abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29560685
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lijken me allebei hartstikke leuk! Ik kan de 13e wel maar ik ben alleen bang dat ik dan niet zoveel puf heb om heen en weer te rijden. Gaan er nog meer mensen uit regio Den Haag met wie ik eventueel mee zou kunnen rijden?
Ik zou het heel erg leuk vinden als je mee gaat !

Doen hoor !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29560987
Zo lijkt de lijst nu te zijn...

Alicey
Minkeltje
Lynx666
nokwanda
Electro-Worm
Mirage
myxomatosekonijn

MasterM26 + kameraad ?
Brechtje + Iteejer ?
vamperotica ?

Anthraxx (even mailen om te peilen of ze nog geïnteresseerd zijn)
Tikumo (even mailen om te peilen of ze nog geïnteresseerd zijn)
Xitami (even mailen om te peilen of ze nog geïnteresseerd zijn)

als álle mensen meegaan hebben we iig 3 auto's nodig.
Ik weet tot nu toe allene van Minkeltje dat hij een auto meeneemt én dat hij komt.

vanavond 19.30 overleg op irc.tweakers.net #truth

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirage op 11-08-2005 15:39:54 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29561109
Wij kunnen alleen mee op vrijdag 19 augustus, aanstaande zaterdag zit het er voor ons niet in helaas
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:47:57 #129
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29561280
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef MasterM26 het volgende:
Wij kunnen alleen mee op vrijdag 19 augustus, aanstaande zaterdag zit het er voor ons niet in helaas
Dan kan ik ook als het goed is
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29563359
ik kan de 13e ook niet, misschien wel de 19e.
Tap tap tap
pi_29565275
Zoals het er nu uitziet....

Minkeltje: auto
Alicey
Mirage
nog iemand

myxomatosekonijn : auto
nokwanda
Electro-Worm

Lynx666 ? áls hij meegaat kan hij in de auto bij myxo, maar dan moet wel even kortgesloten worden waar hij vandaan komt en waar hij opgepikt moet worden.
Sir Winston Churchill
pi_29566908
Ik rij dus met Minkeltje mee vanaf Rotterdam

En ik hoop ik dat ik mee terug mag. . .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:49:54 #133
19194 Oversight
◢◤
pi_29571085
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik rij dus met Minkeltje mee vanaf Rotterdam

En ik hoop ik dat ik mee terug mag. . .
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Alicey
Mirage
Oversight? (als we Oma zover krijgen dat ze oppast)

nokwanda
Electro-Worm

Lynx666 ? áls hij meegaat kan hij in de auto bij myxo, maar dan moet wel even kortgesloten worden waar hij vandaan komt en waar hij opgepikt moet worden.
Heb mezelf even vrijpostig toegevoegd (onder voorbehoud)
◢◤
pi_29573582
Voor de mensen die de 13de ook niet kunnen, ik ga vrijdag de 19de zowiezo, dus laat ff weten als je ook meegaat
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29575640
* vamperotica kennie mee
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29575965
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 06:15 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica kennie mee
En da´s knap balen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29580054
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 06:15 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica kennie mee
pi_29580757
Niet dat ik van suiker ben maar wat d0en we eigenlijk als er weer v00rspeld w0rdt z0als net bijv. in Den Haag (h00sbuien en 0nweer)....

[ Bericht 2% gewijzigd door myxomatosekonijn op 12-08-2005 14:24:19 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29581817
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Niet dat ik van suiker ben maar wat d0en we eigenlijk als er weer v00rspeld w0rdt z0als net bijv. in Den Haag (h00sbuien en 0nweer)....
Ik heb hier net ook mega hagelstenen gehad én onweer pal boven mijn huisje..... mijn balkon overstroomde zelfs.
héérlijk !! need I say more ?

Ikzelf vind het geen probleem.. dan wordt je nat ( of niet als je een regencape oid hebt) so be it.
Het geeft wat mij betreft wel wat sfeer zelfs !
En dáár komen de vuilniszakken waar we het op irc over hadden goed van pas, dan blijft je gat droog.
Enige is dat ik verwacht dat we als we midden in zo'n bui zitten en toevallig "onderwerg" zijn we even ergens parkeren en 5 minuutjes wachten.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:48:43 #140
19194 Oversight
◢◤
pi_29584419
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Alicey
Mirage
Oversight? (als we Oma zover krijgen dat ze oppast)

nokwanda
Electro-Worm

Oma kon écht niet....

Vrijwilligers die twee drakenbasten aankunnen?

en ik mag van Mirage niet zeggen dat iedereen goed op haar moet passen.....

Zó, dat staat er tóch, edit maar raak.
ban = einde rugmassage!
◢◤
pi_29586847
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb hier net ook mega hagelstenen gehad én onweer pal boven mijn huisje..... mijn balkon overstroomde zelfs.
héérlijk !! need I say more ?

Ikzelf vind het geen probleem.. dan wordt je nat ( of niet als je een regencape oid hebt) so be it.
Het geeft wat mij betreft wel wat sfeer zelfs !
En dáár komen de vuilniszakken waar we het op irc over hadden goed van pas, dan blijft je gat droog.
Enige is dat ik verwacht dat we als we midden in zo'n bui zitten en toevallig "onderwerg" zijn we even ergens parkeren en 5 minuutjes wachten.
My thoughts exactly. Regencape en een vuilniszak om op te zitten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29630342
Gaan er nou nog mensen op de 19de?
pi_29630886
heel grappig... de meet samenvoegen.. komt er niemand van de oorspronkelijke kernhem meet
Sir Winston Churchill
pi_29631377
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Mirage het volgende:
heel grappig... de meet samenvoegen.. komt er niemand van de oorspronkelijke kernhem meet
Is dat een reactie op mijn vraag? zo ja dan begrijp ik niet echt wat je precies bedoelt
pi_29631666
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Is dat een reactie op mijn vraag? zo ja dan begrijp ik niet echt wat je precies bedoelt
nee het was geen reactie op jouw vraag.
Sir Winston Churchill
pi_29672290
Ik en mijn vriendin Disney gaan mits er wel een groepje van minimaal 5 personen zijn (we geven eerlijk dat we dat wel prettiger vinden om ons op het gemak te voelen int bos woeeeeeeeehaaaaaaa)

Ehm Master m26 heb jij toevallig in de super de boer gewerkt op Bellestein?????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
pi_29672545
Nou......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29679017
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef MissClueless het volgende:
Ik en mijn vriendin Disney gaan mits er wel een groepje van minimaal 5 personen zijn (we geven eerlijk dat we dat wel prettiger vinden om ons op het gemak te voelen int bos woeeeeeeeehaaaaaaa)

Ehm Master m26 heb jij toevallig in de super de boer gewerkt op Bellestein?????
Ehm dat is inderdaad waar ja als jij mij kent zal ik jou dus ook moeten kennen alleen er staat weinig in je profiel dus zou niet weten wie jij dan moet zijn
Maar wij komen zowiezo met z'n tweeën, waarschijnlijk nog één maar dat is nog niet zeker
pi_29745921
Wij komen met z'n drieën, alleen gaan jullie nog? morgen is het al de 19de
pi_29790186
nop wij gaan niet, de opkomst is te mager. Volgende keer beter
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')