Oooh, Anaaldeo69 heeft weer gepost!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uh! Uh! Uh! Uh! Uh-uh-uh-uh-uh-uhhhhh-uhhhhh-uhhhhhh....*hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
Het is Anaalfucker68 schat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Anaaldeo69 heeft weer gepost!.
Het opvangcentrum zal wel gesloten zijn...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Anaaldeo69 heeft weer gepost!.
Mwoah... ik heb mezelf bet.. eh, ik heb mezelf onder controlequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef andromeda1968 het volgende:
Oei, ga vlug naar de cardioloog wax.
Je mag kiezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef Markie-Mark het volgende:
andromeda wie de neuk ben jij
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Anaaldeo69!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Analmedia69!!
Zoveels te beter, ik wil dan ook geen doden op mijn geweten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah... ik heb mezelf bet.. eh, ik heb mezelf onder controle
Nah....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het staat me allebei niet echt aan
Andro! is ook goed, Ach het speelt eigenlijk geen rol hoe dat ze mij noemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het staat me allebei niet echt aan
Nathan is tofquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks komt Nathan ook nog terug..
Yepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde geilgriezel?.
Oh, dat scheelt, want dan kan hij z'n vriend ehm... dingesen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yep
Maar hij heeft nu een vriend, komt nog weleens bij mij in de winkel
En ik MSN met hem
Nou, het is al begonnen he?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
I can't wait
for the weekend to begin
*bier lurk*
Het werd tijd..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. eindelijk mn broer weggejaagd van de pc
Hahaha dat méééénnnn je niet!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens, voor het volgende moet je Zwolle een beetje kennen....
Ik sta drie stappen buiten de deur van mijn grachtenpand.....
Vraagt een mevrouw waar de Peperbus is![]()
Toppie, maar mijn oude computer is behoorlijk deaud nog steedsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
Hey wax, hoe is het met je laptoppie?
Da's mooi klote danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toppie, maar mijn oude computer is behoorlijk deaud nog steeds
Welke boekhouding?>quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke oke okeja met die kloten kan ik ook wel wat ja
![]()
![]()
KLAAARRRRR hoest met de boekhouding??
Ik heb op m'n werk m'n papierwerk klaar voor deze week.. en da's allesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow ik dacht ik begin gauw over een niet-seksueel onderwerphet is zomer he...
![]()
Nee..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:57 schreef Prego het volgende:
*chips eet*
ik heb geen zin om te koken.
wil iemand dat voor me doen? je moet er wel minstens 800 km voor rijden
Zien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef Camoth het volgende:
Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik nou zwart wit foto's moet maken met me neue camera-dingsel... heel leuk overigens![]()
doe ik ook weleens, maar als ik dat vaakdoe heb ik het idee dat m'n tanden uit m'n smoel flikkeren. toch maar weer wat vers..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee..
Ik at een kant-en-klaar maaltijd op m'n werk uit de magnetron
At jij dat??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee..
Ik at een kant-en-klaar maaltijd op m'n werk uit de magnetron
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef wonderer het volgende:
Toch vind ik het raar dat een fototoestel zo'n functie heeft... je zet hem toch gewoon op je computer en dan doe je in fotosoep een leuk greyscale filtertje?
Moet je wel fotosoep hebben, ikzelf moet alles met het o zo geweldige paint doen (nog, jongens, NOG) . Al komen daar ook al wel leuke dingen uit rollen hoor. Zoals deze: [pimpmode]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef wonderer het volgende:
Toch vind ik het raar dat een fototoestel zo'n functie heeft... je zet hem toch gewoon op je computer en dan doe je in fotosoep een leuk greyscale filtertje?
Paint?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Moet je wel fotosoep hebben, ikzelf moet alles met het o zo geweldige paint doen (nog, jongens, NOG) . Al komen daar ook al wel leuke dingen uit rollen hoor. Zoals deze: [pimpmode]
[afbeelding]
Kwestie van verkleinen, randjes weghalen, stipje maken met spray dingsel, en dan op negatief gooien... voilaquote:
Download dan gratis irfanview, daar kun je alle fototweak dingen mee doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Moet je wel fotosoep hebben, ikzelf moet alles met het o zo geweldige paint doen (nog, jongens, NOG) . Al komen daar ook al wel leuke dingen uit rollen hoor. Zoals deze: [pimpmode]
[afbeelding]
Wo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Download dan gratis irfanview, daar kun je alle fototweak dingen mee doen.
Dank uquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
http://www.irfanview.com
En probeer anders www.google.nl
Waxcatquote:
hijs altijd erg vertederend jahquote:
Hij was weer erg lief vandaag jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hijs altijd erg vertederend jah
zon lief puppietje wat je wilt knuffelen
als je justin timberlake ofzo tegenkomtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was weer erg lief vandaag ja
Je kan zoveel willenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:09 schreef Excess_All het volgende:
[..]
als je justin timberlake ofzo tegenkomt
wil ik naaktfotos
So?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |