abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28643057
Lijkt me duidelijk dat die kneus Goor niet op de open dag hoeft te komen voor afscheid. Veel plezier bij de belgische neuzen
pi_28644125
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Welke hoofdklasser hebben ze nu weer opgerold?
Ja, zo'n oefenwedstrijd waarbij Koeman test welke spelers er af moeten vallen zegt ook alles he?

Hoeveel oefenwedstrijden heeft jou scheitclubje eigenlijk al gespeeld?
pi_28644149
Hoe sneller hij weg is hoe beter, aan zo iemand heb je helemaal niks. Maar 3-0 tegen Wally en zijn mannen valt erg tegen weer.

Bosschaart ook nog eens geblesseerd, hij vreest zelf voor een spierscheuring.

[ Bericht 27% gewijzigd door -Vaduz- op 09-07-2005 01:24:53 ]
That's all folks!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 09:29:47 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28646859
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe sneller hij weg is hoe beter, aan zo iemand heb je helemaal niks. Maar 3-0 tegen Wally en zijn mannen valt erg tegen weer.
We hebben de nul gehouden man, ga toch.

Kampioen worden we.
A.M.A.B
pi_28647349
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:33 schreef Kaap het volgende:
Lijkt me duidelijk dat die kneus Goor niet op de open dag hoeft te komen voor afscheid. Veel plezier bij de belgische neuzen
Plezier, ik hoop dat hij de 1e training afgeschopt word.

Erg jammer dat we dit seizoen niet tegen Anderlecht spelen om de Fortis Cup.
pi_28647400
Gelukkig zeggen oefenpotjes ook heel veel....
pi_28647428
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig zeggen oefenpotjes ook heel veel....
Inderdaad, lekker belangrijk, zolang er maar niet verloren word.
pi_28648036
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:29 schreef TC03 het volgende:
Blijft een kneus die Goor. Hopen dat Feyenoord er gewoon met een berg euri's vanaf komt en vervolgens een goede verdediger kopen.
1,5 miljoen. Daar koop je geen topper voor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:06:55 #84
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28648076
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:18 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ja, zo'n oefenwedstrijd waarbij Koeman test welke spelers er af moeten vallen zegt ook alles he?

Hoeveel oefenwedstrijden heeft jou scheitclubje eigenlijk al gespeeld?
Schijt .... met lange ij , ei!
pi_28648133
Kom net in mijn collectie naast een programmaboekje van feyenoord- fc den bosch van '86 (waar Feyenoord na 17 wedstrijden 4e staat en Den Bosch 3e) ook een verdwaald boekje feyenoord - psv uit '89 tegen toen feyenoord na 15 wedstrijden 3e van onderen staat.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:12:30 #86
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28648165
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom net in mijn collectie naast een programmaboekje van feyenoord- fc den bosch van '86 (waar Feyenoord na 17 wedstrijden 4e staat en Den Bosch 3e) ook een verdwaald boekje feyenoord - psv uit '89 tegen toen feyenoord na 15 wedstrijden 3e van onderen staat.
Kan snel gaan he , in al die jaren (zowel Den Bosch als Feyenoord)
pi_28648168
Dat jaar degradeerde Feyenoord toch bijna?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:15:14 #88
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28648206
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat jaar degradeerde Feyenoord toch bijna?
In zowel 88/89 als 89/90 eindigde Feyenoord als 4e

in 88/89 eindigde Den Bosch als 7e
pi_28648565
Kuijt vindt dat Kalou moet blijven
'Hij heeft veel aan Feyenoord te danken, dat mag hij niet vergeten'

[ www.rd.nl ]

Als het aan Dirk Kuijt ligt, is Salomon Kalou dit seizoen gewoon weer in de Kuip te bewonderen. 'Ik denk dat het voor hem niet verkeerd is om nog een jaar bij Feyenoord te spelen,' sprak het boegbeeld van de Rotterdammers nadat hij gisteravond tegen Barendracht (0-3) zijn rentree had gemaakt.

PSV-trainer Guus Hiddink liet deze week weten dat hij nog altijd hoopt op de komst van Kalou. Maar Kuijt verwacht niet dat Feyenoord na Bart Goor, die op het punt staat om een contract te tekenen bij Anderlecht, ook de smaakmaker uit Ivoorkust kwijt zal raken. ,,Mijn gevoel zegt me dat Kalou niet weggaat,'' aldus Kuijt, die zijn maatje in de spits een transfer ook afraadt. ,,Als hij naar PSV of het buitenland gaat, wordt hij daar gepresenteerd als een topaankoop en is de druk enorm. Bij Feyenoord voetbalt hij in een omgeving die hij kent. Het legioen zal hem nooit laten vallen, ook niet als het een keer wat minder gaat.''

Kuijt vindt bovendien dat Kalou zijn club moreel nog wel iets verplicht is. ,,Ik weet dat hij koste wat kost op het hoogste niveau wil acteren,'' sprak de Katwijker. ,,Kalou wil in de Champions League spelen. Maar hij heeft veel aan Feyenoord te danken. Dat mag hij niet vergeten. Feyenoord heeft hem de kans gegeven om de speler te kunnen worden die hij nu is.''
pi_28648771
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:

[..]

In zowel 88/89 als 89/90 eindigde Feyenoord als 4e

in 88/89 eindigde Den Bosch als 7e
89/90 werden we 11de..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28648867
Toch wel een beetje jammer dat Kuyt iedere keer alles moet recht lullen..
Het eens zo mooi zijn, als die gasten allemaal zo dachten.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28649039
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:59 schreef Staanplaats het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat Kuyt iedere keer alles moet recht lullen..
Het eens zo mooi zijn, als die gasten allemaal zo dachten.
Er zijn er maar weinig spelers die begrijpen wat voor mooi beroep ze hebbn, en dat ze hun club, of het nu goed of slecht gaat, erg dankbaar mogen zijn voor hun zeer vorstelijke salaris.
pi_28649174
Waarom doet Koeman alsof Bosschaart zo belangerijk is Dat baart me zorgen.
pi_28649348
Mooie kans voor Snoyl om zich in de kijker te spelen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:36:41 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28649610
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:39 schreef Luni het volgende:
"Het legioen zal hem nooit laten vallen, ook niet als het een keer wat minder gaat.''
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:01:46 #96
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28650194
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:16 schreef fransie102 het volgende:
Waarom doet Koeman alsof Bosschaart zo belangerijk is Dat baart me zorgen.
Tja, alles baart jou zorgen. Je moet eens verder kijken dan je neus lang is.

Wat moet Koeman anders? Snoyl laat tot nu toe niet zien graag te willen spelen bij Feijenoord, blijft Bosschaart over. Of wil je Mtiliga of Basto weer terug? Wordt actief gezocht naar een linksback, was ook interesse voor een lb van Standard Luik, die moest alleen 2,5 miljoen kosten geloof ik.
quote:
PRINCIPE-AKKOORD OVER GOOR-DERIJCK
Feyenoord en Anderlecht hebben een principe-akkoord bereikt over de overgang van Bart Goor naar de Brusselse club. ‘Met instemming van trainer Erwin Koeman hebben we de situatie die was ontstaan op kunnen lossen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. De Brusselaars betalen de door Feyenoord verlangde transfersom voor de 32-jarige aanvaller. In de overeenkomst is ook de overgang van jeugdinternational Timothy Derijck naar Rotterdam inbegrepen.

Bart Goor kwam in de zomer van 2004 over van het Duitse Hertha BSC en groeide in De Kuip snel uit tot een waardevolle speler. Tijdens de zomerstop deed Anderlecht een serieuze poging om Bart Goor over te nemen, waarbij de speler ook een aanbieding werd gedaan om na diens actieve carričre toe te treden tot de technische staf van de paars-witten.

Na lang onderhandelen kwamen beide clubs vandaag tot een principe-akkoord. 'Met deze oplossing zetten we een punt achter Bart Goor', lichtte Mark Wotte de transfer toe. ‘Ook de situatie met de talentvolle Belgische jeugdinternational Timothy Derijck is hiermee opgelost.’

Bart Goor speelde afgelopen seizoen mee in alle competitiewedstrijden en scoorde daarin 7 goals.
Ajuus stinkbelg.
A.M.A.B
pi_28650234
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Joszelf terugkomt word feijenoord kampioen
In de spits dan wel he
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:04:29 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28650245
En daar gaat alvast 1 van de 3 spelers die nog enig niveau haalden vorig jaar. Nu de andere 2 nog
pi_28650280
Het blijft toch een beetje behelpen met Belgen in Nederland. Ik noem een Goor, een Sonck, een Soetaers
pi_28650305
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijft toch een beetje behelpen met Belgen in Nederland. Ik noem een Goor, een Sonck, een Soetaers
Buffel ook nog. Dat viel mij ook al op ja

Eindelijk een akkoord dus met Anderlecht, dus ik denk dat Feyenoord toch die gewenste 2 miljoen krijgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')