Zo, ben jij ook bezig? ik ben begonnen, maar als ik al die computer spullen op de lan bij Niels heb staan is het daarna redelijk makkelijk schoonmaken enzo... Herinrichten van m'n kamer komt na de 20-daagse vakantiequote:
Haha, de gezichten waren onvergetelijk ja, maar volgens mij hadden ze zoiets van: dat meisje ging een broodje hamburger halen en vanavond liggen ze in 1 bed....quote:Op zondag 17 juli 2005 22:18 schreef SuUz2ko het volgende:
Kostelijk vermaakt gisteren in de tent
Niels, je bent wel vergeten te vertellen dat ik met je gedanst hebt.. Al die mannen te kijken
Erg leuk dus
Ik ben nu klaarquote:Op zondag 17 juli 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook bezig? ik ben begonnen, maar als ik al die computer spullen op de lan bij Niels heb staan is het daarna redelijk makkelijk schoonmaken enzo... Herinrichten van m'n kamer komt na de 20-daagse vakantie
(denk ik)
zie msn/mail/dingquote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik ben nu klaar
Maar jij ging toch met laptop naar Niels? Niet echt veel meer ruimte dan
is dat gewoonte ofzo in Oudeschild, rommel maken? De catering bij Boom kan er ook wat van, Niels zelf kan er wat van... Hans ook blijkbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:48 schreef errrrr het volgende:
Ik schrik me echt iedereen keer dat ik de trap oploop dood, 'owja, ik had opgeruimt'
Je moet ze toch eens wat beter onder controle krijgen Hans.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef errrrr het volgende:
Hm, m'n vader had nog wat kritiek, de kasten moesten ook leeggeruimt
Dus nog twee uur bezig geweest... nu echt klaar, maar ik voel me niet meer thuis op mijn kamer
Haha.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, de gezichten waren onvergetelijk ja, maar volgens mij hadden ze zoiets van: dat meisje ging een broodje hamburger halen en vanavond liggen ze in 1 bed....Wat wordt het toch met die jeugd van tegenwoordig
Ja, vooral die ene van het keukenpersoneel die bij de afwashoek staat.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef il_mostro het volgende:
[..]
is dat gewoonte ofzo in Oudeschild, rommel maken? De catering bij Boom kan er ook wat van, Niels zelf kan er wat van... Hans ook blijkbaar
En nu de vraag: Hoe lang blijft het netjes ?![]()
Honger hebben ze in Afrika, jij niet.quote:
Goed, trek... maar m'n maag was wel aan het knorren...quote:
Hehequote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha.
Maar ze is bezet Niels, hou je in.
En je hoeft geen voorbeeld te nemen aan mij.
Das ook zwaar overdreven, tijdje geleden hadden we een leergroep uit Afrika te koken hierzo... (boeren) Spraken prima Engels en eerste wat ze vroegen was: "Can I check my e-mail?"quote:
Wanneer komt hij nou? En op de LAN gaan we dus jou server installeren, leukquote:
Ze zijn nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, je moet die bijlage bekijken slimquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wanneer komt hij nou? En op de LAN gaan we dus jou server installeren, leuk
Ik wil eigenlijk zelf windows weer 's opnieuw installeren, hij begint nu wel erg brak te worden. Maar het is altijd zo'n geklooi, weet niet of ik het ga doen
Heb ik dan gezegt dat ze geen Engels spraken?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Das ook zwaar overdreven, tijdje geleden hadden we een leergroep uit Afrika te koken hierzo... (boeren) Spraken prima Engels en eerste wat ze vroegen was: "Can I check my e-mail?"
Al zijn er natuurlijk wel een hoop dorpjes waar ze moeten vechten voor eten![]()
De bijlage bij jou fok post?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, je moet die bijlage bekijken slim![]()
Nee, maar die jongens hadden totaal geen problemen in eigen landquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegt dat ze geen Engels spraken?
Hey, ik ga niet altijd mijn mail checken als jij iets op fok postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |