpaleis. Hij ging er heerlijk volgas vandoor richting huis (?)
Die is echt geen 3.000 waard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://bouw.marktplaza.nl/Te-Koop-1090940.php
hoop geel gedonder
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef bwt het volgende:
[..]
?? Hoelang zijn ze dan al wit?
zijn toch altijd blauw geweest???
Jan van Galenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]Ik kan sportpaleis niet zo 1,2,3 thuisbrengen
![]()
Deze bedoel jehttp://www.sportpaleis.nl/winkels.php Zijn twee winkels in amsterdam zie ik, en ben in de buurt van beide straten geweest dus waar was het nou
Zou ie hem omhoog kunnen krijgen overeind kunnen houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou hij wel boven die kuip van een ZZR-1100 uitkomen?![]()
was het ook niet van plan, zit gewoon eens te surfen naar goedkope onderdelen voor als ik echt een streetfighterachtig iets ga doen. Aangezien die motor geen eeuwen meer meegaat moet het niet teveel gaan kosten maar voornamelijk oefen/sleutelprojectje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is echt geen 3.000 waard.![]()
Hier bij de nieuwe sportschool in de straat zag ik een GSX-R1100 streetfighter, die was echt mooi omgebouwd, dat is dan weer een andere zaak.
Gewoon originele kleuren (en kwaliteit) qua tank, mooi stuurkuipje erop en hoog superbike stuur.
En ik heb het nog best rustig aan gedaan vandaag volgens mijquote:
Ik denk niemand, met die mastodonten moet je gewoon erg voorzichtig zijn bij langzame verplaatsingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Phatzak het volgende:
Zou ie hem omhoog kunnen krijgen overeind kunnen houden?Zo een grote motor
Volgens mij zijn OPM en ik ongeveer even groot.![]()
As know to all of you, ik rijd al 5,5 jaar deze soes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]Al heel lang volgens mij
Als je op een chopper rijdt dan word je niet vaak geflitst he![]()
![]()
Jij filosofeert er lekker op los.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Goedkoop stuurkuipje, mss roof ik dat dng van die CR500 welander stuur, kuip eraf en frame spuiten, led verlichting erop.
het is niet die 120 kilo waar ik me zorgen over maakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij filosofeert er lekker op los.(deel weggeknipt
)
En volgens mij moet je geen ruzie krijgen met die maat van je.
120 kilo moet je niet mee sjoemelen.![]()
Ik heb nog wel een kwak stuurkuipje voor je, dezelfde uitvoering als op mijn CR.
Kan je gratiz verkrijgen, moet je de soes wel groen spuiten, of alles zwart en een groen kuipje en wielen.![]()
2 de hands zijn groene motoren ook meer gewild.![]()
LOL, je ging wel gelijk vooraan staanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik heb het nog best rustig aan gedaan vandaag volgens mijHeb je me net bij het verkeerde (of goede, tis maar net hoe je het bekijkt
) kruispunt gespot
Wat voor 'n auto was het en heb ik voor zitten dringen???
Toen jij het over die sleutel had keek ik wel meteen in m'n kastje of ie d'r lag. Tis me nu al meer dan 3x gebeurd dat ik gewoon mijn sleutel vergat in buddyzit-slot![]()
Prestaties en bandit 600 in 1 zinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zijn de prestaties van zo'n Bandit 600 eigenlijk ?![]()
Had je niet ff kunnen zwaaien dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
LOL, je ging wel gelijk vooraan staan
Ik zat in:
[afbeelding]
Jammer dat we linksaf moesten, anders waren we zeker achter je aan geraced![]()
Wat zijn de prestaties van zo'n Bandit 600 eigenlijk ?![]()
Nee, waar maak je je dan wel zorgen over?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het is niet die 120 kilo waar ik me zorgen over maak
en wat is er mis met dat stuurkuipje overspuiten, ben ik veel sneller klaar. Sowieso wil ik 'm denk ik wel geel houden. Alleen nog geen idee hoe een geel frame er uit gaat zien.
quote:Deze Motor Is Van Mijn Vriend En Ik Ben Hem Echt Helemaal Zat(de Motor Dan).
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net een advertentie op Marktplaats.![]()
[..]
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen zwaaien dan?Zou niet weten wat de prestaties zijn, is begrenst op 25KW namelijk
En let niet op Youssef hoor, die kan er gewoon niet tegen dat ie mijn achterlicht in de verte steeds moet volgen
Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te metenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenPffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef![]()
wehehhehe, Jah een groene zx6rquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te metenReed er ook niet een kawasaki op de kruisende weg voor ons? Dus van rechts naar links toen wij aan het wachten waren?
Wat doet jouw ditech van 0-100?
Hij gaat voor mij ook ineens vreemd hoor..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
Binnenkort noemen we hem de bandit slopert.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenPffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef![]()
maat van me heeft een CR. Zijn eerst wezen duiken en ben toen ff op de motor naar 'm toe gereden. Had dat ding nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
Dat kan niet neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
psiesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft een kennis met zo'n ding, ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
Maar daar komt een weer rijdende GSX om de hoek kijken denk ik, en een reden om even langs te toeren.![]()
[..]
Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet tochquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
wehehhehe, Jah een groene zx6r![]()
100??![]()
Waarom zou ik voorzichtig doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hij zou voorzichtig aan doen met die koppeling.![]()
Wat een lefgozertje is het ook heH.![]()
![]()
Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
psiesMijne gaf zo'n beetje de geest vlak hij 'm kocht. Aangezien de geplande reparatieperiode toen nog in weken was gesteld, hadden we afgesproken dat ik langs zou komen zodra ik weer kon rijden.
ahaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet tochHij had me een beetje opgefokt
Ik reed best rustig en ik ging nog niet naar huis maar naar een winkel. Maar toen hij volgas wegreed deed ik hetzelfde
[..]
Waarom zou ik voorzichtig doen?Ik weet dat ie niet versleten is dus vervangen was niet nodig (bij mercy sleutelmeet) en ik waag ook geen pogingen meer om wheelies te maken. Dat is rustig genoeg naar mijn inziens
Afslag s 114 als ik het goed hebquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef hicham het volgende:
OPM / bwt / Ralf, hier maar afspreken dan
Bij de shell:
[afbeelding]
Hier is dat ten opzichte van de ring a10:
[afbeelding]
Jullie komen van de A1 de ring A10 op toch? Dat is dus rechtsonder, en dat knooppunt in de rode cirkel is dat plaatje met shell tankstation dat erboven staat (let niet op dat blauw linksboven in het onderste plaatje, dat is de route van m'n adres richting alkmaar)
nope, vrog nog of ie ook elke dag de onderdelen moest vervangenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
En ik had nog een probleempje met een verdwaalt kogeltje trouwens, waar ik morgen of maandag nog even naar ga kijken. Ben iig wel goed op weg geholpen door de MF'ers op de technische afdelingSorry dat ik vreemd ben gegaan
[..]
Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?
Correctquote:
quote:
quote:
Touwtje is wel noodzakelijk zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Correct
[..]![]()
![]()
![]()
pilletjes genomen of niet?
[..]Schattig die uitlaat aan dat touwtje
Compresser heb je te leen genomen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |