quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zoals ik zei: die dvd heb ik niet dus weet ik niet wat t verschil is tussen normale chapters en chapters bij die dvd
[..]
Ook gezien dit weekend!quote:
Geef eens wat voorbeelden. Ik ben wel benieuwd. Ik had namelijk nergens het gevoel dat dingen niet goed uitgelegd werden of dat dingen onlogisch waren.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef Hare het volgende:
Millions
Bah, bah, bah en nog eens bah! Wat een gigantische rukfilm.
Hoewel ik kindacteurtjes vaak niet goed vind kon ik van deze twee jochies echt helemaal niks zeggen. Geweldig leuk geacteerd, ook door de andere acteurs, dat Engels heeft toch wel wat.
Maar de rest? Ging helemaal nergens over, redenen achter bepaalde zaken worden niet uitgelegd, er gebeuren zeer veel dingen die in mijn ogen echt niet logisch waren of gewoon ronduit stom en over die Saints nog maar niet te spreken. Ik heb echt mijn tijd moeten uitzitten.
Eén van de vele Troma-producties, waarvan ik eigenlijk nog maar weinig interessante films heb gezien. De Toxic Avenger-serie was een redelijke uitzondering, evenals een matige Sgt.Kabukiman NYPD, maar deze Surf Nazis stelt weer helemaal niets voor. Maar deze film staat ook in IMDB's Bottom 100, dus ik was gewaarschuwd.quote:When the grandson of a gun wielding woman is murdered by neo-nazi surf punks in the post-apocalyptic future, this grandma hunts them down for some bloodthirsty revenge.
Matige 80's-komedie met een paar aardige momentjes, maar over het algemeen een onvoldoende. Cynthia Thompson (Eba) is daarentegen wel een voldoende.quote:On a class excursion to a cave with stone age paintings the clumsy Rex gets lost. A mysterious crystal opens a gateway in time and sets him back to the stone ages, where he meets a group of prehistoric fellows and the gorgeous Eba. While teaching her English and doing some pseudo-research on her fellows, his main goal is to get her sleeping with him. However the curiosity of the clan chief disturbs his attempts.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden. Ik ben wel benieuwd. Ik had namelijk nergens het gevoel dat dingen niet goed uitgelegd werden of dat dingen onlogisch waren.
En die Saints waren juist leuk.Maar da's een kwestie van smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, niet mijn film.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:31 schreef Hare het volgende:
[..]Het is ook een speciaal kind. Uit de film blijkt wel dat hij heel anders is dan zijn leeftijdsgenootjes. Hij is gefascineerd door heiligen en (bijbel)geschiedenis en weet er alles over. Nee, het is inderdaad geen 13 in een dozijn kind, maar dat is juist leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok. Ik deel dus geen enkele van je kritiekpunten, maar dan weet ik in ieder geval waarom je het zei.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
The Abominable Dr. Phibes
De vrouw van Dr. Phibes (Vincent Price) is overleden na een mislukte operatie. Jaren later neemt Dr. Phibes wraak op de negen betrokken artsen door ze te vermoorden aan de hand van Bijbelse plagen. De openingsscene is meteen al erg goed en eigenlijk zakt het nergens echt af. Zoals al eens eerder hier werd opgemerkt, lopen de moorden wel erg perfect, maar dat mag de pret niet drukken. Een beetje humor van de twee Britse detectives maakt het plaatje compleet, alhoewel ik wel blij ben dat die humor niet (geforceerd) de hele film aanhield. Goede film, in ieder geval de beste van vandaag.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.![]()
Afgelopen weekend
Blue Steel (Kathryn Bigelow, 1990)
Aardig, licht feministisch getint, thrillertje met Jamie Lee Curtis. Haast niets wat we niet al een eerder en beter gezien hebben, maar biedt wel wat vermaak. **½
The Adventures of Rocky & Bullwinkle (Des McAnuff, 2000)
Verschrikkelijke film met een hoop onzin en heel veel humor die te flauw voor woorden is. Het verschrikkelijke overacteren moet een cartoon sfeer scheppen, maar het irriteert alleen maar. Te flauwe woordgrapjes, te debiele slapstick en een erg slecht plot maken deze film moeilijk uit te zitten. De zelfreflecterende humor is af en toe wel aardig. *
The Great Escape (John Sturges, 1963)
Sterke klassieker, ook bij herziening. ****![]()
Les Rivières pourpres
Solide Franse misdaadthriller. Lijkt op en combinatie tussen Silence of the Lambs en Seven. Bijzondere setting, mooi gefilm. Jean Reno blijft een genot om naar te kijken.
The Bunker
Bagger."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Maar wel een heel stuk minderquote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Les Rivières pourpres
Solide Franse misdaadthriller. Lijkt op en combinatie tussen Silence of the Lambs en Seven.
Sheridana +1![]()
Vond je? Ik vond hem eigenlijk wel even goed. Alleen het einde was minder sterk, een beetje eenvoudig.quote:
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik zie ook heus wel dat het een speciaal kind is, maar ik vind het zo speciaal dat ik wel graag uitleg zou willen waarom hij zo isquote:Op maandag 11 juli 2005 00:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is ook een speciaal kind. Uit de film blijkt wel dat hij heel anders is dan zijn leeftijdsgenootjes. Hij is gefascineerd door heiligen en (bijbel)geschiedenis en weet er alles over. Nee, het is inderdaad geen 13 in een dozijn kind, maar dat is juist leuk.
[..]
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |