ik vraag toch niet om een slotje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:06 schreef E.T. het volgende:
Hij brengt 't wat bot (al valt 't in mijn ogen nog mee, als je de gemiddelde post op fok bekijkt).
Maar als dat al een reden is om ergens een slotje op te zetten..
* sleept quote mee naar [DIG] *quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:54 schreef Ireth het volgende:
Hoe zit dat nu met die DNS? Hoe en waar is dat in te stellen/na te kijken/te veranderen in win XP/Mozilla Firefox/wanadoo??![]()
Kinderfototopic deel 56
Ja laat jij me even schrikkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Er is al een week niks gepost in dit topic!![]()
Ik vond het ook al saai worden hier, heeft niemand zin om een rel te startenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Had ik zin, ligt het forum platquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vond het ook al saai worden hier, heeft niemand zin om een rel te starten![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit op het moment voor anderhalve week in het buitenland voor mijn werk met hele dagen werken met weinig kans tot internetten.
Ik wil niet vervelend zijn maar zo als ik nu Githa "steun" is puur en alleen omdat ik het met haar eens ben, dat ik haar daarnaast ook een leuke meid vind staat daar los van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat die met respect te maken heeft Loena, ik geef enkel aan voor wie het bedoelt is voordat iemand anders zich weer geroepen voelt om er over te vallen. Ik probeer alleen door mijn edit duidelijkheid te treffen en gebruik een smillie. Aangezien het erg hot is om voor elkaar op te komen hier vond ik dat nodig! En ter verduidelijking voor jouw de smillie huilt, en dat is precies wat ik vind van alle users die zo nodig bij moeten springen als er iets gebeurt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef snakelady het volgende:
Je hebt nu dus eigenlijk 2 kampenkliekjesdie een oververhitte discussie om eigenlijk niks aan het maken zijn.
![]()
Duhhh joh die smilie huilt, dank voor de uitleg, blijkbaar jouw manier om ik citeer:"gewoon over de dingen te praten". Verder blijk je het nodig te vinden nu ook naar mijn richtig rotopmerkingen te maken, is prima, ga je gang, je begint lekker op dreef te raken merk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat die met respect te maken heeft Loena, ik geef enkel aan voor wie het bedoelt is voordat iemand anders zich weer geroepen voelt om er over te vallen. Ik probeer alleen door mijn edit duidelijkheid te treffen en gebruik een smillie. Aangezien het erg hot is om voor elkaar op te komen hier vond ik dat nodig! En ter verduidelijking voor jouw de smillie huilt, en dat is precies wat ik vind van alle users die zo nodig bij moeten springen als er iets gebeurt.
donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef Igraine het volgende:
Wil iemand mij uit het lijstje va het babietjestopic halen??
(26.07.05 Myhron Page) ik heb niet zo'n behoefte om in dit lijstje te staan...![]()
Dees:"en dat is precies wat ik vind van alle users die zo nodig bij moeten springen als er iets gebeurt"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef danosa het volgende:
over welke rot opmerking heb je het Loena? Ik zie hem namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |