Vandaag, gisteren en eergisteren (dacht ik):
The MachinistErg goede film. Niet fantastisch, wel erg goed. Uiteraard zet Bale een Prestatie (met hoofdletter P) neer. Het verhaaltje zelf was ook wel goed, maar zo heel bijzonder vond ik het niet, al kan dat liggen aan het feit dat ik ergens een halve spoiler had gelezen en dus meteen wist hoe, wat, waar en waarom. Maar een hip filmpje dus.
A Christmas StoryKerstklassieker naar het schijnt. Nog nooit gezien. Ik vond 'm wel leuk, al zou ik hem misschien nog toffer vinden als ik hem op jongere leeftijd voor het eerst had gezien. Vooral de fantasiescenes van de Ralphie zijn wel grappig.
The Last BroadcastErg Blair Witch-achtig. Deze zou eerder zijn geweest dan BWP. Maakt me niet veel uit, maar ze zijn erg vergelijkbaar en ook ongeveer van hetzelfde niveau in mijn ogen. Als je BWP dus niets vond, zal het met deze wel ook niets worden. De documentairestijl wordt hier goed toegepast, het gaat hier over de Jersey Devil. Alleen jammer van het onnozele einde bij deze film.
Sky HighNa Versus, Azumi, Aragami en Godzilla: Final Wars de 5de Kitamura die ik in korte tijd heb gezien. En ze zijn allemaal van hetzelfde niveau (5de keer een 7 op 10). Zoals bij al de anderen is ook bij deze film vooral de look belangrijk. Duidelijk style over substance, maar als de style mooi is, mag dat wel eens. Coole gevechten, maar uiteindelijk ook (wederom) veel van hetzelfde.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.