Als ik dan pas me motorrijbewijs heb, mij bestquote:Op donderdag 22 september 2005 07:31 schreef Kamphuys het volgende:
Had het me over een maand of 5, 6 gevraagd en je was hem kwijt, precies wat ik zoek een E30 3.18![]()
Leuke aanbod maarquote:Op donderdag 22 september 2005 07:54 schreef BYM het volgende:
* E30 325i cabrio heeft, inc 16"alpina elek softop, hardtop, mtech2 interieur fulloptions etc......
Maar it's gonna cost ya , heb hem voor vrgprijs 8k staan, heb je foto's buitenkant ? Waar woon je ?
Eigenlijk is alleen de ruil-vraag beantwoord, ik had nog een aantal andere vragen staanquote:Op donderdag 22 september 2005 07:54 schreef BYM het volgende:
* E30 325i cabrio heeft, inc 16"alpina elek softop, hardtop, mtech2 interieur fulloptions etc......
Maar it's gonna cost ya , heb hem voor vrgprijs 8k staan, heb je foto's buitenkant ? Waar woon je ?
http://www.bmwfan.nl/forum/viewtopic.php?t=1041quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef BYM het volgende:
Hoe laat ben jij morgen in Amsterdam Noord ?? Op het parkeerterrein van de Halfords vindt mmrgen namenlijk de BMW meeting plaats als je daar nou bent op een bepaald tijdstip kunnen we ff babbelen, in het bijzijn van tig andere BMW's
Helaas morgen kan ik er niet zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef BYM het volgende:
Hoe laat ben jij morgen in Amsterdam Noord ?? Op het parkeerterrein van de Halfords vindt mmrgen namenlijk de BMW meeting plaats als je daar nou bent op een bepaald tijdstip kunnen we ff babbelen, in het bijzijn van tig andere BMW's
Sorry 500 vind ik veelste laag...quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:
500.
Pssst...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef yup het volgende:
APK tot 22 November 2006
Voor de apk moest de linkerachterveer vervangen worden, ik heb beide achterveren laten vervangen nu...
Olie + oliefilter etc. vervangen.
Auto heeft wel een paar nadelen: de klepstoters tikken duidelijk hoorbaar, MAAR dit kan geen kwaad, ik heb zelf meer dan 10.000! km gereden ermee, en het verbruik + prestaties is goed... + een deukje bij de bestuurdersdeur + veeg van een bumper bij de rechteronderkant van de bumper.
Voor de rest nette interieur etc. geen ex-schadebak/importauto ofzo.
Steek en naafdiameter zijn hetzelfde van een opel een een E30quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Catch22- het volgende:
met een opel badge er op? Voel je je wel lekker?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef Maris88 het volgende:
Een witte blijf je mee zitte
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef yup het volgende:
Ik weet niet of het je het is opgevallen maar die auto is zilvermetallic hoor
Ik heb hem op marktplaats gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:38 schreef Hyperdude het volgende:
Schiet niet echt op met die bak, Yup
Altijd moeilijk als particulier nog wat voor je otoo terugkrijgen.
Heb je 'm al bij autotrader/BMW pagina staan?
Daar heb je mischien wat meer kans dan hiero!
Audi 80 is geen suffe auto hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:52 schreef yup het volgende:
Persoonlijk vind ik een Audi 80 een suffe auto. Ok een 2.0i 16v quattro of een 2.3 is wel leuk. Maar ook duur en zuipen als de tering... Maarja ik ben dan ook niet echt een objectief iemand, want ik wil me E30 verkopen
1:10 is met een behoorlijk snelle rijstijl.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Audi 80 is geen suffe auto hoor,ik heb zelf een 2.3 en er zijn maar weinig nieuwe middenklassers die mij bij kunnen houden.
En het verbruik valt ook wel mee,1 op 10 ongeveer,net als die van jou.
Als er een benzineslurpend automerk is,is het BMW wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |