1-1.................quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:41 schreef VinnieJones het volgende:
Als Rapid wien wint heb ik een ultra mega combo binnen..Momenteel 0-1 achter ,had ht/ft 2/1 btw
![]()
ik hoop t.. Ik loop dan flink binnen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
Rapid wint wel...... een van de sterkste teams in Europa op dit moment, samen met Chelsea.
....en Sturm Grazquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
Rapid wint wel...... een van de sterkste teams in Europa op dit moment, samen met Chelsea.
Woooooooooooooolvenzoonquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:08 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Liverpool staat al 1-0Owja NG aapieee
Ik kan niet meer stoppen.............hulpverleners hebben de hoop opgegevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:12 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ben je nou nog steeds aan et gokken![]()
![]()
Ik kwam het topic toevallig tegenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik kan niet meer stoppen.............hulpverleners hebben de hoop opgegeven![]()
Je bet er trouwens vroeg bij....de competitie begint pas over 5 weken
Ik dacht dat hollandia (of was het iemand anders?) er een stuk of 192 hadquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:10 schreef mx5 het volgende:
is er hier iemand die ook met advalvas werkt en het voormekaar heeft gekregen om meer dan 2 speeltegoed codes op 1! bookmaker account te krijgen?
not me, ik heb er 3 kunnen invoeren, maar was ook wat aan de late kant, ze hadden snel ip's gecheckt ofzo... toen kreeg ik niks meer in mn mailquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat hollandia (of was het iemand anders?) er een stuk of 192 had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |