Goe-den-mór-gen!! Nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:07 schreef Cazman het volgende:
mogge
Goedemorgen!!! En, ga je vandaag weer wat wilds en/of leuks doen??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..
nee.. zo gesprek met examencommissie of ik uberhaupt verder mag mn mn opleidingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedemorgen!!! En, ga je vandaag weer wat wilds en/of leuks doen??
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee.. zo gesprek met examencommissie of ik uberhaupt verder mag mn mn opleiding![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Niet zo depri! Ik was er al bang voor....
Jij gaat dóór en haalt écht een héél hoog cijfer!!!Maar als je dan dus zo al moet gaan: heeeelll veeellll succes!!
En het is dan ook nog zelfs zulk mooi weer in Ede en in Lunterenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
please leave me be.. in my own misery
![]()
ja en gelukkig mag ik op de fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
En het is dan ook nog zelfs zulk mooi weer in Ede en in Lunteren
While you make pretty speeches,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
please leave me be.. in my own misery
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja en gelukkig mag ik op de fiets![]()
Uh!quote:
Zwijg en zuig verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uh! Uh! Uh! Uh! Uh-uh-uh-uh-uh-uhhhhh-uhhhhh-uhhhhhh....*hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
Ik zat aan cowboys te denken die een wulpse stier aan het vangen waren, maarehh... inderdaad ik pas ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zat zelf persoonlijk meer aan Indianentaal te denken, maarrehhhh..... Ik pas.
Spring-in-'t-veldquote:
[blond]Is je netwerkkaart dan gewoon niet kapot?[/blond]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:16 schreef wonderer het volgende:
Klotezooi. Zet ik mijn beeldscherm aan, heb ik de mededeling dat "networkcable unplugged" maar alle kabeltjes zitten erin! Internet in het hele huis down, ik stop mijn kabel in de andere netwerk kaart en huppa, hij doet het weer.
Het slaat nergens op
Wil je nou dat we flauwe opmerkingen gaan maken of heb je het gewoon weg niet door?quote:
Nee, want internet doet het dan in het hele huis niet. Ik heb het idee dat als ik de kabel nu weer terug zou stoppen, dat ie het dan weer zal doen, maar ik wil het risico niet nemenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
[blond]Is je netwerkkaart dan gewoon niet kapot?[/blond]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:20 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik heb iets heel aparts gekregen en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet....maar als ik het goed speel heb ik misschien wel een vaste baan
je mag best flauwe opmerkingen maken hoor.. kan het hebben vandaagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wil je nou dat we flauwe opmerkingen gaan maken of heb je het gewoon weg niet door?![]()
Prachtig!quote:
overnachten op de zuivelafdeling !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:15 schreef Prego het volgende:
en dan nu pas wakker schieten ook.
moet boodschappen doen, alleen de carrefour hier is de 2e grootste an frankrijk. zo groot dat het niet leuk meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |