Ahhhhhhh, zeg dat dat meteenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Nakinderen, mensen, zijn kinderen die na voorkinderen zijn geboren. Voorkinderen daarentegen zijn kinderen die voor nakinderen zijn geboren.
En gewone kinderen zijn dus kinderen die tussen voorkinderen en nakinderen in zijn geboren, aaaight?quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Nakinderen, mensen, zijn kinderen die na voorkinderen zijn geboren. Voorkinderen daarentegen zijn kinderen die voor nakinderen zijn geboren.
Nu ik de daadwerkelijke betekenis heb gelezen, klinkt het net alsof je zelf niet eens wist wat het isquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Wat is er incorrect aan wat ik zei?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nu ik de daadwerkelijke betekenis heb gelezen, klinkt het net alsof je zelf niet eens wist wat het is
Je was niet incorrect, maar je was onvolledig. Je had het beste de betekenissen erbij kunnen zetten zoals Alecks heeft gedaan, dat is immers de taak van een TS.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat is er incorrect aan wat ik zei?
Dat vind ik dan erg frappant. Je zou toch van ouders verwachten dat ze, alvorens aan de kinderen te gaan, zich eerst wat meer in het onderwerp gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef texelonia het volgende:
Incorrect misschien niet, onvolledig wel. Toen ik jouw uitleg las had ik nog geen idee wat het nou precies was.
Ik heb zelf geen nakinderen. Sterker nog, ik heb helemaal geen kinderen. Ik was slechts benieuwd naar de omgang met nakinderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
thabit, het is wel genoeg met die interessantdoenerij nu.
Wel of niet aan kinderen gaan beginnen heeft helemaal niets te maken met weten wat voor of nakinderen zijn.
Ga je zelf nog on-topic reageren? As in: TS begint? Of blijft het hierbij... dan is een slotje namelijk zo gezet...
En in welke zin dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef thabit het volgende:
Ik heb zelf geen nakinderen. Sterker nog, ik heb helemaal geen kinderen. Ik was slechts benieuwd naar de omgang met nakinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |