abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 18:09:28 #201
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28712583
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zou zeggen, vooral niet dood laten gaan die gast, want dan denkt de kliek geytenneuqers dattie een martelaar is. De gevangenisbewaarders moeten per ongeluk iets doen waardoor zijn levenskwaliteit drastisch verlaagd wordt.
Here's Johnnie!!!
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28713100
quote:
Ik zou zeggen, vooral niet dood laten gaan die gast, want dan denkt de kliek geytenneuqers dattie een martelaar is. De gevangenisbewaarders moeten per ongeluk iets doen waardoor zijn levenskwaliteit drastisch verlaagd wordt.

Hoe wilde je ze per ongeluk iets laten doen en wat zouden ze per ongeluk moeten doen dan?
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_28713179
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:42 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je weet niet waarover je praat.
In de Bijbel staat Gij Zult Niet Doden.
Valt dat te interpreteren?
Schijnt dat de koran wel wat bloeddorstiger is, maar die lees ik uit principe niet.
Tja, uit naam van God doden is niet voorbehouden aan moslims:
quote:
He also attended the trial in Wichita, Kan., of Rachelle Shannon, who was convicted of wounding an abortion doctor in a shooting there. Hill said later that was when he started thinking about who should step forward to continue a quest to rid the country of abortion doctors.

"I was praying the Lord would raise someone up to that capacity," Hill said in a 1994 interview. "And then I realized I might have been the one I was praying for."
Two days before the slaying, Hill bought a Mossberg 12-gauge shotgun and spent two days practicing at a gun range. In the early morning hours of July 29, Hill hid the gun in hedges outside the clinic. Strapped to his body were 22 additional rounds of buckshot and slugs.

About 7:30 a.m., Britton and the Barretts entered the clinic parking lot in a pickup truck. When James Barrett left the truck, Hill fired four shots, blasting him in the face and upper body.

Hill then reloaded and fired three more shots. He knew Britton was wearing a bulletproof vest, so he aimed carefully. "I was shooting right at his head," Hill said.

Mrs. Barrett hid on the floor of the truck and was wounded in the arm.

When Hill finished shooting, he put down the gun and walked away. When he was arrested a short time later, he said, "I know one thing, no innocent babies are going to be killed in that clinic today."

Milwaukee, Wis., evangelist Drew Heiss, an anti-abortion activist who plans to be in Starke, wrote to Bush to protest the execution: "I must proclaim that you and the state of Florida are making a great mistake in executing a righteous man. . . . One day, history will honor Paul Hill as a great man. He is a man of courage and a man of sacrifice."
Leg eens uit als de Bijbel zegt "Gij zult niet doden"?

En deze..ook leuk:
quote:
Exodus 13
14 "In days to come, when your son asks you, 'What does this mean?' say to him, 'With a mighty hand the LORD brought us out of Egypt, out of the land of slavery.
15 When Pharaoh stubbornly refused to let us go, the LORD killed every firstborn in Egypt, both man and animal. This is why I sacrifice to the LORD the first male offspring of every womb and redeem each of my firstborn sons.'
16 And it will be like a sign on your hand and a symbol on your forehead that the LORD brought us out of Egypt with his mighty hand."
Gij zult niet doden, huh...nee, dat doet God wel voor je.

Nog eentje dan:
quote:
Ezekiel 21
3 and say to her: 'This is what the LORD says: I am against you. I will draw my sword from its scabbard and cut off from you both the righteous and the wicked.
4 Because I am going to cut off the righteous and the wicked, my sword will be unsheathed against everyone from south to north.
5 Then all people will know that I the LORD have drawn my sword from its scabbard; it will not return again.'
  maandag 11 juli 2005 @ 18:48:06 #204
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28713513
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:37 schreef HiZ het volgende:
Waarom duurt dat proces eigenlijk zo lang? Hij heeft toch bekend en hij wil geen verdediging voeren?
2 dagen is niet lang hoor, alleen vandaag en morgen het requisitor
pi_28714066
quote:
Goed idee. Stop 'm apart in een cel met een tv en een radio waarop niks Arabisch te ontvangen is (ook de uitzendingen van de moslimomroep op Ned. 1 zondagsmorgens moeten 'm ontzegd worden), geef 'm een christenbijbel, een abonnement op Playboy en Penthouse (naakte westerse vrouwen mogen niet van allah), geef 'm elke dag varkensvlees bij z'n eten, kortom: geef 'm een westerse hersenspoeling: moet je eens kijken hoe z'n levenskwaliteit dan verlaagt...in zíjn ogen dan
pi_28714421
Dat zou de enige straf zijn die hij echt vervelend zou vinden inderdaad, al gaat ie dan toch in hongerstaking en doet ie z'n ogen niet meer open.
  maandag 11 juli 2005 @ 20:59:40 #207
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28717601
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef kratovsk het volgende:
Dat zou de enige straf zijn die hij echt vervelend zou vinden inderdaad, al gaat ie dan toch in hongerstaking en doet ie z'n ogen niet meer open.
Gedwongen sondevoeding, al dan niet anaal.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2005 @ 21:38:45 #208
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28718988
quote:
Opmerkelijk was wel dat B. in het PBC heeft geprobeerd geloofsgenoten aan zich te binden. Hij gaf twee mannen op zijn afdeling les uit de koran, leende gewelddadige teksten aan hen uit en zonderde zich tegen de regels met hen af. Het PBC leidt daaruit af dat B. doorgaat met het rekruteren voor de jihad. Ook ter zitting toonde B. zich strijdbaar: aan het eind van de zitting hield hij bij het verlaten van de zaal zijn meegebrachte koran omhoog.
Wie weet hoeveel gekken hij nog op zijn hand krijgt die wel naar buiten mogen t.z.t.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:12:13 #209
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28722434
Ach ja, een laf zwijntje is het; wel iemand afmaken maar dan je bek houden.
Gewoon elke dag varkensvlees te vreten geven
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28723477
Ach, dit geesteszieke jochie heeft een IQ van een overgewaaide zandkorrel.
Helaas zijn er daar meer van.
Taak van ons allen om deze zandkorrels niet te laten overwaaien.
pi_28723549
het is een lafaard heh
pi_28723571
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen we weer selectief verontwaardigd, iedereen lijkt Mohammed B. te zien als een soort van Dutroux, maar ook Mohammed B. is een burger van dit land, hij heeft dus niet alleen plichten, maar ook rechten !

²
wouw, zie hier een moslim die voor hem opkomt

ik dacht, islam is vrede, en moslims zullen hem wel haten omdat hij de islam misbruikt

ohnee wacht, dat is onzin, hij heeft zo te zien wel veel aanhang
  maandag 11 juli 2005 @ 23:53:16 #213
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28723582
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef Braamhaar het volgende:
Doe niet zo raar zeg. Hoewel het zo goed als zeker is dat dat Mohammed B. wijlen Theo van G. heeft voorzien van scherpe deukjes in zijn ooit zo vatzige lichaam blijft hij nog steeds "verdachte", we moeten dus niet te snel oordelen. En les geven uit de Koran is niet per definitie recruteren voor de Jihad, ik lees de Koran ook weleens voor, ben ik nu de rechterhand van Osama? Ik denk het niet. Relativeren blijft voor sommigen erg moeilijk helaas

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28723590
-edit: kappen nu.

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 11-07-2005 23:58:00 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 23:57:42 #215
13462 BansheeBoy
pi_28723701
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:52 schreef TRIOXIN245 het volgende:

[..]

wouw, zie hier een moslim die voor hem opkomt
Ik kom voor iedereen op die nog verdachte is en nog niet is veroordeeld
quote:
ik dacht, islam is vrede, en moslims zullen hem wel haten omdat hij de islam misbruikt
Ik haat hem niet, ik haat zijn daad. Hoewel wijlen Theo van G. ook niet echt vrijuit ging ( lees: zijn uitspraken waren niet fris en zekers wel laxerend)

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28723739
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doe niet zo raar zeg. Hoewel het zo goed als zeker is dat dat Mohammed B. wijlen Theo van G. heeft voorzien van scherpe deukjes in zijn ooit zo vatzige lichaam blijft hij nog steeds "verdachte", we moeten dus niet te snel oordelen. En les geven uit de Koran is niet per definitie recruteren voor de Jihad, ik lees de Koran ook weleens voor, ben ik nu de rechterhand van Osama? Ik denk het niet. Relativeren blijft voor sommigen erg moeilijk helaas

²
Relativeren met je koran in je hand?

Godsdienstwaanzinnigen zijn ook geesteszieken!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:02:38 #217
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28723800
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef Braamhaar het volgende:
Met een IQ van een overgewaaide zandkorrel haal je het HBO niet.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:03:44 #218
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28723814
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:59 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Relativeren met je koran in je hand?

Godsdienstwaanzinnigen zijn ook geesteszieken!
Waarom is iemand met een koran in zijn hand meteen een godsdienstwaanzinnige?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:17:41 #219
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28724094
-edit: haha

[ Bericht 76% gewijzigd door kLowJow op 12-07-2005 00:21:41 ]
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28724420
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:03 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Waarom is iemand met een koran in zijn hand meteen een godsdienstwaanzinnige?
Ok sorry, jij je zin, een 'normale' waanzinnige dan.
Zo goed?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:36:51 #221
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28724483
nee dus

[ Bericht 70% gewijzigd door kLowJow op 12-07-2005 00:38:39 ]
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_28724522
Optiefen met die paranoia wat godsdienst heet.
pi_28724562
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef -erwin- het volgende:
nee dus
Laat nou 's wat staan joh!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:48:35 #224
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28724744
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:40 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Laat nou 's wat staan joh!
Mag niet van de gestapo.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:58:23 #225
13462 BansheeBoy
pi_28724931
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:00:01 #226
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28724964
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:48 schreef -erwin- het volgende:

[..]

Mag niet van de gestapo.
Je vraagt er toch zelf om !

Maar goed, Mohammed B...
quote:
Mohammed B. geeft geen krimp op eerste procesdag
ANP

AMSTERDAM - Onaangedaan en onverschillig zat Mohammed B. er maandag bij, in de zaal van de extra beveiligde rechtbank in Amsterdam-Osdorp. Een enkele keer toonde de man die heeft bekend filmmaker Theo van Gogh te hebben vermoord, een flauwe glimlach op zijn gezicht. Spreken deed hij amper, wel maakte hij af en toe aantekeningen.

B. was gekleed in een zwarte djellaba en getooid met Palestijnse sjaal, op orthodox-traditionele wijze geknoopt. Ook had B. een koran meegenomen. B. beriep zich op zijn zwijgrecht en hij had al eerder laten weten dat hij geen verdediging wenste. De rechtbank toonde zich daar verbaasd over. De oudste rechter, M. Diemer, noemde B. opportunistisch en niet principieel. De rechtbank heeft de indruk dat B. vanuit geloofsovertuiging alleen verantwoording wil afleggen aan Allah en de rechtbank niet erkent.

Door de houding van de 27-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst kwamen tijdens de zitting weinig nieuwe feiten aan het licht. Over zijn motief om Theo van Gogh op 2 november om het leven te brengen, bleef het gissen.

Uit afgeluisterde gesprekken is gebleken dat B. aan zijn broer heeft verteld dat hij wist waarmee hij bezig was toen hij de 47-jarige cineast vermoordde. ‘Ja, ik heb hem afgeslacht.’ Ook had B. gezegd dat hij graag de doodstraf had gewild. ‘Ik zweer bij God. Als ze de doodstraf hadden, zou ik erom smeken. Sukkels.’

U. Bentinck, voorzitter van de rechtbank, bevestigde het beeld dat al eerder naar voren was gekomen tijdens een pro formazitting over eventuele mededaders. Aanwijzingen daarvoor zijn er wel, maar ‘bewijs is er een, twee, drie niet.’ De rechtbank verwees daarbij naar het vermeende terreurnetwerk de Hofstadgroep. Tegen twaalf vermeende leden is vervolging ingesteld. Ook B. moet zich voor in dit kader later in een ander proces verantwoorden. Het Openbaar Ministerie meent dat B. een leidinggevende rol speelde in de organisatie.

De man die wordt beschouwd als de geestelijk leider van de Hofstadgroep, Abu Khaled, oftewel de Syriër, is op de dag van de moord Nederland ontvlucht. Uit een telefoongesprek dat hij zes dagen later voerde vanuit Syrië zou de man kenbaar hebben gemaakt van de moord op Van Gogh te hebben afgeweten.

B. wordt niet alleen verdacht van de moord op Theo van Gogh, maar ook van poging moord op een aantal politieagenten en omstanders. Direct na de moord volgde een klopjacht op de verdachte waarbij in Amsterdam-Oost een waar vuurgevecht plaatsvond. B. schoot gericht op politiebusjes, waarvan negen keer raak. Een agent raakte gewond, maar de kogel ketste af op zijn kogelvrije vest.

De rechtbank las een aantal verklaringen voor van agenten die doodsangsten hebben uitgestaan. Ze vreesden voor hun leven. Ook waren ze ervan overtuigd dat B., die zeer rustig bleef, erop uit was om zelf doodgeschoten te worden. ‘Dat was juist de bedoeling’, zei B. tegen de agenten door wie hij - nadat hij was neergeschoten - gewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis.

Verder wordt B. ervan verdacht het Tweede-Kamerlid Hirsi Ali het werk als parlementariër onmogelijk te hebben gemaakt. Na de moord op Van Gogh moest Hirsi Ali 24 uur per dag laten beveiligen, moest zij onderduiken en kon zij geruime tijd niet meer naar het Binnenhof. Alle misdrijven zouden zijn gepleegd met een terroristisch oogmerk.

De rechtbank hoorde islamoloog R. Peters, die bij B. gevonden geschriften en beeldmateriaal heeft geanalyseerd. Uit die collectie blijkt dat B. is geobsedeerd door dood, geweld en verminking en dat hij in relatief kort tijdsbestek is veranderd in een zeer radicale moslim, die vindt dat ongelovigen slechts de dood verdienen. De rechtbank vroeg zich hardop was waardoor B. zo is veranderd. ‘Het enige dat ik daarop kan zeggen, is dat ik elke dag tot mijn Heer bidt’, zo reageerde B., op een van de spaarzame momenten dat hij sprak. ‘Dat hij mij behoedt dat ik anders denk dan dat ik nu denk.’

Het gedragskundig onderzoek van B. in het Pieter Baan Centrum (PBC), de observatiekliniek van justitie, is uitgelopen op een mislukking. B. sloot zich volledig af voor de psychiaters en psychologen van het PBC, die bij hem dan ook geen voet aan de grond kregen. Psycholoog J. Oudejans zei ter zitting dat hij nog nooit zo'n hardnekkige weigeraar had meegemaakt. ‘Het was alsof ik lucht voor hem was.’

Als gevolg van het mislukken van het PBC-onderzoek hebben de deskundigen geen psychische stoornis bij B. kunnen vaststellen. Daarom wordt hij voor volledig toerekeningsvatbaar gehouden. Daarmee lijkt de kans op tbs voor B. nihil.

Opmerkelijk was wel dat B. in het PBC heeft geprobeerd geloofsgenoten aan zich te binden. Hij gaf twee mannen op zijn afdeling les uit de koran, leende gewelddadige teksten aan hen uit en zonderde zich tegen de regels met hen af. Het PBC leidt daaruit af dat B. doorgaat met het rekruteren voor de jihad. Ook ter zitting toonde B. zich strijdbaar: aan het eind van de zitting hield hij bij het verlaten van de zaal zijn meegebrachte koran omhoog.

Dinsdag is het woord aan officier van justitie F. van Straelen voor zijn presentatie van het bewijs en de formulering van zijn eis. De verwachting is dat Van Straelen de rechtbank zal vragen B. een levenslange gevangenisstraf op te leggen. B.'s advocaat P. Plasman zal geen pleidooi houden, conform de wens van zijn cliënt.
pi_28725207
Opvallend dat BSB alle mogelijke onzin mag uitkramen maar posts van anderen zondermeer weggehaald worden.
Wie denkt deze mod wel wie hij is?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:21:06 #228
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28725327
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Opvallend dat BSB alle mogelijke onzin mag uitkramen maar posts van anderen zondermeer weggehaald worden.
Wie denkt deze mod wel wie hij is?
Als je me graag beter leert kennen kan dat in FB. Hier graag weer ontopic.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:39:36 #229
46960 StefanP
polemicist
pi_28727357
Boycotten. Wat nou boycotten, alsof je nog rechten hebt Mohammedje B. Nul komma niks rechten heb je. Smeerlap. Drie jaar lang een uitkering trekken om je in alle rust voor te bereiden op zo'n moord, nadat je hier jarenlang op onze kosten naar school bent gegaan en van onze gastvrijheid gebruik hebt gemaakt.. Het gore lef. Je lacht omdat je weet dat je hier niet gestraft wordt, omdat je toch niets gemaakt wordt in dit slappe land. Want echt straffen mag natuurlijk niet, dat is weer oneerlijk, mensonwaardig en zielig.

Ik weet fantastische straffen voor die schoft, oh mag ik hem alsjeblieft hebben? Om te beginnen pakken we die koran van 'm af, en die theedoeken die ie draagt. Voortaan mag ie naakt zijn, da's geloof ik lekker vernederend voor moslims. En die koran, die krijgt ie nooit meer terug, alhoewel hij wel dagelijks te zien krijgt hoe een exemplaar versch-censuur- -censuur- -censuur-

De rest zal ik maar niet plaatsen want dat mag toch niet. Omdat we nog altijd te netjes zijn. En dat is nou precies de reden dat dit soort honden ons uitlacht. Het wordt eens tijd dat we ze behandelen zoals zij ons behandelen. Geloof me, als je hem maar genoeg vernedert -en vooral zijn geloof- dan is het binnen de kortste keren afgelopen met dat stoere gedoe van hem en wordt ie passend gestraft voor zo'n schofterige daad.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:49:21 #230
28167 matthijst
pi_28727400
Ach, ze mogen wat mij betreft Mohammed en zijn maatjes wel een beetje provoceren in het journaal enzo, heb je binnen een mum van tijd al die slaapende cellen wakker

"En nu naar de rechtbank in Osdrop, waar ons laffe schapenneukertje nog steeds zijn mond houdt. Is er verder nog nieuws?"
"Nee, Mohammed zwijgt nog steeds in alle talen, maar men verwacht dat hij zijn stilte wel zal breken als hij voor de eerste keer als Big Bubba's Bitch gebruikt wordt. Tenzij hij daar van geniet; het komt vaker voor dat streng religieuze godsdientfanatici eigenlijk in zichzelf gekeerde closet homofielen zijn die worstelen met hun gevoelens. In het Pieter Baan Centrum kwam men tot de conslusie dat Mohammed misschien wel een vorm van liefde voor zijn slachtoffer voelde; hij noemde van Gogh ook liefkozend ´mijn zwijntje`. "

pi_28728141
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
En dan je onderschriftje :Het bewijs van de oorlog tegen de Islam is elke dag te lezen op Fok (o.a. NWS en POL), getuige de vele Rechts-Extremistische (rel)kloontjes die worden aangemaakt.

Of geraak je nu in een crisis?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:37:54 #232
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28728730
Goed bezig BsB, neem het maar op voor een moordenaar
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28729078
En nu maar hopen dat dit gevaar wél van de straat gehouden gaat worden voor de rest van zijn leven...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28729109
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:54 schreef Mwanatabu het volgende:
En nu maar hopen dat dit gevaar wél van de straat gehouden gaat worden voor de rest van zijn leven...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:00:36 #235
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28729191
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 06:39 schreef StefanP het volgende:
[...] Je lacht omdat je weet dat je hier niet gestraft wordt, omdat je toch niets gemaakt wordt in dit slappe land. Want echt straffen mag natuurlijk niet, dat is weer oneerlijk, mensonwaardig en zielig. [...]
Geen zorgen, er wordt vast levenslang geëist en hij zal dat ook wel krijgen. Zoals het hoort

Het allermooiste lijkt me nog als vriend B. over laten we zeggen 30 à 40 jaar sterft (in de gevangenis natuurlijk) en... Allah helemaal niet blijkt te bestaan!

Voel je je mooi bescheten zeg
pi_28729250
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom voor iedereen op die nog verdachte is en nog niet is veroordeeld
Wel een verdachte die de moord al heeft bekend...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:06:10 #237
28167 matthijst
pi_28729297
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel een verdachte die de moord al heeft bekend...
En werd ie niet aangehouden met het wapen in zijn hand, terwijl hij in naam van Allah op politieagenten aan het schieten was?

lekker blijven verdedigen omdat hij alleen maar verdacht is
pi_28729304
Ik snap niks van die zooi. Die vent heeft bekent op die moord, waarom dan nog zoen poespas?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:10:29 #239
38549 dewd
100% pure
pi_28729384
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:06 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik snap niks van die zooi. Die vent heeft bekent op die moord, waarom dan nog zoen poespas?
Idd, die geitenneuker krijgt meer airtime dan de minister president gewoon. Zul je zien dat het nog wat meer fundamentalisten oplevert ook al dit gedoe.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:14:17 #240
13462 BansheeBoy
pi_28729477
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:37 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Goed bezig BsB, neem het maar op voor een moordenaar
Dat moet nog blijken, ook al spreken alle feiten tegen hem en is het 99,99 % zeker dat hij de moordenaar is, is hij taalkundig en statistisch gezien nog steeds verdachte. Pas na zijn veroordeling van de moord op wijlen waterhoen Theo van G. kunnen we hem onjuist gaan bejegenen zoals velen hier nu doen

²
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:15:14 #241
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28729507
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken, ook al spreken alle feiten tegen hem en is het 99,99 % zeker dat hij de moordenaar is, is hij taalkundig en statistisch gezien nog steeds verdachte. Pas na zijn veroordeling van de moord op wijlen waterhoen Theo van G. kunnen we hem onjuist gaan bejegenen zoals velen hier nu doen

²
Hoezo moet nog blijken? Hij heeft allang bekend hoor
pi_28729547
Ezekiel 21
3 and say to her: 'This is what the LORD says: I am against you. I will draw my sword from its scabbard and cut off from you both the righteous and the wicked.
4 Because I am going to cut off the righteous and the wicked, my sword will be unsheathed against everyone from south to north.
5 Then all people will know that I the LORD have drawn my sword from its scabbard; it will not return again.'

quote Tigris

LOL
Wat ben je toch een stumper.
Je kunt ogenschijnlijk niet eens begrijpend engels lezen.

Dat je theologisch een wigt bent, heb je ook piekfijn bewezen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:18:40 #243
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28729603
quote:

[..]

²
Precies, het enige waar we zeker van zijn is dat hij moslim is en Marokkaan. Een gouden combinatie voor moorden, stelen en geweld, als je het mijn vraagt.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:20:05 #244
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28729636
BsB, zet ff NL2 aan, mss zie je je held nog in de rechtszaal zitten, met zn koran
pi_28729643
quote:
Pas na zijn veroordeling van de moord op wijlen waterhoen Theo van G. kunnen we hem onjuist gaan bejegenen zoals velen hier nu doen

²
En ga jij dan daar aan mee doen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:21:18 #246
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28729664
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:00 schreef Frollo het volgende:

[..]

Geen zorgen, er wordt vast levenslang geëist en hij zal dat ook wel krijgen. Zoals het hoort

Het allermooiste lijkt me nog als vriend B. over laten we zeggen 30 à 40 jaar sterft (in de gevangenis natuurlijk) en... Allah helemaal niet blijkt te bestaan!

Voel je je mooi bescheten zeg
Komt hij daar boven voor de hemelpoort, staat Jahweh hem aan te klotsen. Wehehe
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:04 #247
13462 BansheeBoy
pi_28729725
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Hoezo moet nog blijken? Hij heeft allang bekend hoor
Dat is natuurlijk een nonsens argument. Dat selectief accepteren van de woorden van Mohammed B. vind ik zo lachwekkend en zielig. "Hij is een leugenaar, een hond, een poedel, papier maché," maar als hij zegt dat hij wel degelijk de moordenaar is van wijlen Theo van G. geloven hem wel ineens met zijn allen ?

Dus nogmaals, het is een onzin argument. Als ik nu roep dat ik verantwoordelijk ben voor de paar miljoen overleden Joden dankzij de Holocaust, is het dan ook per definitie waar alleen maar omdat ik het zeg?

²
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:27:11 #248
13462 BansheeBoy
pi_28729794
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
BsB, zet ff NL2 aan, mss zie je je held nog in de rechtszaal zitten, met zn koran
Is Dennis Bergkamp op tv en is hij bekeerd tot de islam?

²
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:31:53 #249
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28729890
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een nonsens argument. Dat selectief accepteren van de woorden van Mohammed B. vind ik zo lachwekkend en zielig. "Hij is een leugenaar, een hond, een poedel, papier maché," maar als hij zegt dat hij wel degelijk de moordenaar is van wijlen Theo van G. geloven hem wel ineens met zijn allen ?

Dus nogmaals, het is een onzin argument. Als ik nu roep dat ik verantwoordelijk ben voor de paar miljoen overleden Joden dankzij de Holocaust, is het dan ook per definitie waar alleen maar omdat ik het zeg?

²
Ja hoor, je held is vast onschuldig
pi_28730028
quote:

[..]

²
Taalkundig én statistisch is hij inderdaad nog steeds verdachte, maar dat is, zoals je zelf al zegt, puur een formaliteit. In de praktijk ís hij gewoon de dader, geen discussie mogelijk.

Ik vind het dus erg vreemd dat jij de theoretische mogelijkheid dat hij de dader niet zou zijn als excuus gebruikt om nog voor hem op te komen.

Zoals de rechter al aangaf, Mohammed B. was een nederlander. Eentje die hier leefde, naar school is gegaan, sliep, at, en zijn vertier had. Hij had een goed leven, al dan niet op kosten van de staat. Hij is, ongeacht de redenen die hij hiervoor had, de straat opgegaan en heeft een lid van de samenleving waar hij deel van uitmaakte, om het leven gebracht.

Ongeacht zijn al dan niet religieuze redenen daarvoor, wist hij heel erg goed dat de regels van onze samenleving dat niet toestaan. Hij vond dus blijkbaar dat hij boven de samenleving en diens regels stond. Hij wil er niet bij horen.

Nu kun je me veel vertellen over de koran, en de mogelijke interpretaties, maar je maakt mij niet wijs dat dergelijk gedrag in een islamitische samenleving wél toegestaan word. Iemand die in een islamitische maatschappij leeft, heeft ook regels om zich aan te houden.

Als een Mohammed had besloten om in zijn eigen samenleving iemand van het leven te beroven, was hij daar ook voor gestraft. Dan was dat niet geaccepteerd. Daar niet, en hier ook niet. De man is een crimineel, en wel eentje met voorbedachte rade. Hij heeft bij vol verstand de regels van onze samenleving met voeten getreden, iets wat in elke samenleving onacceptabel is. En in iedere religie word je respect voor je medemens bijgebracht, moslim, jood of christen. Hij had geen respect voor zijn medemens Theo van Gogh.

En voor iemand die geen respect voor zijn medemens heeft moet iedereen zijn neus ophalen, ook jij, als moslim, Bansheeboy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')