Ik zou het heel erg leuk vinden als je mee gaat !quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lijken me allebei hartstikke leuk! Ik kan de 13e wel maar ik ben alleen bang dat ik dan niet zoveel puf heb om heen en weer te rijden. Gaan er nog meer mensen uit regio Den Haag met wie ik eventueel mee zou kunnen rijden?
Dan kan ik ook als het goed isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef MasterM26 het volgende:
Wij kunnen alleen mee op vrijdag 19 augustus, aanstaande zaterdag zit het er voor ons niet in helaas![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik rij dus met Minkeltje mee vanaf Rotterdam
En ik hoop ik dat ik mee terug mag..
.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet....
Minkeltje: auto
Alicey
Mirage
Oversight? (als we Oma zover krijgen dat ze oppast)
myxomatosekonijn : auto
nokwanda
Electro-Worm
Lynx666 ? áls hij meegaat kan hij in de auto bij myxo, maar dan moet wel even kortgesloten worden waar hij vandaan komt en waar hij opgepikt moet worden.
En da´s knap balenquote:
Ik heb hier net ook mega hagelstenen gehad én onweer pal boven mijn huisje..... mijn balkon overstroomde zelfs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Niet dat ik van suiker ben maar wat d0en we eigenlijk als er weer v00rspeld w0rdt z0als net bijv. in Den Haag (h00sbuien en 0nweer)....
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet....
Minkeltje: auto
Alicey
Mirage
Oversight? (als we Oma zover krijgen dat ze oppast)
myxomatosekonijn : auto
nokwanda
Electro-Worm
Lynx666 ? áls hij meegaat kan hij in de auto bij myxo, maar dan moet wel even kortgesloten worden waar hij vandaan komt en waar hij opgepikt moet worden.
My thoughts exactly. Regencape en een vuilniszak om op te zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb hier net ook mega hagelstenen gehad én onweer pal boven mijn huisje..... mijn balkon overstroomde zelfs.
héérlijk !! need I say more ?
Ikzelf vind het geen probleem.. dan wordt je nat ( of niet als je een regencape oid hebt) so be it.
Het geeft wat mij betreft wel wat sfeer zelfs !
En dáár komen de vuilniszakken waar we het op irc over hadden goed van pas, dan blijft je gat droog.
Enige is dat ik verwacht dat we als we midden in zo'n bui zitten en toevallig "onderwerg" zijn we even ergens parkeren en 5 minuutjes wachten.
Is dat een reactie op mijn vraag? zo ja dan begrijp ik niet echt wat je precies bedoeltquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Mirage het volgende:
heel grappig... de meet samenvoegen.. komt er niemand van de oorspronkelijke kernhem meet![]()
nee het was geen reactie op jouw vraag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn vraag? zo ja dan begrijp ik niet echt wat je precies bedoelt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ehm dat is inderdaad waar jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef MissClueless het volgende:
Ik en mijn vriendin Disney gaan mits er wel een groepje van minimaal 5 personen zijn (we geven eerlijk dat we dat wel prettiger vinden om ons op het gemak te voelen int bos woeeeeeeeehaaaaaaa)
Ehm Master m26 heb jij toevallig in de super de boer gewerkt op Bellestein?????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |