abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34201605
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef Troel het volgende:
Maar nu zal je zien dat iedereen op die oude berichtjes gaat reageren
Vandaar het nieuwe topic, maarja, we gaan het gewoon proberen

Vraag is: willen we een meet dat we zelf gaan koken of willen we een meet dat we andermans koken gaan proeven
Ik heb de OP leeggehaald, en de TT aangepast zodat iedereen die toen enthousiast was dit topic gewoon weer kunnen vinden
Ik wil best koken met een stel mensen, maar mijn keuken is echt te klein en onhandig daarvoor
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:28:36 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_34202830
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb de OP leeggehaald, en de TT aangepast zodat iedereen die toen enthousiast was dit topic gewoon weer kunnen vinden
Ik wil best koken met een stel mensen, maar mijn keuken is echt te klein en onhandig daarvoor
Ik ben bang dat je dat al snel met een keuken hebt Meestal zit er maar 1 kookgebeuren in en dan kunnen er 4 pannetjes op en laat je in dat soort gevallen nou net altijd 5 pitjes nodig hebben enzo

Maarja, je kan natuurlijk ook allemaal een gerecht maken ofzo, dan krijg je zo'n amerikaans idee.
Tja, en als je het in het midden van het land doet (is denk ik voor iedereen redelijk bereikbaar) dan weten Bluezz en golfer vast wel leuke lekkere en niet al te duren restaurantjes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:37:58 #103
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34203252
Het liefst gaan uit eten, en niet zelf koken. Omdat je dan als je me twat meer bent een probleem hebt, en een kookstudio te duur is. Allemaal een gerecht meebrengen zie ík iig niet zitten.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_34205083
Ik ben nog steeds voor...
Doei.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:22:24 #105
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34217544
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Faithy het volgende:
Ik ben nog steeds voor...
Ik ook maar dan wel in Februari of in de tweede helft van Maart
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34221128
ehm.. ik ook zoiets ja

januari gaat sowieso niet meer lukken
Doei.
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:38:47 #107
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34221783
februari gaat mij niet lukken, door de toch al zeer dure maand. Begin maart wordt ook moeilijk. Eerst een week skieen met school (vertrekken zondag over een week), dan een week school, dan een week Librije (overnachtingen zijn niet grappig ), en dan ook nog eens carnaval erachteraan, en daarachter een blokstage week, dus dan kan óók al niet, daarna kan wel gewoon
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_34221964
feb niet veel afspraken verjaardagen
maart nog niks
april nog niks
mei niet vakantie week
juni niet zelf jarig etc
juli niet want librije

Heeft ook te maken met financieën en prioriteiten, ik geef het toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: