quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, ik heb mijn record verbroken met het uitslapen: tot half 2, en ja, dat is voor mijn doen wel lang.
Wil je geloven dat ik nog nooit 1 letter uit een HP-boek gelezen heb?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:18 schreef DearPrudence het volgende:
HP 6 is er! Whiiii!
Ik mag m alleen nog niet lezen, omdat ik deel 3,4 en 5 nog een keer moet lezen.
Dus ik probeer deel 3 en 4 in 1 week te lezen zodat ik 5 en 6 op vakantie mee kan nemen.
Danku.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:20 schreef MrAli het volgende:
[..]Gefeliciteerd.
En leuk dat je het leuk vond.Maar Adriaan ging toch naar Amsterdam ofzo?
Ja, geloof ik best, het had mij meer geschokt als je zei dat je ze wél gelezen had.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik nog nooit 1 letter uit een HP-boek gelezen heb?
Dan was ik niet helemaal up-2-date.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Danku.
Nee, toch niet, want hij kon geen kamer daar krijgen, en anders moet hij iedere dag van texel naar a'dam reizen en terug, en dat is niet te doen.
Vroeger heb ik wel heel veel gelezen, ben nu liever actief bezig.quote:[..]
Ja, geloof ik best, het had mij meer geschokt als je zei dat je ze wél gelezen had.
Hehe, ik heb het leven stukje over geslagen en dat actief bezig zijn kan je ook met een korreltje zout nemen bij mijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:07 schreef MrAli het volgende:
Vroeger heb ik wel heel veel gelezen, ben nu liever actief bezig.
Owja, mijn moeder had hem besteld... zal even vragen of hij al binnen is...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:18 schreef DearPrudence het volgende:
HP 6 is er! Whiiii!
Ik mag m alleen nog niet lezen, omdat ik deel 3,4 en 5 nog een keer moet lezen.
Dus ik probeer deel 3 en 4 in 1 week te lezen zodat ik 5 en 6 op vakantie mee kan nemen.
oftewel: ik heb nog nooit wat gedaan en doe nogsteeds nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, ik heb het leven stukje over geslagen en dat actief bezig zijn kan je ook met een korreltje zout nemen bij mij![]()
Fuck you om even iemand te quotenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:27 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, mijn moeder had hem besteld... zal even vragen of hij al binnen is...
Wie gaan er vanavond btw uit? Gewoon in het hok en daarna uit denk?
Nee, alleen dat ik weinig lichamelijke activiteiten verricht die jullie mee krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
oftewel: ik heb nog nooit wat gedaan en doe nogsteeds niets
Had al zo'n vermoeden, zag je net nog in de bus van 5 uur boot.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic natuurlijk al gezien, alleen nog niet gepost. Wilde nog feliciteren (bij deze dan) met jullie #100. Time flys when you're having fun
Ik ben Marianne btw, vorig jaar 4V en volgend jaar 5V. Kom ik nog bij iemand van jullie in de klas eigenlijk? Otw: gaat iemand van jullie ook 5V doen?
Zoals ik al zei, je zou ook 'ns vakantie kunnen nemen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Was een drukke week trouwens:
Za - proefkamperen op Texel
Zo - Einde proefkamperen en Anne komt naar Texel
Ma - Met Anne naar Arnhem en 's avonds naar Duiven, woont m'n neef.
Di - Duiven
Wo - Duiven
Do - Duiven -> Amsterdam (ziekenhuis) -> Leiden (motorpak gekocht) -> Texel
Vr - Om 1 uur 's nachts bedacht dat ik wel naar Anne kon komen, dus naar Arnhem
Za - Arnhem -> Texel
Morgen mag ik om 6 uur opstaan om voor een week naar de Alpen te vertrekken, op de motor.
Leukere vakantie is er niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je zou ook 'ns vakantie kunnen nemen!
In je vakantie hoor je te werken.quote:
Was echt een moeie koers vandaag. Vond het wel jammer dat Rasmussen vandaag niet zo sterk was als ik had gehoopt, maar nog steets erg goed die Deen. Hij heeft natuurlijk ook al veel moeten geven voor die bolletjes trui dus dan begint de vermoeidheid toch wel toe te slaan denk ik, na 14 dagen. Maar mss morgen nog in de zwaarste etape van de tour met 4 cols van de 1e categorie en de laatse col eentje van de buiten categorie (waar tevens de finnish is). BTW echt prachtig dat Totschnig de koers van vandaag had gewonnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tour de France vandaag, kwam dus terug van atletiek (wat bagger ging), zet de TV aan. Vijf minuten voor de finish dus. Jezus, die Armstrong is echt, tsja, 'whiii'
Ja, zoals hij op de grond lagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:28 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Was echt een moeie koers vandaag. Vond het wel jammer dat Rasmussen vandaag niet zo sterk was als ik had gehoopt, maar nog steets erg goed die Deen. Hij heeft natuurlijk ook al veel moeten geven voor die bolletjes trui dus dan begint de vermoeidheid toch wel toe te slaan denk ik, na 14 dagen. Maar mss morgen nog in de zwaarste etape van de tour met 4 cols van de 1e categorie en de laatse col eentje van de buiten categorie (waar tevens de finnish is). BTW echt prachtig dat Totschnig de koers van vandaag had gewonnener heeft als sinds 1931 geen oostenrijker meer een koers gewonnen in de tour de france. Helemaal janken omdat hij het zo prachtig en geweldig vond
Vanavond / vannacht in de Koog, vette party!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:05 schreef SuUz2ko het volgende:
Ik ben echt heeeeleeeemaaaaal het feest van adriaan vergetenShame on me! Echt dus nooit meet aan gedacht!
Iedereen een beetje leuke vakantie?
Als er nog feestjes zijn (daar vind ik het wel de hoogste tijd voor..) sms me dan even!
ja dat ook.. bij het interview had hij het ff niet meer.. maargoed word nu wel is tijd om naar cel4 te gaan...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, zoals hij op de grond lag
Ik ga morgen zekers kijken, terwijl ik mijn kamer opruim dan maar. Wordt idd echt masterlijk
Je hebt de ultieme party in Skil juist gemist manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vanavond / vannacht in de Koog, vette party!
De sicke shit was toch bij ons, Cel4 was ok, en de rest even in de wintersportsfeer gebracht doormiddels van de juiste muziek.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:13 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
Een paar, voornamelijk wat oudere mensen, veel jongeren gingen tussen 12 en 01 richting de koog omdat daar meer te scoren zou zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 05:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waren er in de tent eigenlijk nog bekenden van ons?
Ik weet nog dat ik het ingetypt had, maar of ik ook echt op verzonden had gedrukt wist ik niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:45 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, zo veel had je toen niet gezopen dacht ik
Dat je dat niet meer weet
Mijn twee gigabit ethernetpoorten gaat toch harder hoor.quote:Verder, wacht ik op m'n 100Mbit U.S.Robotics WiFi router met 100Mbit kaartje
Met booster naar 125Mbit
Nu is dat allemaal onzin, maar je kan wel 54Mbit op een flinke range halen, dus het heeft wel voordelen!
Laat ik het zo zeggen, als je geen kabel eraan wil hebben nietquote:Op zondag 17 juli 2005 13:50 schreef MrAli het volgende:
Mijn twee gigabit ethernetpoorten gaat toch harder hoor.
Have fun kees, al zal dat met de motor niet echt moeilijk wordenquote:
linkje copy-pasten in adresbalkquote:Op zondag 17 juli 2005 15:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Oh, geweldig, die domme foto's werken weer eens niet
Zo, ben jij ook bezig? ik ben begonnen, maar als ik al die computer spullen op de lan bij Niels heb staan is het daarna redelijk makkelijk schoonmaken enzo... Herinrichten van m'n kamer komt na de 20-daagse vakantiequote:
Haha, de gezichten waren onvergetelijk ja, maar volgens mij hadden ze zoiets van: dat meisje ging een broodje hamburger halen en vanavond liggen ze in 1 bed....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:18 schreef SuUz2ko het volgende:
Kostelijk vermaakt gisteren in de tent
Niels, je bent wel vergeten te vertellen dat ik met je gedanst hebt.. Al die mannen te kijken
Erg leuk dus
Ik ben nu klaarquote:Op zondag 17 juli 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook bezig? ik ben begonnen, maar als ik al die computer spullen op de lan bij Niels heb staan is het daarna redelijk makkelijk schoonmaken enzo... Herinrichten van m'n kamer komt na de 20-daagse vakantie
(denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |