Volgens mij ga je er hoe dan ook op voorruit na een pandaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De baas heeft aangeboden de btw te betalen alles op en afgeteld kom ik op een bijbetaling van ongeveer 10.000 euro.
24500 euro ex, 30.000 incl btw. , de c220 diesel en c180 compressor zijn ongeveer even duur hier.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Adfundum het volgende:
Ik heb zo'n kamperbak en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Ik heb alleen de dieselversie omdat ik 60.000 km per jaar maak. Maar als je hem een beetje aankleedt, automaat, metallic, audio, lm velgen, beetje leer hier en daar dan schiet de prijs hier in NL aardig omhoog, onder de 45,000 ¤ ben je niet klaar hier voor de diesel. Wat kost zoiets in België? Helaas mag ik van mijn baas volgend jaar geen mercedes meer leasen (ivm nieuwe wetgeving ofzo wordt dat duur per 1 januari), anders wist ik het wel. Nog 35.000 km en dan moet ik hem inleveren.
quote:BloodhoundFromHell
quote:gaat studeren!
quote:ik 10.000 euro bij moet betalen als ik mijn fiat panda inruil
quote:mercedes.(nieuw dus)
of je leest ff het topic., ijn baas betaalt dus de btw en mijn panda is een diesel uit 2004, die is 11400 waard volgens de anwb koerslijst zonder extra's en de mijn is loaded. Verder heb ik het over de belgische prijzen ex. btw en heb ik ook nog een leuke korting gekregen van de mercedes dealer.quote:
WTF wat voor een panda heb jij dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De baas heeft aangeboden de btw te betalen alles op en afgeteld kom ik op een bijbetaling van ongeveer 10.000 euro. de auto kost exbtw 24500, ik kijg 4000 korting van de dealer enb 10500 terug voor mijn panda bij inruil.
SOA?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben helemaal nooit zon mercedes fan geweest , maar ik vind het toch en erg stijlvolle auto. Ik ga binnenkort een proefrit maken, ik laat wel even weten hoe en wat.
[afbeelding]
aaahhh.. nee ik dacht aan een oude panda of zo.. ik schrok al..quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
panda diesel emotion uit 2004, met veel opties, oa glazen dak automatische airco, bose soundsystem met mp3, lm velgen, verstralers, metallic lak, verschuibare achterbank etc.. etc..
Ach ik denk dat autohandelaren al heel wat gewend zijn. Ik ben ook naar de Lexus-dealer gereden in de 11 jaar oude Astra van mn vaderquote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef HPoi het volgende:
Hoelang moet die gast wel niet gelachen hebben?
"Wilt u inruilen?"
"Ja, mijn Panda staat buiten, hoeveel levert die op?"![]()
![]()
"Een Panda zegt u?"![]()
Je kan beter zo'n oude Mercedes C nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Ach ik denk dat autohandelaren al heel wat gewend zijn. Ik ben ook naar de Lexus-dealer gereden in de 11 jaar oude Astra van mn vader. Vroegen ze ook nog doodleuk of ik hem in wilde ruilen
.
Ik ben geen fan van Mercedes, maar een C lijkt me wel een nette auto, je hoeft je er zeker niet voor te schamen. Maar door dat gezeur met de elektronica van de nieuwe E denk ik wel 10x na voordat ik een Mercedes neem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |