Te duurquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:17 schreef gr8w8 het volgende:
Gaan jullie niet zelf koken dan? Er zijn toch ook van die restaurants waar je zelf aan de slag kunt in een professionele keuken? Zou zo niet weten waar, maar is dat geen idee?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef PDOA het volgende:
Ik kan ook wel die dagen!
Maar we kunnen je verjaardag ook een keer op de 9de vieren dan kunnen we zaterdag wel meequote:Op donderdag 14 juli 2005 18:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik ben 8 september jarig... Normaliter zou ik dan toch echt zaterdag 10 september mijn verjaardag vieren.. En dan kunnen we de 9de wel mee kunnen inderdaad... (Mits mijn gezondheid bla bla bla)
Maandag morgen eerste werk!quote:
Ik lurk vooral in CUL, maar ik ga dit topic in de gaten houdenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:36 schreef Martijn_77 het volgende:
En zijn er in de tussentijd nog meer gegadigde voor de CUL Meet?
Denk het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Euc- het volgende:
Gaat het lukken met Annemiek? 10 september?
Ik ben een harde, een bikkel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Euc- het volgende:
Gaat het lukken met Annemiek? 10 september?
Waarom is utrecht niet goed zat? Daar zul je ook een hoop restaurants hebben zitten die zich nog willen bewijzen bij de top. We konden ook direct naar De Librije gaan, maar voor veel van ons zit dat er gewoon niet in, prijstechnisch gezien. Utrecht is centraal, zitten zat goede restaurantjes voor een niet idiote prijs. (Maximaal 35 euro of wat was er ookalweer gezegd, voor 3 gangen)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:28 schreef i-spy24 het volgende:
Updatje:
Waarom Utrecht? Waarom niet Amsterdam of Rotterdam? Heel veel keuzes kwa goeie keukens ipv de standaard " laten we maar weer de italiaan/griek nemen omdat we toch niet weten wat echt lekker eten is. "
Ik ben dan ook weer terug van ver en heb her en der wat contacten dus kan ik mischien wel een echt lekker menu-samenstelling eruit halen.
[sarcasme]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:28 schreef i-spy24 het volgende:
Updatje:
Waarom Utrecht? Waarom niet Amsterdam of Rotterdam? Heel veel keuzes kwa goeie keukens ipv de standaard " laten we maar weer de italiaan/griek nemen omdat we toch niet weten wat echt lekker eten is. "
Ik ben dan ook weer terug van ver en heb her en der wat contacten dus kan ik mischien wel een echt lekker menu-samenstelling eruit halen.
We zijn Culinesse à gogo, dan moeten we wel een beeeetje culinair gaan eten dunkt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:43 schreef Goipie2 het volgende:
ik ben voor een pizzaria... voor bijna iedereen wat wils, en lekker goedkoop...
ook is het natuurlijk een idee dat iedereen zelf wat dingetjes meeneemt?!
De 10e kan ik sowieso niet, vrees ik... anders had ik gráág ja gezegd...!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wat denken we van 'smiddag met zijn allen ( +/- 12:00 uur-13:00 uur)
Japans eten voor......¤ 16,- de man! (exclusief de drank)
Regel ik dan!
Japans, lijkt me dus ECHT geweldig. Dat vind ik zo lekker!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wat denken we van 'smiddag met zijn allen ( +/- 12:00 uur-13:00 uur)
Japans eten voor......¤ 16,- de man! (exclusief de drank)
Regel ik dan!
Ik ben 26 en martijn is 28quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef Goipie2 het volgende:
16 euro, voor eten excusief drank is niet echt duur
Maar hoe oud zijn jullie allemaal??
Greetz
Ach zo lang jullie jong van geest zijn......quote:
Ja, zelfs vergeleken met mij...!quote:
Hebben ze in Utrecht dan geen japaner zitten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Euc- het volgende:
Tja, schiet niet op. Ik ben nog steeds voor de 10e, in utrecht. Maar dat schiet niet echt op schijnbaar, omdat iemand anders weer japans in r'dam voorsteld. (waar ik dan niet heen ga, omdat mij dat tever is)
Ja vind ik ook, dus we nemen gewoon de 10e, iedereen die niet kan/wil/zin heeft die komt gewoon niet. Voor mijn part wordt het een minimeet, als het maar gezellig wordtquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:07 schreef Annemiek78 het volgende:
Dan houden we het toch gewoon op de 10de in Utrecht?
Daar is toch op zich ook keus zat aan eettenten?
Moeten onderhand wel spijkers met koppen slaan.
Naast Hoog Catherijne zit Konnichiwa (http://www.konnichiwa.nl/). Het is teppanyaki en sushi. De kwalteit van de sushi is ok, maar ook niet top. Wel beter dan de all-you-can-eat bars.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht dan geen japaner zitten?
Ik zeg bij voorbaat al, ik wil best mee naar een japanner, maar daarna ga ik naar de friettent of de burger king op het centraal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:06 schreef mirugai het volgende:
[..]
Naast Hoog Catherijne zit Konnichiwa (http://www.konnichiwa.nl/). Het is teppanyaki en sushi. De kwalteit van de sushi is ok, maar ook niet top. Wel beter dan de all-you-can-eat bars.
Haha, toen ik bij Konnichiwa was weten eten heb ik daarna nog een Whopper bij de Burger King gehaald, na veertig euro aan sushi te hebben gegeten. Ach, ik heb er geen problemen mee hoor, persoonlijk ga ik niet uit eten om mezelf vol te eten, maar da's gewoon mijn ding. Begrijp 't heel goed als mensen voldoende eten voor hun geld willen hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zeg bij voorbaat al, ik wil best mee naar een japanner, maar daarna ga ik naar de friettent of de burger king op het centraal.
Vind het gewoon niet leuk, allemaal van die piepkleine hapjes eten, dat schiet niet op, daar heb ik gewoon niet genoeg aan (en zoveel eet ik niet, en ja ik ben meerdere malen bij een japanner geweest).
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Euc- het volgende:
Wat denken jullie btw van restaurant Luce, uit de OP:
http://www.good2b.com/hotspots/art520/Luce%2C+Utrecht.html ?
Wij komen doordat het vlak na ons huwelijk is, daardoor financieën daaromtrent, en andere al gemaakte afspraken, bovendien hebben we vakantie..... niet helaas.quote:Golfer/Bluezz, alleen zaterdag 10 sept. met een voorzichtig (?)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
(Wie wou die leeftijden weten? Ik ben relatief oud voor Fok!... 36... )
Ach dan hang ik er zo'n beetje tussen inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef Goipie2 het volgende:
tja 36... ken mensen die ouder zijn hoor
maar, tja, ik ben toch wat jonger... zeg maar gerust de helft
Ja, dit gaat nog door.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef PDOA het volgende:
*schop*
Gaat dit feest nog door or what...?
Ik heb de OP leeggehaald, en de TT aangepast zodat iedereen die toen enthousiast was dit topic gewoon weer kunnen vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef Troel het volgende:
Maar nu zal je zien dat iedereen op die oude berichtjes gaat reageren
Vandaar het nieuwe topic, maarja, we gaan het gewoon proberen
Vraag is: willen we een meet dat we zelf gaan koken of willen we een meet dat we andermans koken gaan proeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |