Vroeger zou ik een kwartet hebben willen posten, nu doe ik het in 1 post. Quick quote is handig.quote:
5 minuten bleek voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
adem een half uur in halen moet effectief zijn
Niet op mijn laptop op dit momentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vroeger zou ik een kwartet hebben willen posten, nu doe ik het in 1 post. Quick quote is handig..
quote:
Maar nu ben je niet voorgoed genezen van de hik.quote:
quote:
Ik in een straat waar het woord berg in voor komtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, ik woon in een straat die voor een deel stuart heet..
Laat nu precies mijn moeder voor een deel berg in haar achternaam hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik in een straat waar het woord berg in voor komt
TOEVAL!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat nu precies mijn moeder voor een deel berg in haar achternaam hebben.!
N00b.quote:
Of niet! [insert spannende tune]quote:
Dan heb je de rechterkant van je hersenen kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja maar mijn linkerhelft is nu ook verlamt![]()
En, zit in je naam net als bij mij een R ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
N00b..
[..]
Of niet! [insert spannende tune]
De rest van je nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
He!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
M'n achternaam eindigt op een r inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, zit in je naam net als bij mij een R ?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef Renesite het volgende:
*tune in zet*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M'n achternaam eindigt op een r inderdaad..
klopt iedereen is wegquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb aan 't begin van de avond gepost, en we zitten nu nog in hetzelfde topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |