quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem nog een halve krat en jij hebt genoeg sfeer alleen![]()
Bier heb je dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem nog een halve krat en jij hebt genoeg sfeer alleen![]()
Jochie, ik heb honderden SC's in ONZ geopend. Doe nou niet alsof ik niets van de SC's hier weet. Deze hele reeks heeft geen klote voorgesteldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een gezellige sfeer is. Ik vond het iig wel gezellig, jij kwam pas nadat er hele topics vol stonden met 14 posts achter elkaar..
Ik vergelijk het toch ook helemaal niet met andere reeksen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jochie, ik heb honderden SC's in ONZ geopend. Doe nou niet alsof ik niets van de SC's hier weet. Deze hele reeks heeft geen klote voorgesteld![]()
Neem nog een biertje ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vergelijk het toch ook helemaal niet met andere reeksen.. In andere reeksen heb ik niet echt mee gepost omdat ik er geen zin in had. Dit was de eerste reeks waarin ik me een beetje thuis voelde. Ik vind/vond het iig gezellig, waarom jij je aangevallen voelt over je SC-kennis snap ik niet.
.
Psst, heb nu geen bier in huis.quote:
Moet je een hertog jan, of een grolsch, of een heineken?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:33 schreef Renesite het volgende:
Kan het een beetje eens zijn met Pc-fr34k omdat elke sc niet hetzelfde is, maar ik ben het dus met allebei eens omdat de ONZ sc;s niet heel erg van mekaar verschillen ( * Renesite lurker )
Hertog Jan heb ik nog nooit op, heb gehoord dat het lekker is. Maar het is zo duur dat ik toch maar een krat grolsch koop meestal. Ik neem dus een HJ.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je een hertog jan, of een grolsch, of een heineken?
we hebben alle 3![]()
HJ is niet viesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hertog Jan heb ik nog nooit op, heb gehoord dat het lekker is. Maar het is zo duur dat ik toch maar een krat grolsch koop meestal. Ik neem dus een HJ..
quote:
Yeah!quote:
Dejavu.quote:
adem een half uur in halen moet effectief zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb de hik
Die [veertien.gif]quote:
Ga op je kop staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb de hik
Doei.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het hier wel weer gezien, au revoir mensen
Misschien kom ik maandag weer even kijken, ik zie wel![]()
Werkt ook goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
adem een half uur in halen moet effectief zijn
dat is effectief posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die [veertien.gif]
[..]
Ga op je kop staan.
[..]
Doei..
[..]
Werkt ook goed.
Vroeger zou ik een kwartet hebben willen posten, nu doe ik het in 1 post. Quick quote is handig.quote:
5 minuten bleek voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
adem een half uur in halen moet effectief zijn
Niet op mijn laptop op dit momentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vroeger zou ik een kwartet hebben willen posten, nu doe ik het in 1 post. Quick quote is handig..
quote:
Maar nu ben je niet voorgoed genezen van de hik.quote:
quote:
Ik in een straat waar het woord berg in voor komtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, ik woon in een straat die voor een deel stuart heet..
Laat nu precies mijn moeder voor een deel berg in haar achternaam hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik in een straat waar het woord berg in voor komt
TOEVAL!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat nu precies mijn moeder voor een deel berg in haar achternaam hebben.!
N00b.quote:
Of niet! [insert spannende tune]quote:
Dan heb je de rechterkant van je hersenen kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja maar mijn linkerhelft is nu ook verlamt![]()
En, zit in je naam net als bij mij een R ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
N00b..
[..]
Of niet! [insert spannende tune]
De rest van je nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
He!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
M'n achternaam eindigt op een r inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, zit in je naam net als bij mij een R ?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef Renesite het volgende:
*tune in zet*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M'n achternaam eindigt op een r inderdaad..
klopt iedereen is wegquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb aan 't begin van de avond gepost, en we zitten nu nog in hetzelfde topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |