C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:32 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord gaat het zwaar krijgen, wanneer ze besluiten om Kalou alsnog aan psv te verkopen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch. Woorden betekenen tegenwoordig weinig meer in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.
Rot op. Koeman bezorgt ons het kampioenschap, net zoals in '93 en '99.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Cesarino het volgende:
Misleidende topictitel......
Vage woorden als: 'waarschijnlijk niet' of 'Ik zie het niet gebeuren', maar dit zou wel ontzettend stom zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch. Woorden betekenen tegenwoordig weinig meer in de voetbalwereld.
Niks bij Feijenoord verbaasd me meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vage woorden als: 'waarschijnlijk niet' of 'Ik zie het niet gebeuren', maar dit zou wel ontzettend stom zijn.
Jij begrijpt er heel veel van.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef S1tH het volgende:
pfffff feyenoord en zn verleden... BOEIEND.. het gaat om het heden en daarin doet feyenoord op het moment gewoon geen goeie zaken.. een speler als kalou kun je weigeren om te verkopen waardoor de speler niet zal ingaan op zijn "sterk verbeterde aanbieding" zoals wotte het noemde.
En dan zal inderdaad kalou alsnog naar psv gaan maar dan voor niets...
ik begrijp niet dat mensen als wotte kalou het persoonlijke succes niet gunnen om het zogenaamde "clubbelang".
ik als psv'er zie kalou graag komen naar psv omdat hij naar mijn mening beter speelt in een ploeg die gewoon beter draait dan feyenoord.
S1tH out..
helaas werkt het vaak wel zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij begrijpt er heel veel van.![]()
Peace out, homie.
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef S1tH het volgende:
[..]
helaas werkt het vaak wel zo...
Een speler als kalou wil prijzen winnen en dat is bij feyenoord nu eenmaal moeilijk omdat helaas de geldkraan steeds verder dicht word gedraaid.
Als een speler het zelf wel ziet zitten is het nou eenmaal moeilijk tegen te houden
Ik hoop met je mee, maar ik denk niet dat we dat mogen verwachten dit jaar...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.
Ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.
Als zijn contract over 2 aar afloopt zie ik hem eerder naar het buitenland gaan, dan heeft hij het hier wel gehad in Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef PyTh het volgende:
Het zou nog veel zuurder zijn als Kalou over 2 jaar gratis naar PSV gaat.
Nu kunnen ze nog een dikke transfersom vragen, volgend jaar al minder en over 2 jaar is het
maar dan heeft hij nog een jaar tot aan zijn naturalisatie te gaan toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Als zijn contract over 2 aar afloopt zie ik hem eerder naar het buitenland gaan, dan heeft hij het hier wel gehad in Nederland.
Yep en als outsider is het alleen maar lekkerder om dan een lange neus te trekken naar de rest als we op de coolsingel te staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:47 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar ik denk niet dat we dat mogen verwachten dit jaar...
Van de andere kant is Feyenoord wel een club die vaak beter gaat spelen op het moment dat er vooraf weinig van verwacht wordt
We blijven vooralsnog positief...
met dit bericht blijk jij zeker geen kennis van zaken te hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef S1tH het volgende:
[..]
met dit bericht blijk jij zeker geen kennis van zaken te hebben
die maspaloma cup is zeker binnen maar de rest![]()
Dan moet je wel een goede vervanger ervoor in de plaats halen anders heb je er niks aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:34 schreef Sloggi het volgende:
Kalou gaat maar lekker voor 12 miljoen naar Valencia
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:31 schreef F1Bas het volgende:
Gaan er eigenlijk acties volgen als Feyenoord Kalou aan PSV verkoopt?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Kalou komt niet naar PSV...
Wereldtransfer misschien voor Feyenoord? Jaja!
Ik heb een traantje weggepinkt om zoveel hoop
Als Kalou naar PSV gaat, dan is Wotte werkloos dus denk dat in ieder geval Mark er wel zo over denkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord daar anders over denkt.
Ik denk dat als Van den herik 10 miljoen euros ziet, Kalou naar Eindhoven komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als Kalou naar PSV gaat, dan is Wotte werkloos dus denk dat in ieder geval Mark er wel zo over denkt.
Zal veel dooie opleveren dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:57 schreef fransie102 het volgende:
Denk dat Jorien zelf ook wel door heeft dat dan voor het eerst de bom kan gaan ontploffen onder de supporters, als ie dat doet.
Denk alleen niet dat P$V dat ervoor geeft, want dan verdienen ze niet zoveel met de doorverkoop en daar draait het natuurlijk allemaal om bij die boeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat als Van den herik 10 miljoen euros ziet, Kalou naar Eindhoven komt.
Ze zijn vergeten :quote:
Dat zal me een zorg zijn, die uitslag staatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten :
* Na afloop van de wedstrijd werd Kalou door een menigte woedende Feyenoord-supporters het ziekenhuis ingeslagen.
Nu we toch in het feyenoord-topic zijn, citeer ik gelijk maar even onze Rotterdamse vriend Gerard Cox: "Hij's fijn!"quote:
PSV maakt wel een bedrag als 10 miljoen vrij. Voor Park hebben ze 6 miljoen gehad, voor Lee krijgen ze ook nog wel wat miljoentjes. Bij de PSV-directie zijn het niet zulke paupers als bij onsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat P$V dat ervoor geeft, want dan verdienen ze niet zoveel met de doorverkoop en daar draait het natuurlijk allemaal om bij die boeren.
Wij verliezen tenminste met 4-1 ipv 4-0quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn, die uitslag staat![]()
Kuyt gun ik dat doelpunt wel....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wij verliezen tenminste met 4-1 ipv 4-0
Het is nog maar afwachten of psv wel zo goed zal draaien. Het hele middenveld moet vervangen worden en dat zal waarschijnlijk niet zo soepel lopen als met de aanval afgelopen jaar. En Als Lee vertrekt is er ook nog versterking nodig voor de back positie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef S1tH het volgende:
ik als psv'er zie kalou graag komen naar psv omdat hij naar mijn mening beter speelt in een ploeg die gewoon beter draait dan feyenoord.
S1tH out..
Ik durf pas wat te zeggen als de 22 waar Koeman mee gaat werken bekend zijn en de eerste 3 competitieduels gespeeld zijn, nu is het echt koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ga met Cart_man mee, we worden kampioen. Deze ploeg gaat uit de absolute underdog positie de concurrentie verrassen
Feyenoord heeft meestal wel een sterke start in de competitie. Vorig jaar was het ook 'kampioen dit, kampioen dat' dus dat is ook maar relatiefquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:40 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik durf pas wat te zeggen als de 22 waar Koeman mee gaat werken bekend zijn en de eerste 3 competitieduels gespeeld zijn, nu is het echt koffiedik kijken.
Joszef werkt al weer voor ons, hij zoekt talenten in Hongarijequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
AlsJoszelf
terugkomt word feijenoord kampioen
Hahahahahaha, tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:52 schreef fransie102 het volgende:
Mocht er een 'stunt' inzitten, dan is dat te wijten aan Koeman, niet aan dit spelersmatriaal.
Met ditzelfde matriaal wist Gullit toch ook niets te presteren? Dus als het nu wel lukt, dan komt dat omdat we een andere trainer hebben die deze spelers wél kan motiveren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahahahahaha, tuurlijk joh.
Wist niet dat Koeman op 11 posities tegelijk kon spelen. Toppertje hoor.![]()
En dat betekent dan gelijk dat het allemaal zijn verdienste is? Rot toch op. Hij is niet degene die voetbalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Met ditzelfde matriaal wist Gullit toch ook niets te presteren? Dus als het nu wel lukt, dan komt dat omdat we een andere trainer hebben die deze spelers wél kan motiveren.
Barendrechtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Welke hoofdklasser hebben ze nu weer opgerold?
Dat valt best mee hoor. Feyenoord heeft ondanks de diepe dalen ook wel enkele pieken gehad. Als je een beetje stabiel in die piek kan blijven hangen kan het seizoen misschien wel beter verlopen da men dacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Met ditzelfde matriaal wist Gullit toch ook niets te presteren? Dus als het nu wel lukt, dan komt dat omdat we een andere trainer hebben die deze spelers wél kan motiveren.
Kan die mooi opzouten toch.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:26 schreef Sloggi het volgende:
Volgens het AD gooit Leo er weer met de pet naar
quote:Feyenoord verwacht dat dit weekeinde een besluit valt over Bart Goor.
De Rotterdamse club onderhandelde de afgelopen dagen intensief met Anderlecht, dat de Belgische international terug naar zijn vaderland wil halen. Goor zelf aast op een snel vertrek uit de Kuip.
Gisteravond moest echter nog een aantal zaken worden behandeld. Feyenoord-directeur Mark Wotte durfde daarom nog niet met zekerheid te zeggen dat het tot een overgang komt. Tegelijkertijd speelde een zwak Feyenoord zónder Goor zijn derde oefenduel in vijf dagen.
Bij zaterdag-eersteklasser Barendrecht werd het 3-0, opnieuw een lage score tegen een amateurclub. Ali Boussaboun, Leonardo en Nicky Hofs scoorden allen na rust.
Anderlecht is positief gestemd over Goor. Volgens René Trullemans, de assistent van manager Herman Van Holsbeeck, gaat zijn club akkoord met het jongste voorstel van Feyenoord. ,,Maar wij wachten nu nog op een definitief jawoord vanuit Rotterdam'', zei Trullemans gisteravond. ,,Bij Feyenoord moest het nog in de directie worden besproken. Maar we hebben goede hoop dat Goor dit seizoen bij ons speelt.'' Dat zou Feyenoord en trainer Erwin Koeman van een kopzorg verlossen.
Net als in de voorgaande sparringduels bracht Koeman tegen Barendrecht twee verschillende elftallen binnen de lijnen. In zijn eerste officiële week heeft hij een aardig beeld van zijn selectie gekregen. Ex-NAC'er Boussaboun, die in de tweede helft Castelen verving op de rechtervleugel, maakte opnieuw een geïnspireerde indruk, Lazovic komt maar niet tot scoren en Leonardo lijkt met zijn flegmatieke houding zijn kans al weer te hebben verspeeld in de concurrentiestrijd om voorhoedeplekken. Daar waren Dirk Kuyt en Salomon Kalou (PSV beslist vóór maandag of het een laatste bod doet) voor het eerst dit seizoen aan elkaar gekoppeld. Koeman geeft Kuyt in de openingsweken veel rust. Hij en Kalou zijn zeker van hun positie in de basis. Dat zal de komende weken blijken tijdens het trainingskamp in China, waar de basisopstelling voor de komende competitie snel meer vorm krijgt. Tegenvaller voor de Rotterdammers was de hamstringblessure van linksback Pascal Bosschaart. Hij moest zich al in de eerste helft laten vervangen door Snoyl.
Ja, zo'n oefenwedstrijd waarbij Koeman test welke spelers er af moeten vallen zegt ook alles he?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Welke hoofdklasser hebben ze nu weer opgerold?
We hebben de nul gehouden man, ga toch.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe sneller hij weg is hoe beter, aan zo iemand heb je helemaal niks. Maar 3-0 tegen Wally en zijn mannen valt erg tegen weer.
Plezier, ik hoop dat hij de 1e training afgeschopt word.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:33 schreef Kaap het volgende:
Lijkt me duidelijk dat die kneus Goor niet op de open dag hoeft te komen voor afscheid. Veel plezier bij de belgische neuzen![]()
![]()
Inderdaad, lekker belangrijk, zolang er maar niet verloren word.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig zeggen oefenpotjes ook heel veel....![]()
1,5 miljoen. Daar koop je geen topper voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:29 schreef TC03 het volgende:
Blijft een kneus die Goor. Hopen dat Feyenoord er gewoon met een berg euri's vanaf komt en vervolgens een goede verdediger kopen.
Schijt .... met lange ij , ei!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, zo'n oefenwedstrijd waarbij Koeman test welke spelers er af moeten vallen zegt ook alles he?
Hoeveel oefenwedstrijden heeft jou scheitclubje eigenlijk al gespeeld?
Kan snel gaan he , in al die jaren (zowel Den Bosch als Feyenoord)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom net in mijn collectie naast een programmaboekje van feyenoord- fc den bosch van '86 (waar Feyenoord na 17 wedstrijden 4e staat en Den Bosch 3e) ook een verdwaald boekje feyenoord - psv uit '89 tegen toen feyenoord na 15 wedstrijden 3e van onderen staat.
In zowel 88/89 als 89/90 eindigde Feyenoord als 4equote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat jaar degradeerde Feyenoord toch bijna?
89/90 werden we 11de..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In zowel 88/89 als 89/90 eindigde Feyenoord als 4e
in 88/89 eindigde Den Bosch als 7e
Er zijn er maar weinig spelers die begrijpen wat voor mooi beroep ze hebbn, en dat ze hun club, of het nu goed of slecht gaat, erg dankbaar mogen zijn voor hun zeer vorstelijke salaris.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:59 schreef Staanplaats het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat Kuyt iedere keer alles moet recht lullen..
Het eens zo mooi zijn, als die gasten allemaal zo dachten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:39 schreef Luni het volgende:
"Het legioen zal hem nooit laten vallen, ook niet als het een keer wat minder gaat.''
Tja, alles baart jou zorgen. Je moet eens verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:16 schreef fransie102 het volgende:
Waarom doet Koeman alsof Bosschaart zo belangerijk isDat baart me zorgen.
Ajuus stinkbelg.quote:PRINCIPE-AKKOORD OVER GOOR-DERIJCK
Feyenoord en Anderlecht hebben een principe-akkoord bereikt over de overgang van Bart Goor naar de Brusselse club. ‘Met instemming van trainer Erwin Koeman hebben we de situatie die was ontstaan op kunnen lossen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. De Brusselaars betalen de door Feyenoord verlangde transfersom voor de 32-jarige aanvaller. In de overeenkomst is ook de overgang van jeugdinternational Timothy Derijck naar Rotterdam inbegrepen.
Bart Goor kwam in de zomer van 2004 over van het Duitse Hertha BSC en groeide in De Kuip snel uit tot een waardevolle speler. Tijdens de zomerstop deed Anderlecht een serieuze poging om Bart Goor over te nemen, waarbij de speler ook een aanbieding werd gedaan om na diens actieve carrière toe te treden tot de technische staf van de paars-witten.
Na lang onderhandelen kwamen beide clubs vandaag tot een principe-akkoord. 'Met deze oplossing zetten we een punt achter Bart Goor', lichtte Mark Wotte de transfer toe. ‘Ook de situatie met de talentvolle Belgische jeugdinternational Timothy Derijck is hiermee opgelost.’
Bart Goor speelde afgelopen seizoen mee in alle competitiewedstrijden en scoorde daarin 7 goals.
In de spits dan wel hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
AlsJoszelf
terugkomt word feijenoord kampioen
Buffel ook nog. Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijft toch een beetje behelpen met Belgen in Nederland. Ik noem een Goor, een Sonck, een Soetaers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |