zie msn/mail/dingquote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik ben nu klaar
Maar jij ging toch met laptop naar Niels? Niet echt veel meer ruimte dan
is dat gewoonte ofzo in Oudeschild, rommel maken? De catering bij Boom kan er ook wat van, Niels zelf kan er wat van... Hans ook blijkbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:48 schreef errrrr het volgende:
Ik schrik me echt iedereen keer dat ik de trap oploop dood, 'owja, ik had opgeruimt'
Je moet ze toch eens wat beter onder controle krijgen Hans.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef errrrr het volgende:
Hm, m'n vader had nog wat kritiek, de kasten moesten ook leeggeruimt
Dus nog twee uur bezig geweest... nu echt klaar, maar ik voel me niet meer thuis op mijn kamer
Haha.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, de gezichten waren onvergetelijk ja, maar volgens mij hadden ze zoiets van: dat meisje ging een broodje hamburger halen en vanavond liggen ze in 1 bed....Wat wordt het toch met die jeugd van tegenwoordig
Ja, vooral die ene van het keukenpersoneel die bij de afwashoek staat.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef il_mostro het volgende:
[..]
is dat gewoonte ofzo in Oudeschild, rommel maken? De catering bij Boom kan er ook wat van, Niels zelf kan er wat van... Hans ook blijkbaar
En nu de vraag: Hoe lang blijft het netjes ?![]()
Honger hebben ze in Afrika, jij niet.quote:
Goed, trek... maar m'n maag was wel aan het knorren...quote:
Hehequote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha.
Maar ze is bezet Niels, hou je in.
En je hoeft geen voorbeeld te nemen aan mij.
Das ook zwaar overdreven, tijdje geleden hadden we een leergroep uit Afrika te koken hierzo... (boeren) Spraken prima Engels en eerste wat ze vroegen was: "Can I check my e-mail?"quote:
Wanneer komt hij nou? En op de LAN gaan we dus jou server installeren, leukquote:
Ze zijn nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, je moet die bijlage bekijken slimquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wanneer komt hij nou? En op de LAN gaan we dus jou server installeren, leuk
Ik wil eigenlijk zelf windows weer 's opnieuw installeren, hij begint nu wel erg brak te worden. Maar het is altijd zo'n geklooi, weet niet of ik het ga doen
Heb ik dan gezegt dat ze geen Engels spraken?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Das ook zwaar overdreven, tijdje geleden hadden we een leergroep uit Afrika te koken hierzo... (boeren) Spraken prima Engels en eerste wat ze vroegen was: "Can I check my e-mail?"
Al zijn er natuurlijk wel een hoop dorpjes waar ze moeten vechten voor eten![]()
De bijlage bij jou fok post?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, je moet die bijlage bekijken slim![]()
Nee, maar die jongens hadden totaal geen problemen in eigen landquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegt dat ze geen Engels spraken?
Hey, ik ga niet altijd mijn mail checken als jij iets op fok postquote:
Net zoals Leon, Hans en Nielsquote:
Is jou kamer niet permanent in een opgeruimde staat?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ook uitgewerkt.(een half uurtje geleden al)
Ik heb mijn kamer allaaaaang opgeruimd.
en mijn tas ingepakt voor sxm.![]()
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Is jou kamer niet permanent in een opgeruimde staat?
en je gaat toch pas volgende week weg?
Niet dat mijn tas echt uitgepakt is na het proefkamperen
Ach, Ali weet het ook te presteren in zijn kleine kamer. En een grote kamer is helemaal geen probleem... hij lijkt nu alleen zo grootquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.En anders ruimt mijn mama het stiekem een beetje op enzo. Kan ze niet laten.
![]()
En ja, volgende week dinsdag pas, maar ik moet iets doen, ik ben anders zo nerveus..Gelukkig heb ik mijn HP's nog, allemaal aan het herlezen voordat ik aan nr 6 begin.
![]()
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, Ali weet het ook te presteren in zijn kleine kamer. En een grote kamer is helemaal geen probleem... hij lijkt nu alleen zo groot(dit keer zal hij zelfs > 4 dagen opgeruimt blijven, omdat ik bij Niels W zit
)
En nu al zenuwachtig, dat is wel heel vroeg. Nouja, ik heb ook wel zin in over twee weken, maar we hebben alles te goed voorbereid, kan niks meer doen
De nieuwe HP is bij ons nog niet binnen, ma had 'm besteld, maar waar die blijft
Valt wel mee hoor, jij bent nooit bij mij geweest op m'n hoogtijdagen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.En anders ruimt mijn mama het stiekem een beetje op enzo. Kan ze niet laten.
![]()
En ja, volgende week dinsdag pas, maar ik moet iets doen, ik ben anders zo nerveus..Gelukkig heb ik mijn HP's nog, allemaal aan het herlezen voordat ik aan nr 6 begin.
![]()
Voor wintersport ben ik begonnen bij meer dan 365 dagen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.
Ik had m bij Bol.com besteld en jullie dan?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef SuUz2ko het volgende:
Ja Niels, ik ben vandaag precies een jaar bezetMaar echt dat feest was geweldig. Ik heb zelfs met matté (whatever) hoep gedanst.. Nou dan weet je het wel
:D
Esmé, als ik je niet meer spreek! Have a lot of fun!! Liefs!
De boekenclub dacht ik... vaag gedoequote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.
Ik had m bij Bol.com besteld en jullie dan?
Bart Loos?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
vanavond verjaardag van Bart L.
Niels W. en Suuz.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, het gaat wel stil worden hiero straks, Hans, Kees en Niels naar italië/griekenland, Esmé naar Sint Maarten, dan heb ik alleen nog maar, euhm, Ali en Max.....
En vooral: ga je heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |