quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, noem vooral een rijtje films op die de betreffende user waarschijnlijk niet kent (zodat je alleen maar kunt laten zien hoe 'gigantisch' veel je van films af weet). Een mening is een mening, dan hoef je de betreffende user nog niet belachelijk te maken.
Het gaat er om dat je iemand belachelijk maakt omdat hij/zij een mening geeft over een gelijkenis tussen twee films in plaats van (bijv). een discussie aan te gaan. Dat is ook een slechte eigenschapquote:
Ok thx, nu 12,99 bij cdwow.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan is het goed
Bij Tonari no Totoro kun je het beste voor de R3, en dan nog het beste voor de Koreaanse release gaan. De dubtitles bij Tonari no Totoro van de Japanse R2 zijn echt heel slecht.
Tis ook de enige Ghibli film die ik heb waarvan ik niet de originele R2jp heb. Ben maar voor de Koreaanse giftset gegaan
Maar volgens mij is die liefde niet wederzijdsquote:
een 8? hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
The Grudge
Ik heb de dvd gekocht zonder deze film eerst te hebben gezien vanwege Sarah Michelle Gellar () uiteraard! Maar wat een verassend goede film zeg! De sfeer in de film was echt super. Alles was echt heel erg rustig en geen gejank of geschreeuw! En daardoor waren de schrikeffecten echt buitengewoon meesterlijk! Ik moet eerlijk bekennen, ik vind hem beter dan The Ring en wat mij betreft misschien ook wel (ergens) bovenaan mijn lijst van meest creepy films! Heerlijke film om samen met je vriend of vriendin in het donker op de bank naar te kijken!
IMDB cijfer 5.8
Mijn cijfer 8.0
Bevooroordeeld... Sarah Michelle Gellarquote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een 8? hoe krijg je dat voor elkaar
Ik heb nooit gedacht ooit iemand zo een uitspraak zou kunnen maken over The Shawshank Redemptionquote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Bennie_K het volgende:
Shawshank Redemption (snap echt niet hoe die een 9 staat op IMDB? wat een slechte film zeg..toen die afgelopen was, had ik zoiets van: is dit het![]()
)
absoluut, een kutfilm
Stranger heeft ook al vaak genoeg z'n mening over deze film op dit forum geëtaleerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedacht ooit iemand zo een uitspraak zou kunnen maken over The Shawshank Redemption![]()
Ook voor jouw wordt het blijkbaar tijd dat je de film "Shutter" gaat zienquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
The Grudge
Ik heb de dvd gekocht zonder deze film eerst te hebben gezien vanwege Sarah Michelle Gellar () uiteraard! Maar wat een verassend goede film zeg! De sfeer in de film was echt super. Alles was echt heel erg rustig en geen gejank of geschreeuw! En daardoor waren de schrikeffecten echt buitengewoon meesterlijk! Ik moet eerlijk bekennen, ik vind hem beter dan The Ring en wat mij betreft misschien ook wel (ergens) bovenaan mijn lijst van meest creepy films! Heerlijke film om samen met je vriend of vriendin in het donker op de bank naar te kijken!
IMDB cijfer 5.8
Mijn cijfer 8.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |