Hij wint vandaag niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:24 schreef VincentAdam het volgende:
He jongens.
hoeveel kans maakt armstrong vandaag?
Dit soort etappes wint Armstrong nooit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:24 schreef VincentAdam het volgende:
He jongens.
ik heb hem voor 9 euro backen tegen een koers van 100 op betfair. L. Armstrong 100 ¤9.00
¤891.00
nu is hij nog voor 60 te backen
misschien een leuke tip?
groetjes,
quote:2005-07-09 13:03:02 N°19593497 7.64 37.86 ¤
10-07-2005 18:00:00 Inter Turku - Varteks / 1X2 / Varteks 2.80
09-07-2005 20:00:00 Banatski - Deportivo La Coruna / 1X2 / Deportivo La Coruna 1.77
Hij WIL die etappe niet eens winnen. Zelfs al zou hij een half uur voorsprong hebben met nog 1km te gaan dat tieft hij gewoon z'n fiets neer, want dit is een nichten-etappe. Lance is a winner, not a gayquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:24 schreef VincentAdam het volgende:
He jongens.
Mee eens. Rusedski heeft eigenlijk niks meer te zoeken in het ATP circuit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:46 schreef Greetings het volgende:
Dupuis lijkt me wel een goede pick vandaag. Hij moet tegen Rusedski en die schijnt licht geblesseerd te zijn en uit vorm. Dupuis is wel in vorm en versloeg al de Engelse favoriet Murray.
@ 2,65 op MrBookie
Ja, je moet je post ff tot morgen of zo bewaren, ook al is het dan te laatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef sk888er het volgende:
Hey NG jij wilt toch altijd zo graag op Cleveland inzetten (of op degene die tegen de Yanks spelen), ik denk dat ze nu de grootste kans maken![]()
Oohw w8 jij was gestopt he![]()
Daar wil jij ook helemaal niet inloggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef sk888er het volgende:
Zow vervelend dat je elke keer bij mrbookmaker opnieuw moet inloggen......
wél dus...want hij heeft gewonnen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:02 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Mee eens. Rusedski heeft eigenlijk niks meer te zoeken in het ATP circuit.
Maar ik ben daar begonnen met wedden en ik kwam er pas later achter oe makkelijk het is om op MLB te wedden.. Zodra ik 150 euro heb stort ik die naar moneybookers en dan ga ik voortaan wedden bij de bookmaker die jij mij nu advies gaat gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Daar wil jij ook helemaal niet inloggen......mrBookie is de slechtste bookie voor mlb en dan ga je precies daar je slagbal bets spelen .... anyway, good luck
![]()
ps. nog een uurtje en dan, [afbeelding]
NG
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wél dus...want hij heeft gewonnen...![]()
het kan nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Gelderland het volgende:
ik heb wat op Witte Sokken...ik zie voor je dat Cardinals niet goed gaan...
Ga je in elke post mijn naam noemen, of ben je wat in de war omdat mrbookie-koekie-snoekie je mlb centen weer afneemt?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:33 schreef sk888er het volgende:
Zal NG trouwes toch stiekem hebben gewed op Cleveland![]()
![]()
Dus ? Whats your point?quote:Op zondag 10 juli 2005 06:50 schreef Calella het volgende:
Stage 9.
Head to heads
Armstrong v Ullrich 2.46 - 1.59
Armstrong v Vinokourov 1.90 - 1.90
Op Betfair.
Nee, Ullrich en Vinoukourov.quote:Op zondag 10 juli 2005 08:25 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dus ? Whats your point?
Jij denkt Armstrong is favoriet ?
Vinoukourov moet je niet onderschatten hoor.. Das een goeiequote:
Die gasten gaan echt geen tjdswinst pakken op Armstrong vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2005 09:02 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Vinoukourov moet je niet onderschatten hoor.. Das een goeie![]()
ps: dat fietsen enzo, zit daar enige value in ??Nooit op gespeeld![]()
JIj speelt helemaal nooit op Cubs, Milwaukee en Pittsburgquote:Op zondag 10 juli 2005 04:11 schreef VinnieJones het volgende:
Ben er ook weer..![]()
Heb geen tijd gehad om mijn plays te posten..Zie dat er erg goed is gegaan met Pittsburg, Texas, Cubs en Milwauke..
Nu heb ik getilt op de Angels -1.5 en de over 8.5![]()
Ik weet het.. Waren alle drie underdogs, dus zonder handicap gespeeld.. Heb ze alleen genomen, omdat veel tipsters 'm hadden vandaag..quote:Op zondag 10 juli 2005 09:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
JIj speelt helemaal nooit op Cubs, Milwaukee en PittsburgVreemde move, ....bovendien speel je altijd -1,5 en die staat altijd bij de favoriet (Atlanta thuis en Florida thuis, de tegenstanders) Na die winning streak had je moeten kappen, op termijn plukt dat mlb je helemaal kaal. Geen value Jones........verdiep je maar eens in tennissen
......en Tilts zijn helemaal uit den boze
![]()
Joooooooooooooooooooonesquote:Op zondag 10 juli 2005 10:17 schreef VinnieJones het volgende:
Maar bij bv. Boston heb je Ortiz en Ramirez die behoorlijk homeruns maken.. En daarnaast Renteria
Als de odd op backen bijvoorbeeld 3 is. Zet je 4 euro tegen een veel hogere quotering (bijv. 10) die komt dan natuurlijk aan de lay-kant, unmatched. Dan ga je rechts naar my bets. Dan verander je het bedrag in bijv. 5 euro (als je maar 1 euro in wilt zetten). Je ziet dat er nu 2 bets verschijnen: eentje van 4 euro en eentje van 1 euro. Die van 4 euro annuleer je en die van 1 euro wijzig je de quotering in die van de markt (in dit voorbeeld dus 3) en je submit emquote:Op zondag 10 juli 2005 10:16 schreef sander4444 het volgende:
was er nou een manier om op BF minder in te zetten dan 4 euro? en zo ja, hoe ging dit truukje ook alweer?
Laatste 35 km voor de aankomst gaat licht naar beneden, dus zullen ze met z'n drieen in een peloton zitten. In dat soort situaties finisht Ulrich doorgaans wel voor Armstrong.quote:Op zondag 10 juli 2005 09:14 schreef Calella het volgende:
[..]
Die gasten gaan echt geen tjdswinst pakken op Armstrong vandaag.
Misschien dat ze in het peloton voor hem finishen.![]()
Ik zet er ook niet op in, maar die 2.46 voor Armstrong lijkt me wel value.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |