abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:34:27 #101
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29019773
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Maar het lukt me maar niet om mn uitgaven onder controle te krijgen helaas, hoe ik ook probeer en als er dan ineens kosten komen probeer je in ieder geval van de regelingen gebruik te maken. ennuh, modaal inkomen?? zeker niet, net iets boven het minimum!!
Als je een laag inkomen hebt, problemen met het beheersen van kosten en ook nog wil studeren, is het misschien niet zo handig om een nieuwe Mercedes te kopen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:42:18 #102
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29019985
BHFH is gewoon weer aan het baggeren.
[KNE]-Mod
pi_29020064
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:33 schreef Mirage het volgende:

@BHFH, post je hier of het is gelukt ?
Ik bedoel, die 110 euro per jaar kinderkorting wil je niet laten liggen
pi_29026223
quote:
ik doe dus ook een deeltijd opleiding
Case closed. Niemand met een deeltijd opleiding krijgt studiefinanciering omdat de studielast zo laag is dat je ernaast kunt werken.
quote:
Je vergeet dat het grootste deel van de belasting niet naar de staat toe gaat, maar naar fondsen waar jij later ook wat aan hebt, zoals de AOW. En je vergeet ook dat met de rest dingen worden gefinancierd die er anders niet zouden komen. Of zie jij de buurt al een stoepje of een stukje weg financieren?
Mijn ouders hebben 40 jaar gewerkt en samen 80 jaar betaald voor dat soort voorzieningen en ze krijgen geen flikker onder het mom van "het geld is op". Niemand heeft problemen met betalen voor voorzieningen die nodig zijn. Maar al het geld wordt gewoon naar het buitenland gestuurd en verprutst voor zaken waar ik totaal niet achter sta. Dus ja: als ik geen belasting hoef te betalen dan financier ik wel een stuk weg, een stuk rails en een stuk dijk. Dan houd ik nog meer over ook.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:12:34 #105
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_29031165
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Je kan heel veel, maar niets echt (goed). Heel moeilijk om er een baan mee te krijgen.
Dat is ook een beetje overdreven, vooral het laatste. Er is werk zat voor BI afgestudeerden.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:01:33 #106
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_29031604
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:12 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje overdreven, vooral het laatste. Er is werk zat voor BI afgestudeerden.
Zolang je maar van programmeren houdt.
For great justice!
pi_29133982
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef Singa het volgende:
Je kan overwegen om het ibg aan te klagen, laatst heeft iemand dat ook gedaan i.v.m. het hogere collegegeld dat iemand moest betalen en het blijkt dat het in strijd is met de grondwet om een hoger colegegeld te vragen als je ouder bent dan een bepaalde leeftijd.
wat is daar toen uitgekomen? ik herinner me wel vaag iets... ? ik betaal ook meer collegegeld, bijna 500 euro meer dacht ik. hahaha en dan moeten we er nog voor werken ook
pi_29138555
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:01 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Zolang je maar van programmeren houdt.
En aan dit soort reacties heb ik nu een stronthekel. Er staat niet voor niets informatica in je opleiding. Dat betekent dat je ook iets van programmeren/computerarchitectuur krijgt, Anders had je net zo goed bedrijfseconomie kunnen studeren. Een heleboel BI'ers roepen op de opleiding: 'Ik wil niet en ik kan niet programmeren, ik ben zielig'. Pech gehad consultancyboys, dan had je maar een vak moeten leren. Verwacht ook niet dat je meteen een leidinggevende of adviesgevende positie binnen het bedrijf krijgt, sommige denken dat dat in een keer gebeurd. Meestal begin je idd met een programmeerbaan en als de meeste BI'ers beter hadden opgelet in de klas waar ze toch nooit aanwezig waren dan hadden ze geweten dat je juist het bedrijf leert kennen door hun business-processen te automatiseren. Als je vervolgens echt goed bent, kun je vervolgens doorgroeien.

Niets ten nadele van de topicstarter, maar heel veel mensen doen BI voor het snelle geld en denken vervolgens binnen te lopen met een arrogantie van heb ik jou daar. Ik hoop dat BHFH hier niet aan mee doet
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:46:55 #109
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29146814
ik ben een miminmumloontje gewend, dus ik verwacht er wel iets op vooruit te kunnen gaan op termijn nadat ik mn opleiding heb gehaald, alles meer dan 1264 euro bruto in de maand is luxe, zo denk ik altijdmaar. Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik al behoorlijk wat werkervaring heb in allerlei vakgebieden en sinds vorig jaar ook in het BI vakgebied. (applicatiebeheer, netwerkbeheer, asset management, etc.. ) het gaat mij er uiteindelijk om een master titel te halen op de universiteit. Deze BI opleiding is een opstapje.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29147102
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat mij er uiteindelijk om een master titel te halen op de universiteit. Deze BI opleiding is een opstapje.
Ah je gelooft in reincarnatie.
pi_29147636
BHFH, ga je serieus vertellen dat je rond de 1200 bruto zat bij dat soort banen? Mocht je als applicatiebeheerder soms oppassen op de kast met Windows-CDROM's ofzo?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:30:48 #112
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29147926
Nee, zeker niet, het gaat om diverse "grote" applicaties op de netwerken, ik moet er wel bij zeggen dat wij maar een relatief klein bedrijfje zijn met zon 300 workstation, verder ben ik ook ook nog verantwoordelijk voor het netwerkbeheer en ben ik de windowsadmin/beheerder, doe ik tussen neus en lippen door ook first line external support voor sommige producten die ons bedrijf maakt en first en second line support intern. Om van alle neventaken maar te zwijgen. Ik verdien inmiddels wel wat meer dan 1264 euro bruto overigens, zit nu aan zon 1200 netto, dus niet slecht al zeg ik het zelf. Bij mijn vorige baas zat ik aan zon 1020 netto.

Maargoed, gezien mijn werk denk ik dus dat BI erg goed erbij aansluit.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:40:40 #113
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29148175
Waarom niet gelijk naar de open uni ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:51:47 #114
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29148489
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:40 schreef Mirage het volgende:
Waarom niet gelijk naar de open uni ?
Omdat ik de lat niet te hoog wil leggen en de grens van mijn capaciteiten nog niet zodanig heb verkend dat ik weet of ik het aankan. HBO niveau is voor mij te doen, daar ben ik wel van overtuigd, maar ik moet het nog wel bewijzen. Gaat dat goed en haal ik het, dan ga ik een stapje hoger.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29154815
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Omdat ik de lat niet te hoog wil leggen en de grens van mijn capaciteiten nog niet zodanig heb verkend dat ik weet of ik het aankan. HBO niveau is voor mij te doen, daar ben ik wel van overtuigd, maar ik moet het nog wel bewijzen. Gaat dat goed en haal ik het, dan ga ik een stapje hoger.
Doe dat maar niet nee, je website werkt niet eens

was een open deur he
Bloed, zweet en tranen!
pi_29155406
Bij hem heeft nog nooit iets gewerkt.
pi_29155426
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Omdat ik de lat niet te hoog wil leggen en de grens van mijn capaciteiten nog niet zodanig heb verkend dat ik weet of ik het aankan.
Jezus BHFH, je bent 47, weet je nou nog niet wat je kan en niet kan?
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:00:12 #118
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29155456
ik hoop in ieder geval leuke meiden tegen te komen, als ik straks weer naar school ga!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29155530
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop in ieder geval leuke meiden tegen te komen, als ik straks weer naar school ga!
Amen.
pi_29155597
quote:
Ja, bij BI wemelt het inderdaad van de leuke meiden!
Unox, the worst operating system.
pi_29184119
Ach je hebt er maar 1 nodig
Bloed, zweet en tranen!
pi_29184159
Ik denk dat het aantal vrouwelijke aanmeldingen voor BI inmiddels drastisch gedaald is Mên, straks zit je bij BHFH in de klas
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:10:26 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29184272
Kan dit irritante onzin topic nou niet op slot? Het blijft opduiken in m'n AT
pi_29184532
quote:
De mouw was lang, maar daar is dan eindelijk de aap!
pi_29184589
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

De mouw was lang, maar daar is dan eindelijk de aap!
Meneer wil jarenlang gefinancierd rondneuken

Wie niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')