I knowquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Vanavond compilatie van De Lama's ofzo, van BNN, 20.55, ned2.
Logisch TéBé, logisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
[..]
deels, maar ik had liever andere dingen gedaan nu
Zoals?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
[..]
deels, maar ik had liever andere dingen gedaan nu
ik heb vanochtend ook de vloer in de was gezet.....quote:
Niet FAmke, dus. Die is tof.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flikker op met dat vieze prutwijf.
RnB-slet!quote:
Oh dan is het goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit alles uiteraard ter compensatie van de laatste paar weekenden....![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flikker op met dat vieze prutwijf.
met jou nu bijna bij pete philly kijken.quote:
NPS is onafhankelijk, andere omroepen niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
pberends waarom moet Nova blijven???(je sign).
Nova kan toch gemakkelijk in een vergelijkbare vorm terugkomen bij een andere omroep ( politiek objectief waren ze toch al niet).
Het is wel een leuk programma hoor (vooral op vrijdagavond), daar niet van.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:26 schreef timbob het volgende:
[..]
met jou nu bijna bij pete philly kijken.
maarja.. kan niet alles hebben
ook geen rolerdisco dus
Nova niet in elk geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
NPS is onafhankelijk, andere omroepen niet.
quote:
Valt wel mee toch. Zeker de laatste jaren. Waarom is NOVA niet objectief dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nova niet in elk geval.
En dat zou het wel moeten zijn. Daarom zeg ik ook... weg daar.
ik maak even duidelijk wat er gemist wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..].
Je gaat me nog een schuldgevoel aanpraten.
Ik had vandaag echt geen tijd.
Ferryquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zeker de laatste jaren. Waarom is NOVA niet objectief dan?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ferry.
Nou het is toch wel overduidelijk dat ze links georienteerd zijn.
Niet dat ik dat een probleem vind.. het hoort alleen niet bij de NPS.
Ik vind Ferry echt zum kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hoe vaak heeft NOVA wel niet gerapporteerd over extremistische moskeeën. Dat is allemaal werk van NOVA en niet van 2vandaag of Netwerk. Ze geven figuren als Wilders ook vrij veel speelruimte. Alleen Ferry (heb ik ooit in het echt gezien) doet wel altijd zo laconiek
.
Hij staat in me fotoboekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@ The_Langolier en Timbob
Pics komen er aan
Die was toch een keer bij Harry Menschquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De verkoopster zei : Wat leuk dat je ook die aparte mooi vind de meeste zeggen '' Doe maar witte schoenen ''
effe wat anders
[afbeelding]
Mooie Dame die Belle Perez![]()
Jammer dat ze van die kut muziek maakt![]()
NOVA Politiek is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind Ferry echt zum kotsen.
Jeroen en Clairy op vrijdagavond zijn erg leuk.
Jij doet ook alles om een hoog postaantal te vermijden niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Eensch!!! Alleen nog even kijken waar he
[..]
oh niet waar
[..]
Ik ben er waarschijnlijk 4 keer langsgelopen donderdag en vrijdag.
[..]
Tania heeft dinges al en Peri heeft FlyingFox![]()
Ik heb ook niet per se iets tegen linkse mensen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
NOVA Politiek is gewoon geniaal. Jammer dat er een zomerstop is.
Maar Clairy is toch ook vet links?
Ja, daar hou ik ook niet van, maar ik kan ze er niet expliciet op betrappen. Het NOSjournaal wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook niet per se iets tegen linkse mensen.
Maar wel tegen diegene die het zo overduidelijk altijd moeten laten merken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef Airelle het volgende:
Ik ga haar gister nog bij het rondzappen op Ned2.
Mooi meisje wel ja.
Tjah, doe je niets aan he.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, daar hou ik ook niet van, maar ik kan ze er niet expliciet op betrappen. Het NOSjournaal wel.
Ja, weet ik veel waar dat mens wél komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeg ik toch.. bij het rondzappen op Ned.2 (Trosfeest).
Op Ned.2 is Clairy nooit te zien hoor.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar dat mens wél komt.
Ik snap niks meer van de publieke omroepquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
.
Of je gebruikt je gezond verstand.
En nu alledrie prut?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van de publieke omroep
Vroeger was het nog best overzichtelijk ingedeeld:
prutprogramma's op Nederland 1.
leuke programma's op Nederland 3
En de rest op Nederland 2.![]()
!!
En nu klopt er al helemaal niks meer van, vind ik
Ja, zo ongeveer welquote:
Compilatie.quote:
Shit... waarom zijn alle leuke vrouwen pot... (Karin Bloemen ook alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
Sarah Kroos..... en die's pot dus die kun je weer vergeten hahahaha
dat doet ie toch nog steeds???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht
Tijd dat jack van gelder dat weer gaat presenteren... dat deed hij vroeger toch?
Karin is helemaal geen pot joh!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
Shit... waarom zijn alle leuke vrouwen pot... (Karin Bloemen ook al).
Ter land ter zee is gewoon cool. Echt typisch Hollansch. Iedereen superenthousiast als iemand halfdood ergens op neerknaldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat doet ie toch nog steeds???
ik heb 't jaren niet gezien, maar laatst weer 's met vrienden zitten kijken
dan is 't erg leuk ineens, beetje als bloopers kijken ofzo....
die kneuterigheid ook
Nee? Dus toen ze zei dat ze met me naar bed wilde was dat geen grapje??quote:
Claudia de Breij wel toen ik dat hoorde vond i kdat best jammerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Shit... waarom zijn alle leuke vrouwen pot... (Karin Bloemen ook al).
Met die paardenbek? Dat linkse kutje? Nee dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claudia de Breij wel toen ik dat hoorde vond i kdat best jammer![]()
De tros heeft een muziekfeestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
publieke omroepen hebben doorgaans betere programma's dan de commerciële, da's helemaal ruk
de Lama's was net weer leuk idd [al kende ik ze al]....
en de avro heeft De Mol, de vara veel cabaret...
oh en de tros.......... ter land, ter zee en in de lucht![]()
ach ja, Bert doet 't nu inderdaad! ja 't is wel lachuh dat die mensen een half jaar aan iets werken, dag en nacht, en 't dan binnen 10 seconde helemaal verrot gaatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Ter land ter zee is gewoon cool. Echt typisch Hollansch. Iedereen superenthousiast als iemand halfdood ergens op neerknald. En met Johan Vlemmix natuurlijk
. En die Bert nogiets.
Anders had je der wel gewild?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claudia de Breij wel toen ik dat hoorde vond i kdat best jammer![]()
Niet te vergeten die kneuzige prijzen van een doe-het-zelfpakket en een waardebon van 500 euro bij Mandemakers Keukens ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, Bert doet 't nu inderdaad! ja 't is wel lachuh dat die mensen een half jaar aan iets werken, dag en nacht, en 't dan binnen 10 seconde helemaal verrot gaat
maarrrrrrr 't haalt het nog niet bij Sterrenslag... dat vond ik vroeger al helemaal geweldig:
BN'ers in de modder, incl katers en verwondingen
erg leuk dat BNN dat terug heeft gehaald
Bi bestaat niet, toch timbob?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Claudia is bi..... ben laatst naar 'n show van haar geweest en daar had ze 'n heel verhaal over
leuke voorstelling trouwens, aanrader voor als ie op tv komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |