Clint nog wat zei je hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, laten we het anders eens over die film hebben
Laat mij ook een keer enthousiast zijn over een film
quote:
vertel jij het hen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zijn dan op z'n minst medeplichtig aan zijn voortbestaan![]()
Ik kan me plaatjes voor de geest halen, maar ik heb echt geen idee meer waar 'ie over gingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, laten we het anders eens over die film hebben
Laat mij ook een keer enthousiast zijn over een film
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:42 schreef es70 het volgende:
Nou ja, ik ga ook maar eens wat nuttige dingen doen.
Tot later.
ik ga ook maar eens aan het eten beginnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:42 schreef es70 het volgende:
Nou ja, ik ga ook maar eens wat nuttige dingen doen.
Tot later.
Streep speelt een brave huisvrouw op het platteland van Iowa, mannie en de kids zijn om een reden naar de grote stad voor 4 dagen. Eastwood is een fotograaf voor National Geographic, die verdwaald is, en in de buurt moet zijn. Ze wijst hem de weg, nou ja, stapt in de auto en er bloeit allerlei vreselijk moois opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me plaatjes voor de geest halen, maar ik heb echt geen idee meer waar 'ie over ging.
Nee dan moet je in BeF zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
En hoe gaat het op dit gedeelte? Nog steeds schizofreen in de kop allemaal
Okey, ik ga op zoekquote:
wat is FF toch een zielig figuurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is een nieuwe reeks
Bioslock, hoe zit dat nou met die nieuwe reeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |