Smaakt het naar bier of naar zeep? Serieuze vraag btw. Het meeste Duitse bier smaakt naar zeepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:13 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Het was goedkoop bij de buurtwinkel en dat volstond

Dat lijkt me echt super om te weten, hoe lang geleden was dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Alles. Hoeveel en welke PI's men gebruikte, wie het meest postte, wie in welke fora postte, dat soort dingen

Whehe hard voor hemquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nog achthonderdéénentwintig FOKkers die eerder FOKker werden dan jij.
Loser.![]()

vroegah...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super om te weten, hoe lang geleden was dat?

Dat is ook wel vet als aantalquote:

Ik had toen eigenlijk nog nooit van je gehoordquote:

Kun jij bevestigen dat dit de reeks is die het snelste de 100 topics haalt in de geschiedenis van Fok!?quote:

Keilekker!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Smaakt het naar bier of naar zeep? Serieuze vraag btw. Het meeste Duitse bier smaakt naar zeep

67005quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nog achthonderdéénentwintig FOKkers die eerder FOKker werden dan jij.
Loser.![]()

Arme arcee wordt de oren van de kop gevraagd...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen dat dit de reeks is die het snelste de 100 topics haalt in de geschiedenis van Fok!?

Ik denk dat het bij mij wel redelijk verdeeld is tussen 4 verschillende ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
vroegah...
ik ben zoo benieuwd naar mijn PI-ratio

ik denk iig dat ik > 93% PI-gebruik hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij wel redelijk verdeeld is tussen 4 verschillende ofzo

Vrolijk Verderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:17 schreef GoLLeM het volgende:
Volgens mij zelfs ooit speciale VV lijstjes...
met het 1000e topic mail ik je nog wel Arcee

Met Litso, welteverstaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik denk iig dat ik > 93% PI-gebruik heb

Geen zin om terug te zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen dat dit de reeks is die het snelste de 100 topics haalt in de geschiedenis van Fok!?

821? Leg uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef StofjeB het volgende:
Loser.![]()

Ik met dit topic erbij denk ik ergens in de 60quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]

que?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
Ik kom net ergens achter, zal maar niets zeggen

Ik had vóór mn BeF (:9)-verslaving ook ongeveer zo'n percentage... Nu helaas niet meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]

Nou zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Ik had toen eigenlijk nog nooit van je gehoord
Wat lief.quote:Weet nog dat Yvonnen een topic opende ergens in april vorig jaar vanwege de gelijke cijfersen hoopte dat je weer terug zou komen

Ik zeg nietsquote:

Hoe staat t met je posts?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:19 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik had vóór mn BeF (:9)-verslaving ook ongeveer zo'n percentage... Nu helaas niet meer

Statistiekenquote:

quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef StofjeB het volgende:Het is nog erger, achthonderdéénenzestig
Excuses, had je overschat
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef StofjeB het volgende:
Loser.

Zijn er een paar flauw gevallen van de spanningquote:

Ondertitel van dolle_hond.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[n00bvraag]Waar kun je je dagtotaal posts zijn eigenijk

morgen om 08:00 post dolle_hond ze van donderdagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef StofjeB het volgende:
[..]

[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef StofjeB het volgende:
[..]

Komt er inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Zebbie, deze misschien, lekker ontopic.[BeF] #59 Vrouwelijke BeFfers gezocht!

Ik was pas geregged toen jij weg wasquote:

dank [14.gif]quote:

Welkom.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:25 schreef Mailbox het volgende:
Hoi

Ja, en nu heb je al meer posts dan ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Ik was pas geregged toen jij weg was
nOOb he?

uiteraard, je bent een echte BeFferquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef Mailbox het volgende:
Ik mag er toch nog bij zijn....

Hoezo niet? Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:25 schreef GoLLeM het volgende:
Maar arcee, je doet dus nooit meer lijstjes?

neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef GoLLeM het volgende:
christus, kan iemand qu ff bannen?

inlikken is okquote:

Je kan ook net doen alsof qu er niet isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef GoLLeM het volgende:
christus, kan iemand qu ff bannen?

maar ik ben er welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan ook net doen alsof qu er niet is
Deed ik ook met een bepaalde user

trustequote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef StofjeB het volgende:
Lieve menschen, ik ga slapen. Het was me een aangenaam genoegen. Arcee, held, ik aanbid u.

werkt goed hoorquote:

Oke, trusten en sterkte met je posts!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef StofjeB het volgende:
Lieve menschen, ik ga slapen. Het was me een aangenaam genoegen. Arcee, held, ik aanbid u.

Baggeren is een kunstquote:

quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:28 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Oke, trusten en sterkte met je posts!![]()

Je kan in de OP komen als je wiltquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:25 schreef Mailbox het volgende:
Hoi

Ik heb dan ook geen moeite met jouquote:

Ooit worden wij hele goede vrienden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
Zo, honderd delen.... dat was leuk. nu kap ik er mee.

Trusten en tot later StofjeBquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef StofjeB het volgende:

Sorry, moet ff: het is foraquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Baggeren is een kunst
Dan ook nog ruim 20.000 en 5000 op andere forums

Op het nippertje!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:29 schreef babyruil het volgende:
Ik ook ff in deel 100!

Daar is nog geen vastgesteld woord voorquote:

NU al?! Ga je dood dan?!quote:

Dat was een prachtige lapo geweest, me dunktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Hij moet vol, vind ik, anders kan ik niet slapen
Deeltje 100, it was a pleasure!

En je staat ook nog eens in de OPquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Hij moet vol, vind ik, anders kan ik niet slapen
Deeltje 100, it was a pleasure!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |