Nee, vloekt lekker met dat rood erboven.quote:
Beetje wel hequote:
Ik eet alles, dat weet je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Muisjes zijn op, er zijn wel ratjes nog
Barbara Barendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
mmoi gebied waar?quote:
maak zelf ook een kleine dan die daar tussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hij kleurt niet echt na dat rood....![]()
Meami komt neit meer in VBL?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
Ik zie net dat ik over de 2500 posts heen ben
toch een mijlpaaltje...
quote:
Goed voorstelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dione de Graaff award lijkt me een goeie.
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?quote:
ja k wil me er niet mee bemoeien maar voor bluezz post alleen in Hools........ en t zijn natuurlijk wel de VBL awardsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?
Clauw en JM hebben tenminste nog een link met VBL......... en volgen voetbal, Bluezz kijkt zelfs liever een filmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou net zeggen die 3 posten bijna alleen in Hools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |