en met een beetje goede opvoeding krijg je dit ook mee, geen geloof voor nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zijn de grondbeginselen van ieder geloof.![]()
![]()
helaas geen gehoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Popijn
zal even bellen voor je misschien heb ik tips![]()
Goed zo !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet haram.
[..]Ik hou ze wel scherp hoor.
Ze bloeit ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zit te fokken ?
![]()
Ik niet.... ik ga NSJ-en !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:23 schreef RB het volgende:
Wie is er allemaal bij zondag op de kawa keur dag![]()
![]()
quote:
ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:23 schreef RB het volgende:
![]()
Heb helaas geen antwoord op mijn andere vraag gekregen.quote:
the more, the marrier (ofzoietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:23 schreef RB het volgende:
![]()
ze zijn gevluchtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb helaas geen antwoord op mijn andere vraag gekregen.
Maar dat komt omdat hiesjam op dit moment heel breed probeert te worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ben best benieuwd wat/wie we daar zoal tegenkomenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer
...........vreemdganger![]()
![]()
Het is ook geen discussie. Het is zeer zinvol.. maar er komt ook een punt dat we allemaal moeten zeggen "ok, dat is nou eenmaal zo" of dat je over sommige dingen gewoon niet teveel moet nadenkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is geen discussie, ik zie het allemaal als westers persoon zonder moslimachtergrond en dan stel je weleens vragen toch? Ook ga je dan vergelijkingen maken want iets als "regels" klinkt en betekent als het is of zwart of wit, ik zoek gewoon de grijstinten op.
Dat zeker, daar draait het gewoon allemaal om. Intentiequote:Zondig je nu dan echt omdat je de herkomst niet weet of is je intentie goed en voldoe je daarmee ook aan de regels? Uiteindelijk draait alles om de intentie waarmee je iets doet (dat is mijn overtuiging) en niet om de daden die je verricht.
Goede doelen als 555 en degenen die hetzelfde handelen sux0r.quote:Kijk maar eens naar goede doelen, de raad van bestuur vult zijn zakken en de arme schooier voor de buis geeft geld om mensen te helpen. Als je dan toch na de dood door een god beoordeeld zou worden, wie van de twee zou dan de goedkeuring kunnen wegdragen?
Ik trok niet per se een conclusie. Jij haalt je vlees persoonlijk bij de slager en vooral voor een vader van een gezin lijkt me dat gewoon de beste optie. Nu kan ik nog stiekem zeggen dat ik jong en onbezonnen benquote:Je trekt een rare conclusie, ik haal mijn vlees bij een islamitische slachter, hoe deze slacht weet ik nog niet. Wel weet ik dat een andere slachter niet de woorden uitspreekt en slacht op de manier zoals ik eerder omschreven heb.Een slachter overigens die zeer hoog aangeschreven staat in de moslimgemeenschap en o.a. jullie regio bedient.
Het ging allebei om het besef van "werk ik voor mezelf of besef ik dat er altijd iemand is die weet ik verkeerd bezig ben"quote:Tussen gewoon hard werken voor je geld of de kantjes ervan aflopen of je wel of niet aan regels houden zie ik geen verband.Sorry.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef RB het volgende:
Heb ff routeplanner erbij gehad mag wel om 8:30 weg![]()
![]()
Is iets van 200 km voor mij![]()
wij zitten in ieder geval in de snelle groepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die VFR club zondag, is die een beetje sportief?
Kan mij vaag herinneren dat je al een keer met hun gemeet hebt toch.![]()
Enn vorige week, of 2.5 week geleden was het een "normaal" clubje via M-F die zo lekker doorreed.![]()
Bijlezen schiet er de laatste tijd een beetje bij in. Wat was die andere vraag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Racen met een groot groepje isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zitten in ieder geval in de snelle groepen dit word de 1e keer dat ik meet met die gasten
![]()
die speedy die ook op M-F post is in ieder geval de voorrijder in ons groepje![]()
dat komt omdat je ze vrij gemakkelijk weer rond rijdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:34 schreef Phatzak het volgende:
[..]
![]()
Voor mij dit keer dichtbij, als ik het adres ook toegemaild krijgJammer dat ik van die vierkante wielen krijg door mijn "sportieve" bandjes eronder. Hopen dat het met die MPP's beter gaat. Martie doet volgens mij ook genoeg snelweg kilometers en daar zag ik geen opvallend vlak middenstuk
komt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:34 schreef Phatzak het volgende:
[..]
![]()
Voor mij dit keer dichtbij, als ik het adres ook toegemaild krijg
Ik vind het ook zeer zinvol en voor wederzijds begrip zelfs een must.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:29 schreef Phatzak het volgende:
Het is ook geen discussie. Het is zeer zinvol.. maar er komt ook een punt dat we allemaal moeten zeggen "ok, dat is nou eenmaal zo" of dat je over sommige dingen gewoon niet teveel moet nadenkenMaar je weet wel veel nuttige dingen
![]()
Misschien wel, misschien niet. (moet nog steeds filmpje bekijken.quote:De man van de winkel zou zonder problemen het vlees kopen en dat was Foei! volgens het filmpje. Ik zag echter een islamitische winkelier die niet vroeg naar de herkomst van het vlees en zodoende niet gaf om halaliteit![]()
Ik sla de andere dingen even over want dit wordt ook een interessante.quote:Ik ga ook niet zitten janken dat ik geen rente over mijn geld kan innen. Toch zullen er genoeg moslims zijn die vast rentenieren
damn, een afstand...des te meer ik het waardeerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef RB het volgende:
Heb ff routeplanner erbij gehad mag wel om 8:30 weg![]()
![]()
Is iets van 200 km voor mijmaar dat mag de pret niet drukken
![]()
OPMquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:23 schreef RB het volgende:
![]()
Orale seks bij een vrouw is makroeh maar weer niet haram, hoe zit dat als je het omdraait?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:35 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Bijlezen schiet er de laatste tijd een beetje bij in. Wat was die andere vraag.
Volgens mij moet je even tot 10 tellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:
Lars, vind je het erg dat ik even pasKom er later op de avond weer op terug, soms is nadenkend reageren alleen erg intensief
![]()
ik kan me nog iets herinneren over de onboard geluidskaart dat 2 kanalen doorgelust moeten worden als je geen 5.1 geluid gebruikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even tot 10 tellen.![]()
![]()
Nou, ik ga nu het kaartje eruit rukken, software geeft deze melding.
[afbeelding]
Nu onboard weer aanzetten en de laatste audio driver installeren.![]()
Zal wel niets brengen, heb ik volgens mij dit jaar al gedaan, en de driver is van 11/04.![]()
Nee hoor, de antwoorden wacht ik al enige jaren op.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:
Lars, vind je het erg dat ik even pasKom er later op de avond weer op terug, soms is nadenkend reageren alleen erg intensief
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Orale seks bij een vrouw is makroeh maar weer niet haram, hoe zit dat als je het omdraait?(dus dat de man ontvangende partij is? Of lees ik het verkeerd en wordt er bedoeld dat orale seks voor een vrouw niet toegestaan is in zijn algemeenheid en zo ja wat about the boys?
)
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
best benieuwd is hoe het eruit ziet zo'n klein mannetje op een grote motor
krijg je die erbij of heb je die al liggen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]gheghe
in combi met deze
[afbeelding]
moet ik nog op biedenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
krijg je die erbij of heb je die al liggen ?![]()
Nee, dat is iemand die in WB's topic reageerdequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
krijg je die erbij of heb je die al liggen ?![]()
Die site is mij te onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:49 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat dit soort verboden sowieso wederzijds zijn hoor
Echter heb ik me nog niet in die materie verdiept.
Op internet worden dat soort vragen echter erg makkelijk gesteld 'volgens mij'
Dus je kunt even kijken op http://www.islam-qa.com
link?? pics?? heb interessequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:55 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die in WB's topic reageerde
Ik heb nog wel iemand anders voor je OPM.. die ook mij zo een pak wilde aansmeren. Geen budget meer echter
Dat houdt jou toch niet tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook geen budget meer maar goed![]()
Mwah, dat valt nog te bezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
valt mee gelukkig, maar toch
![]()
een soesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, dat valt nog te bezien.
Wat moet je eigenlijk met een kawapak? Zometeen wordt je helemaal verliefd op een soes bijv. en dan?![]()
Daar ga je al.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de soezen die ik mooi vind zijn nog wat te duur...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar ga je al.
Laat dat pak lekker liggen, je hebt toch een goed pak?
Voor een soes de auto weg doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een soes![]()
de soezen die ik mooi vind zijn nog wat te duur...ja, of ik moet mijn auto wegdoen
Suit yourself zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zei toch dat het wel meeviel
met dat buiten budget gaan
kawa's zullen het de komende tijden zijn
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:23 schreef hollander172 het volgende:
Suit yourself zou ik dan zeggen.
Dat kan je ook letterlijk nemen.![]()
als ik hem niet nodig zou hebben misschien welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:23 schreef RB het volgende:
Voor een soes de auto weg doen![]()
als het zou moeten
![]()
laptop draadloosquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]als de prijs is gunstig is neem ik hem wel denk ik, anders gaat het gewoon over
ben niet van plan om honderden euro's eraan uit te geven
@ RB: gaat goed met msn![]()
??
Dom inkoppertje misschien maar is het niet handiger om gewoon een doorsnee leren pak te kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]als de prijs is gunstig is neem ik hem wel denk ik, anders gaat het gewoon over
ben niet van plan om honderden euro's eraan uit te geven
@ RB: gaat goed met msn![]()
??
gewoon een zwart pak ofzo is misschien wel beter idd, die zal ik wat langer kunnen dragen wsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
Dom inkoppertje misschien maar is het niet handiger om gewoon een doorsnee leren pak te kopen?Gewoon neutrale kleurtjes bedoel ik dan.
Een leren pak gaat lang mee he als je het een beetje onderhoud.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon een zwart pak ofzo is misschien wel beter idd, die zal ik wat langer kunnen dragen wsmaar deze combi met die 7 is wel erg mooi dus als de prijs meevalt wil ik dat risico wel lopen
moet er anders nog 40 doen voordat hij vol isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Martie manzit een beetje het halve topic vol te spammen
Als ik dat elke keer zou doen als ik me verveel dan waren we nu al bij deeltje 3712
Hey OPM, ik wil ook wel meekomen hoorMaar dacht dat je dat zelf niet prettig zou vinden
Ik kan alleen een optisch en WOW-factor oordeel geven en niet op technisch gebied. Als jij denkt 'hoe meer mensen, hoe meer vreugde
' dan ben ik ook van de partij
You're not trying hard enough.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet er anders nog 40 doen voordat hij vol is![]()
Het halve topic zei ik dan ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ben even aan het rondkijken of ik nog wat leuke dingen voor je kan vinden omtrent je vraagquote:
9 op een rij is volgens mij een nieuw recordquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Het halve topic zei ik dan ookJe hoeft hem neit helemaal te doen hoor, je hebt je best al gedaan
[..]
Ben even aan het rondkijken of ik nog wat leuke dingen voor je kan vinden omtrent je vraagMaar kom in mijn zoektocht ook nog andere interessante dingen tegen die ik ook wil lezen dus hier ben ik nog wel even zoet mee
(gaat niet allemaal over sex hoor
)
Doe rustig aan, die maat van me doet er al jaren over dus een paar dagen lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
Ben even aan het rondkijken of ik nog wat leuke dingen voor je kan vinden omtrent je vraagMaar kom in mijn zoektocht ook nog andere interessante dingen tegen die ik ook wil lezen dus hier ben ik nog wel even zoet mee
(gaat niet allemaal over sex hoor
)
Het einde is in zichtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentje dan ook nog wel bij.quote:
Alweer dezelfde pics?quote:
Hmm.. zal ff de gebruiksaanwijzing downen, er zal alleen maar een easy install guide bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kan me nog iets herinneren over de onboard geluidskaart dat 2 kanalen doorgelust moeten worden als je geen 5.1 geluid gebruik![]()
maar 100% zeker weet ik het niet meer![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
link?? pics?? heb interesseook geen budget meer maar goed
![]()
Ik zou alleen maar op groene motoren en met groene pakken willen rijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
al vind ik ze heel mooi maar ik zou niet snel een groen pak kopen
ik was laats bij Voss-Oss en daar zag ik weer een andere kleur combi op een ZX9Rquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar op groene motoren en met groene pakken willen rijdenVooral deze met zwart gecombineerde, die van de oudere modellen oid (wit met paars en groen oid zijn wel een big nono voor mij
)
Groen![]()
![]()
Je gaat nu voor elke zin een aparte reply schrijven?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan ben je onderhand verplicht een groene motor te blijven kopen
Zijn kanarie's groen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef RB het volgende:
Hebben we straks een kanarie op 2 wielen in ons midden![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Je gaat nu voor elke zin een aparte reply schrijven?
Oeeeeh... hoe je ZX9R zegt... Ik smeltquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was laats bij Voss-Oss en daar zag ik weer een andere kleur combi op een ZX9R![]()
quote:127.0.0.1 www.trendmicro.com
127.0.0.1 trendmicro.com
127.0.0.1 rads.mcafee.com
127.0.0.1 customer.symantec.com
127.0.0.1 liveupdate.symantec.com
127.0.0.1 us.mcafee.com
127.0.0.1 updates.symantec.com
127.0.0.1 update.symantec.com
127.0.0.1 www.nai.com
127.0.0.1 nai.com
127.0.0.1 secure.nai.com
127.0.0.1 dispatch.mcafee.com