Als je Internet Explorer hebt, dan moet je even met je muis in de rechter onderhoek van de afbeelding hangen. Dan komt er ineens een knopje naar voren. die moet je dan aanklikken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
2, 4 en 5 vind ik erg lekker. Ik heb er op geklikt (ja ik voelde me avontuurlijk vandaag) maar doordat de browser 'm verkleint krijg ik niet meer dan wat ook al op deze pagina staat
je blonde model heeft exact hetzelfde kapsel als ik
Het maakt de foto wel een stuk duidelijker. De thumbs zijn een tikje aan de te kleine kant om ze goed te kunnen beoordelen. Alhoewel een resize wel gemogen had, op 1600x1200 beeldscherm moet ik nog steeds scrollen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je Internet Explorer hebt, dan moet je even met je muis in de rechter onderhoek van de afbeelding hangen. Dan komt er ineens een knopje naar voren. die moet je dan aanklikken.
Met Netscape krijg je een vergrootglas ipv het handje. Daarmee vergroot je de foto ook.
Vergroten van de afbeelding is niet echt resulterend in een goede foto..
EGWEL!!quote:
Wel een karaktervolle kop, maar geen Hopkins, eerder Dennis Hopperquote:
Ja! Daar lijkt ie idd opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wel een karaktervolle kop, maar geen Hopkins, eerder Dennis Hopper
[afbeelding]
Alle foto's doen het, hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:22 schreef Siegfried het volgende:
Mooie foto's, mooie dame
Alleen zie ik de eerste 2 niet. Ik vind foto 5 wel erg leuk, alleen vind ik haar gezicht wat aan de donkere kant.
Antwerpen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:05 schreef Stephanie_l het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst met m'n D70 én een model eropuit getrokken en voor een eerste keer vind ik het resultaat niet onaardig
-knipperdeknip-
Alle tips zijn welkom![]()
Mooi nichtje, mooi gefotografeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef snopprinses het volgende:
Vanmiddag met mn nichtje op stap geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De houding is inderdaad niet goed. Ik vergeet het ook nog wel eens, maar (onervaren) modellen moet je eigenlijk steeds weer wijzen op hun houding:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
(...)
En nummer 4 zou ik absoluut niet posten. Hoewel de DOF daar al ergens op begint te lijken heeft ze in die houding een niet flatteus buikje![]()
Hoe heb je nummer 2 gemaakt? Is dit in een studio?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef snopprinses het volgende:
Vanmiddag met mn nichtje op stap geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon op mn slaapkamer, op bedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Subhuman het volgende:
snopprinses:
[..]
Hoe heb je nummer 2 gemaakt? Is dit in een studio?
Hier is de originele foto zonder bewerking uit de scannerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooi nichtje, mooi gefotografeerd.
De zwart witte (#2) heb je die ook in kleur? Misschien aardig om te vergelijken, ik wil ook zoiets gaan maken namelijk.
Dank je wel! Nu op zoek naar een bos rozen die ik kan gaan vernielenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Gewoon op mn slaapkamer, op bed
[..]
Hier is de originele foto zonder bewerking uit de scanner
Ik vindt het jammer dat die foto niet zo scherp is...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Gewoon op mn slaapkamer, op bed
[..]
Hier is de originele foto zonder bewerking uit de scanner
Ruikt het ook nog lekker ook..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef snopprinses het volgende:
Ik was dus op zoek gegaan naar plastic rozenblaadjes, maar nergens kunnen vinden.
En toen heb ik maar potpourie gekocht![]()
Potpourri! Om daar op te komen moet je vrouw zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef snopprinses het volgende:
Ik was dus op zoek gegaan naar plastic rozenblaadjes, maar nergens kunnen vinden.
En toen heb ik maar potpourie gekocht![]()
Het beste bewijs dat het prima mogelijk is om een fotosessie met een kind te doen, als je het kind maar niet laat "poseren". Geef het kind wat te doen, laat het een poosje spelen, en je maakt de mooiste foto's!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:25 schreef Annelientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bij deze wat foto's van mij. gemaakt van het 8 mnd oude kindje van een kennis.
(het is een meisje)
graag commentaar!!!
"het model" ben ikzelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie foto's Puckzzz. De vraag is natuurlijk wie ik moet feliciteren. Heeft je vriend alleen op het knopje gedrukt of heeft ie ook de compositie, belichting, setting e.d bepaald? En nabewerking kan natuurlijk ook heel bepalend zijn.
1 en 2 zijn leuke portretjes, leuke poses, fijne belichting, niets op aan te merken of het moet de grootte zijn. Je hebt jezelf ermee dat je niet resized, nu doet Fok! het, en wel heel lelijk.
Bij 3 vind ik het hele kleine beetje onscherpte wel leuk
nr 4 zou ik eruit laten, de onscherpte en de te grauwe belichting van het gezicht doen het model geen recht.
nr 5 is ook een leuke, met een klein kritiekpuntje. Het is een knap model, maar haar nagels zijn niet zo mooi, die zou ik buiten beeld laten
Dat had ik gelezen ja.quote:
Ik ben ook luiquote:tsja dat resizen vind ik zo'n gedoe, dan moet je 'm onderhand op drie verschillende formaten opslaan, groot gewoon voor jezelf, op 700 voor andere forums, en 550 voor Fok! Maar ik zal ze ff resizen naar 550 (alhoewel je ook gewoon ff op de foto kan klikken)
Als ie die camera voor het eerst vast had, heeft ie het zeker goed gedaan.quote:dat van mijn nagels was me niet opgevallen, ik moet ze geloof ik ff weer in model vijlen
We hebben het samen gedaan maar ik heb idd de belichting opgezet, ondertussen uitleggend waarom ik de lampen zo neerzette e.d. en verder heb ik hem uitgelegd hoe de camera werkt, wat een instelling van bijvoorbeeld sluitertijd, diafragma etc. doet. het was echt de eerste keer dat hij dat ding vasthield. Hij moet het allemaal nog lerenHij heeft mij als model wel geleid, door opmerkingen te maken van "doe es wat met je haar" kijk es die kant op etc.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef pea4fun het volgende:
Puckzzz, je imago wat doe je!Je ziet er heel lief uit, vooral op die eerste foto.
thnx! dit is dus in de garage gedaanquote:Verder vind ik de belichting heel knap gedaan, nergens storende harde schaduwen of overbelichte plekken. Het ziet eruit als profstudiowerk![]()
* pea4fun notities maaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nie slecht voor 'n ouwe muts he?
eigenlijk ben ik heel lief hoor
[..]
thnx! dit is dus in de garage gedaan
belichting is een TL-looplamp links ongeveer anderhalve meter afstand, bouwlamp rechts/midden vanaf het plafond ongeveer twee meter afstand en een spot middenboven
In ruil voor deze informatie mag ik de 17e wel even aan je D70 voelen he?quote:
Ja hoor, we ruilen wel een poosjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In ruil voor deze informatie mag ik de 17e wel even aan je D70 voelen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |