abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:05 #241
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29558310
Wie gaat er even naar de uni en scant zo'n briefje in. kinderachtig gedoe
pi_29558587
Mijn ouders schuiven juist helemaal niet zo veel want ik krijg een aanvullende studiebeurs. Ze zijn gewoon erg trots dat ik kan studeren en een kans krijg die ze zelf nooit hebben gehad. Ze helpen me zoveel ze kunnen en we hebben goede afspraken over de financiën. Ik heb regelmatig bijbaantjes en daarmee red ik t best goed, al zeg ik t zelf!
Het is zeker niet de bedoeling geheimzinnig te doen over de huurprijs; ik weet dat ik een eerlijke prijs vraag (=huurprijs die ik zelf aan de SSHN betaal) en geïnteresseerden krijgen van mij een mail met alle info. Ik zet alleen liever niet alle details op het internet, zie mijn vorige post.

Ik ga nu wat eten; ik hoor het wel.
You won't only find crap in the toilet
pi_29559358
Welk SSHN-complex is het eigenlijk?
pi_29559415
waar hangen die briefjes dan
Strawberry Flavour..
pi_29560755
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:09 schreef -moi- het volgende:
waar hangen die briefjes dan
Ik heb er gisteren twee zien hangen bij het prikbord in TvA 8. Da's bij de rechtenkantine, als je aan die kant binnenloopt, waar je ook de doorloop naar 't Spinoza hebt, dan zie je dat prikbord meteen hangen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29561171
ok, ben benieuwd
Strawberry Flavour..
pi_29578767
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Volgens mij is er nu nog weinig te beleven in de stad. Ik ga niet in elk geval, eerst ff werken, daarna naar huis en op tijd naar bed om morgen weer te leren. Met de intro wil ik wel weer een paar keer goed gaan, maar ik heb een belangrijke her op de laatste dag van de intro
Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezellig Met de intro zal er idd wel weer meer te beleven zijn, dan ga ik natuurlijk wel weer de stad in. (Ik heb gelukkig geen hers)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr._T-Rex op 12-08-2005 11:45:08 ]
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_29580163
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com
Voor degenen die een (tijdelijke) kamer in Nijmegen zoeken.
You won't only find crap in the toilet
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:20:02 #249
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_29580808
Zie alweer dat er veel Fokkers studeren bij de RU.

Werk zelf op de RU en fiets regelmatig over de campus.

Volgende week begint de intro weer, dan heb ik eindelijk weer wat te kijken kan niet wachten
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:06:44 #250
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29582803
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezellig Met de intro zal er idd wel weer meer te beleven zijn, dan ga ik natuurlijk wel weer de stad in. (Ik heb gelukkig geen hers)
Gezelligheid is het belangrijkst

Ik ben zojuist gekapt voor deze week... ben op 80 - 85% van mn psychologie lezen, moet nog 3 hst. Vanaf volgende week ook goed aan de slag voor sociologie en gender, en dan maar hopen dat ik er twee van de drie haal... anders moet ik nog flink gaan babbelen bij de studiebegeleider/-adviseur .
Zerg schreef:
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:12:31 #251
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_29635896
nou ik ga dus ook in nijmegen studeren. Moleculaire levenswetenschappen, een soort secte binnen scheikunde ofzow. Intro komt eraan en ik heb er helemaal geen zin in. Speciaal. Kiss doet het niet. Ik weet niet wanneer en waar ik mn boeken moet halen. Of welke boeken. En ik moet mn inschrijving nog afronden waardoor ik ook nog geen college kaart heb. ibgroep *zucht*

en en en ik zoek nog een niet zo riante kamer of een plek om te crashen tijdens de intro.
Life is easy with your eyes closed
pi_29637213
Boeken moet je ook niet halen voor de eerste colleges. Er zijn zat boeken die op de lijst staan die nooit gebruikt worden. Lekker zonde van je geld. Even afwachten dus, de docent kan je wel vertellen of de aanschaf noodzakelijk is.
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:19:18 #253
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_29649855
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:12 schreef evil-me het volgende:
nou ik ga dus ook in nijmegen studeren. Moleculaire levenswetenschappen, een soort secte binnen scheikunde ofzow. Intro komt eraan en ik heb er helemaal geen zin in. Speciaal. Kiss doet het niet. Ik weet niet wanneer en waar ik mn boeken moet halen. Of welke boeken. En ik moet mn inschrijving nog afronden waardoor ik ook nog geen college kaart heb. ibgroep *zucht*

en en en ik zoek nog een niet zo riante kamer of een plek om te crashen tijdens de intro.
Dan ga ik je iig zien op de Intros.

Moet zelf werken en sta bij de inschrijvingen, meeste op zondag 21 aug. stand-by maar kom iig een biertje drinken.

Dus mensen, wie zich op zondag gaat inschrijven, zwaai even naar die jongen die aan de bar zit met een big smile en een pilsje
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:10:22 #254
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29655865
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:12 schreef evil-me het volgende:
Kiss doet het niet. Ik weet niet wanneer en waar ik mn boeken moet halen. Of welke boeken. En ik moet mn inschrijving nog afronden waardoor ik ook nog geen college kaart heb. ibgroep *zucht*

Kiss heb je niet nodig voor je boeken. volgens mij moet je je boeken niet afhalen maar zelf kopen (misschien is dat daar bij die sekte wel anders...). Je collegekaart heb je eigenlijk weinig aan, bij de intro kun je als je nog geen kaart hebt bij de administratie een bewijs van inschrijving en iets tijdelijks krijgen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:23:52 #255
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_29657882
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Mert het volgende:

[..]

Dan ga ik je iig zien op de Intros.

Moet zelf werken en sta bij de inschrijvingen, meeste op zondag 21 aug. stand-by maar kom iig een biertje drinken.

Dus mensen, wie zich op zondag gaat inschrijven, zwaai even naar die jongen die aan de bar zit met een big smile en een pilsje
Er zullen wel meer mensen met big smile aan de bar zitten of niet. Als je eens een stunt bedenkt. Ga in een jurkje zitten ofzow. Dan zwaai ik wel even.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:24:39 #256
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_29657902
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:10 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kiss heb je niet nodig voor je boeken. volgens mij moet je je boeken niet afhalen maar zelf kopen (misschien is dat daar bij die sekte wel anders...). Je collegekaart heb je eigenlijk weinig aan, bij de intro kun je als je nog geen kaart hebt bij de administratie een bewijs van inschrijving en iets tijdelijks krijgen.
sorry was gewoon even een opsomming van de huidige problemen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:26:47 #257
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_29657974
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:03 schreef Lexie het volgende:
Boeken moet je ook niet halen voor de eerste colleges. Er zijn zat boeken die op de lijst staan die nooit gebruikt worden. Lekker zonde van je geld. Even afwachten dus, de docent kan je wel vertellen of de aanschaf noodzakelijk is.
daar heb je iets aan
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:08:12 #258
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29659260
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef evil-me het volgende:

[..]

daar heb je iets aan
Da's anders een best bruikbare tip. De meeste eerstejaars kopen braaf hun boeken, laten pappa en mamma dokken, en kijken nergens naar. Terwijl, als je ff oplet in het begin, er altijd wel boeken zijn waar je maar een gedeelte van nodig hebt. Als je dat nou ff kopieert van iemand bij wie de ouders sponsoren, dan kun je voor jezelf (of: voor je ouders) nog best wat geld uitsparen.

Sowieso is boeken kopiëren erg lucratief. Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar een boek van 300 pagina's kopiëren in een uurtje kost je bij mekaar een tientje aan kopieerkosten (en een uurtje tijd), en je hoeft geen nieuwprijs van een eurootje of 50 te dokken. Da's toch makkelijk 40 euro verdienen in een uur. En als je slim bent, zoek je nog een paar mensen die kopieën goed genoeg vinden, dan is iedereen een keer aan de beurt om er een uur tijd in te steken, en kan de rest van de groep daarna nog makkelijker alles kopiëren... dan is het alleen een kwestie van de A4-tjes in het apparaat leggen en dat ding ff laten loeien. Zo heb ik al jaren veel bespaard, en zo ga ik het aankomende jaar ook weer besparen
Zerg schreef:
pi_29660065
Dus als jij later aan het werk bent en je hebt nog wat nodig uit boeken moet je tussen de stapels papieren zoeken?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_29660129
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus als jij later aan het werk bent en je hebt nog wat nodig uit boeken moet je tussen de stapels papieren zoeken?
Dan declareer ik dat boek wel bij mijn werkgever .
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:59:42 #261
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29661180
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Je kunt ze netjes laten bundelen en dan heb je gewoon een boek op A4 formaat
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:59:46 #262
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29661184
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dan declareer ik dat boek wel bij mijn werkgever .
`

Juist!

Nah, het is meer dat ik op dit moment een aantal boeken heb die niet interessant zijn om te bewaren of om later nog eens in te kijken. Boeken die me wél interessant lijken koop ik soms, soms niet, het ligt er een beetje aan. Als ik ze later nog nodig heb als naslagwerk kan ik ze altijd nog aanschaffen.
Zerg schreef:
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:03:47 #263
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29661337
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Je kunt ze netjes laten bundelen en dan heb je gewoon een boek op A4 formaat
Dat doe ik ook. Ik hou de 'boeken' bij elkaar, de hoofdstukken met nietjes bijeengehouden, en alles samen in een map. Inbinden kan ook, maar da's weer duurder dan nietjes, en dan loop je altijd met je hele ding te sjouwen, terwijl je anders soms een select aantal hoofdstukken in je tas kan doen.
Zerg schreef:
pi_29675681
Of doe gewoon informatiekunde.
Waar ze bijna bij alle vakken de pdf's op internet zetten, zodat je niet eens een boek kan kopen
En die voor de keuzevakken van bedrijfswetenschappen kun je idd makkelijk 2de hands kopen en verkopen
pi_29675742
En nog even dit, vorig jaar moest ik voor readers bij de studies bedrijfswetenschappen en communicatiewetenschappen readers kopen voor meer dan 30 ¤ !!!!! doe dat dus nooit he!.
Eentje uit elkaar slopen met een aantal mensen en kopieren dan maar!
pi_29675879
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef phvosdotcom het volgende:
Of doe gewoon informatiekunde.
Waar ze bijna bij alle vakken de pdf's op internet zetten, zodat je niet eens een boek kan kopen
En die voor de keuzevakken van bedrijfswetenschappen kun je idd makkelijk 2de hands kopen en verkopen
Hey, nog een informatiekundige .
pi_29676604
jaja..........
daar zijn er wel een paar van te vinden op dit forum als ik dat een beetje zo door lees.
Vraagje: Ik hoorde een gerucht dat de Mark weer open gaat (cafe Hoogeveldt)
Wie heeft dit ook gehoord???????????
En leuke site zombo.com lexie maar wat houdt het in.
pi_29676637
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef phvosdotcom het volgende:
jaja..........
daar zijn er wel een paar van te vinden op dit forum als ik dat een beetje zo door lees.
Vraagje: Ik hoorde een gerucht dat de Mark weer open gaat (cafe Hoogeveldt)
Wie heeft dit ook gehoord???????????
En leuke site zombo.com lexie maar wat houdt het in.
Anything is possible at zombo.com .

Welk jaar zit je? Fliepke en ik gaan nu ons 5e infokunde jaar in .
pi_29676732
ga master doen en nog wat vakken van 3de jaar (bachelorscriptie, keuzevakken en waarschijnlijk Intelligente systemen waar ik nu het hertentamen voor aan het leren ben!)
Volgens mij hebben wij wel eens een biertje gedronken op het teras bij de waalkade als ik me niet vergis.........
pi_29676935
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef phvosdotcom het volgende:
ga master doen en nog wat vakken van 3de jaar (bachelorscriptie, keuzevakken en waarschijnlijk Intelligente systemen waar ik nu het hertentamen voor aan het leren ben!)
Volgens mij hebben wij wel eens een biertje gedronken op het teras bij de waalkade als ik me niet vergis.........
Uhm.. ah, o ja. Nu weet ik welke Peter dit is .
pi_29677089
ssssssssssssttt Alex!!
DataStruc gehaald?
pi_29677140
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef phvosdotcom het volgende:
ssssssssssssttt Alex!!
DataStruc gehaald?
Met een mooie 6 . Het enige wat ik nog moet doen is even een nieuwe documentsanalyse inleveren voor OM, de rest allemaal gehaald . Of naja, alles gehaald waar ik aan meegedaan had . Hoe staat het met je intelligente systemen?
pi_29677253
heel netjes, dat cijfer had ik ook!
OM, documentanalyse is echt de grootste PAUPERopdracht die ik sinds tijden gehad heb op die van intelligente systemen na. Die heb ik helaas gehaald met een 6. Dus moet ik voor de her een 5.1 halen, ik had een 2.9
pi_29678311
PrincessFiona, ik verzoek je om niet meer te spammen over je kamer
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 06:37:55 #275
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29681285
* Fliepke moet ook nog die shit voor OM. Ben er al de hele vakantie mee bezig
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:48:35 #276
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29683664
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef phvosdotcom het volgende:
En nog even dit, vorig jaar moest ik voor readers bij de studies bedrijfswetenschappen en communicatiewetenschappen readers kopen voor meer dan 30 ¤ !!!!! doe dat dus nooit he!.
Eentje uit elkaar slopen met een aantal mensen en kopieren dan maar!
Die moet je inderdaad niet kopen. Vaak zit er een berg copyright op die readers, dat ik uit principe al vertik te betalen, aangezien zij het ook maar gekopieerd hebben. Maar goed, koop met z'n allen zo'n reader, sloop 'm uit elkaar, kopieer 'm voor alle mensen, en deel de kosten met z'n allen. Dat kan je alleen op zo'n reader al een bak geld schelen.

Ik had het afgelopen jaar ook: een reader die rond de 60 euro ging kosten, ivm copyright. Zelf alles gekopieerd, voor dik 15 euro was ik klaar. En ik had dezelfde kopieën als de rest. Maar bij hen betalen pappa en mamma natuurlijk, dus kijken ze nergens naar
Zerg schreef:
pi_29683796
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:48 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die moet je inderdaad niet kopen. Vaak zit er een berg copyright op die readers, dat ik uit principe al vertik te betalen, aangezien zij het ook maar gekopieerd hebben. Maar goed, koop met z'n allen zo'n reader, sloop 'm uit elkaar, kopieer 'm voor alle mensen, en deel de kosten met z'n allen. Dat kan je alleen op zo'n reader al een bak geld schelen.

Ik had het afgelopen jaar ook: een reader die rond de 60 euro ging kosten, ivm copyright. Zelf alles gekopieerd, voor dik 15 euro was ik klaar. En ik had dezelfde kopieën als de rest. Maar bij hen betalen pappa en mamma natuurlijk, dus kijken ze nergens naar
Mijn vader betaalt ook mijn boeken, maar ik vertik het om hem de volle mep te laten betalen. Tweedehands zijn ook heel veel boeken te vinden.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:05:51 #278
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29684122
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Lexie het volgende:

[..]

Mijn vader betaalt ook mijn boeken, maar ik vertik het om hem de volle mep te laten betalen. Tweedehands zijn ook heel veel boeken te vinden.
Dat is zeker waar. Ik spreek alleen uit de ervaring om me heen. De meeste mensen roepen van: boeie, m'n ouders betalen toch! Ze kijken nergens naar, lopen meteen naar de boekhandel, kopen alles nieuw, en leveren het bonnetje in bij hun ouders.

Maar goed, die mensen moet je ook hebben. Als die er niet zijn blijven er niet genoeg tweedehands boeken over
Zerg schreef:
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:54:30 #279
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_29716737
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef evil-me het volgende:

[..]

Er zullen wel meer mensen met big smile aan de bar zitten of niet. Als je eens een stunt bedenkt. Ga in een jurkje zitten ofzow. Dan zwaai ik wel even.
Ik denk niet dat me baas dat kan waarderen. En het College van Bestuur komt ook even een kijkje nemen, zou mooi zijn als ik daar in een jurkje zit en er komen klanten van me langs
Lijkt me dus niet zo'n goed idee.
Ik hou het gewoon bij een biertje en even wat leuke dames bekijken
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:02:57 #280
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_29726967
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Mert het volgende:

[..]

Ik hou het gewoon bij een biertje en even wat leuke dames bekijken
begrijpelijk

Ik moet om half 9 in de fiets zijn voor een borrel. Maar neem aan dat de fiets staat voro dat we met die fiets de city in gaan.

Als ik niks hoor schat ik dat ik eens rond 8 kwart over 8 bij het cultuurcafe kom aanzetten.

Ik hoef heerlijk de eerste weken geen neuk uittevoeren en mijn vriendin die zit al colleges te volgen. Ik begin de studie steeds leuker te vinden. En nijmegen is natuurlijk gewoon DE stad.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:04:48 #281
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29727004
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef evil-me het volgende:

[..]

begrijpelijk

Ik moet om half 9 in de fiets zijn voor een borrel. Maar neem aan dat de fiets staat voro dat we met die fiets de city in gaan.

Als ik niks hoor schat ik dat ik eens rond 8 kwart over 8 bij het cultuurcafe kom aanzetten.

Ik hoef heerlijk de eerste weken geen neuk uittevoeren en mijn vriendin die zit al colleges te volgen. Ik begin de studie steeds leuker te vinden. En nijmegen is natuurlijk gewoon DE stad.
Er bestaat ook een cafe "de fiets"
pi_29727197
The bitch is back!
Eindelijk!

Gutnre is terug van vakantie!~

Hoera!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:29:40 #283
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_29727723
Weet iemand hier of dat winkeltje bij Hoogeveldt al open is? (Deniz ofzo?)
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_29739269
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef evil-me het volgende:
-verhaal-

En nijmegen is natuurlijk gewoon DE stad.
Dát is zeker waar
Zerg schreef:
pi_29739275
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:11 schreef Gutnre het volgende:
The bitch is back!
Eindelijk!

Gutnre is terug van vakantie!~

Hoera!
En hoe heb je het gehad? Waar ben je ook alweer naartoe geweest?
Zerg schreef:
pi_29740124
volgens mij is Deniz pas op 22-08 weer open maar ik kan het mis hebben
pi_29744625
Deniz is nooit open
de eikel
wil je een keer bier halen om half negen, wat denk je? Deniz dicht....

En mikkie: frankrijk was leuk.
en reggae sundance ook
en werken wat minder
en hertentamen voor woensdag leren wat ik nu moet halen anders word ik van de studie geschopt ook wat minder
en verjaardag leuk

moet je ook psychologie over doen?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 12:58:51 #288
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_29750540
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef phvosdotcom het volgende:
volgens mij is Deniz pas op 22-08 weer open maar ik kan het mis hebben
Hmmmz beetje jammer...
Naja, het is nu lekker weer: BBQ !!!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_29753711
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:03 schreef Gutnre het volgende:
moet je ook psychologie over doen?
Uiteraard

Ik heb m'n laatste drie tentamens allemaal gemist. Echt matig, heb ff geinformeerd bij studiegenoten, er zijn echt achterlijk veel mensen die alle drie de tentamens in de latste week niet gehaald hebben. Meer dan de helft van de mensen die ik gesproken heb zowat .

Heb in de afgelopen twee weken voor 't eerst 't boek doorgelezen, maar aangezien ik nu ook nog sociologie moet doen, vrees ik dat psych een kansloze missie wordt Ik moet sociologie en gender allebei halen, anders heb ik niet eens toegang tot het volgende jaar .

Stel dat ik nou 40 punten haal ofzo... dat ik dus één tentamen haal ipv twee, moet ik dan naar Susanne van Helden (studieadviseur), of naar iemand anders om te gaan babbelen om mezelf naar het tweede jaar te praten? Weet jij dat? Want ik heb niet zoveel zin om volgend jaar maar 4 vakken te hebben .
Zerg schreef:
pi_29787846
susanne
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:41:59 #291
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29787968
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef Gutnre het volgende:
susanne
Lekker uitgebreid antwoord

Ik had 't vandaag al ff opgezocht in de studiegids, dus moet misschien na m'n tentamens daar ff gaan babbelen.
Maar misschien dat jij toevallig van de volgende stelling ook iets weet:
Stel dat ik één tentamen haal, dan heb ik 40 punten. Ik begin gewoon aan 't tweede jaar, volg colleges en werkgroepen, en maak de tentamens. M'n tentamenresultaten tellen nog niet mee, want je moet eerst 45 punten hebben. Ik maak echter ook het tentamen van G&G, die ik verwacht in één keer te halen, waarna ik m'n 45 punten dus alsnog heb. Kan ik dan vrolijk verder gaan... of moet ik toch echt naar Susanne toe?
Zerg schreef:
pi_29788689
Ik ben der ook weer
pi_29788766
Ga gewoon naar Suzanne is een lekker ding toch..?
Beter dan Vera waar wij als informatiekundigen het mee moeten doen!
Al is aardig zijn wel goed genoeg voor een studieadviseur
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:40:41 #294
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29789239
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef phvosdotcom het volgende:
Ga gewoon naar Suzanne is een lekker ding toch..?
Beter dan Vera waar wij als informatiekundigen het mee moeten doen!
Al is aardig zijn wel goed genoeg voor een studieadviseur
Ik heb die Susanne nog nooit gezien volgens mij
Zerg schreef:
pi_29789999
Ik zou wel ff naar susanne gaan inderdaad!
Maar die heeft het altijd heel erg druk.
Ik weet niet hoe het zit, en om het zeker te weten kun je maar beter ff langsgaan. anders zegt iemand straks iets waar geen hol van klopt, geloof jij dat en dan zit je in de shit volgend jaar.

Maandag lekker intromarkt!!!

Ik moet echt zo erg psychologie halen he, anders moet ik van de studie!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:49:01 #296
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29790994
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef Gutnre het volgende:
Ik zou wel ff naar susanne gaan inderdaad!
Maar die heeft het altijd heel erg druk.
Ik weet niet hoe het zit, en om het zeker te weten kun je maar beter ff langsgaan. anders zegt iemand straks iets waar geen hol van klopt, geloof jij dat en dan zit je in de shit volgend jaar.

Maandag lekker intromarkt!!!

Ik moet echt zo erg psychologie halen he, anders moet ik van de studie!
Godver, die intro-shit begint steeds meer te jeuken!
Ik begin ook steeds meer te balen dat ik niks organiseer dit jaar. Afgelopen twee jaar een weekend gedaan, echt superleuk... maar dit jaar dus niks. Voor volgend jaar toch maar gaan lobby-en, want da's echt wel gezellig, dan maak je alles zo leuk actief mee

Bij jou zit er nog lekker veel druk op psych ja... . Ik wil 'm ook halen, maar maak weinig kans, voor mij zijn gender en socio veel belangrijker
Zerg schreef:
pi_29792430
idd....

Zullen we een fok-weekend doen volgend jaar?
pi_29795263
mikkie ik zag jou, voor spinoza (H)

kan dat?
Strawberry Flavour..
pi_29796550
He, zit een van jullie eigenlijk op dc++?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:57:27 #300
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29798945
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:13 schreef -moi- het volgende:
mikkie ik zag jou, voor spinoza (H)

kan dat?
Je gaat me toch niet vertellen dat je me alweer gespot hebt hè

Mên, als je de volgende keer nou ff roept ofzo
Wanneer zag je me? Heb twee (of drie?) keer ff koffie zitten drinken buiten op een bankje, samen met een vriendin (die in dat groene shirtje), en liep er 's avonds uit richting de bus

Dit is niet eerlijk... Gutnre heeft mij ook al gespot, Fliep ook (toch?), maar ik jullie allemaal niet

[ Bericht 3% gewijzigd door Mikkie op 20-08-2005 00:18:47 ]
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')