Als het goed is is ie gewoon open hoor maar wel tot 19:00 uur!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goede vraag. Op wat voor dag ben je geweest dan, en rond welke tijd? Ik moet vanaf maandag waarschijnlijk mezelf weer opsluiten in de bieb van 't Spinoza ivm m'n herren, is wel handig om te weten of ik dan tussendoor kan gaan lunchen in de Refter
werk jij bij de panache, of loopt daar een look a like van jou? ik d8 je te herkennen uit je fotoboekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goede vraag. Op wat voor dag ben je geweest dan, en rond welke tijd? Ik moet vanaf maandag waarschijnlijk mezelf weer opsluiten in de bieb van 't Spinoza ivm m'n herren, is wel handig om te weten of ik dan tussendoor kan gaan lunchen in de Refter
spuit elfquote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
werk jij bij de panache, of loopt daar een look a like van jou? ik d8 je te herkennen uit je fotoboek
Goed gezienquote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
werk jij bij de panache, of loopt daar een look a like van jou? ik d8 je te herkennen uit je fotoboek
Blijkbaar welquote:
Ik zal het vast al eerder gezegd hebben jaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:09 schreef Fliepke het volgende:
Je hebt het toch ooit eerder al eens aangegeven?
En ik heb je overigens ook een paar keer gespot. De eerste keer dacht ik dat ik je zag, maar dat was je "broer"
Okay, in een gerberakas in Venlo op de richardsweg. Kom je morgen kijken?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal het vast al eerder gezegd hebben ja
Maar ik wil andere Fokkers dan ook een keer spotten... meld es ff waar jullie werken ofzo
Overigens liep van de week wel constant met een rode kop rond en zweette ik me de tyfus... mên wat was het heet in die tent, en twee lage dikke, lange kleding dragen met dat benauwde weer is níet relaxt
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, in een gerberakas in Venlo op de richardsweg. Kom je morgen kijken?
Door de stad slenteren en af en toe bij de gamesshops naar binnen lopen. Je beste kans is nog door op het dak te gaan staan de hezelgarage en bij ons (els en mij) in de tuin te gluren in de hoop dat je ons een keertje spot.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Morgen moet ik alweer gaan leren voor m'n hertentamens
Doe je niks in Nijmegen waar ik je soms eens kan herkennen ofzo?
Hmmm...ik heb zo'n vermoeden dat ik jullie niet ga spottenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Door de stad slenteren en af en toe bij de gamesshops naar binnen lopen. Je beste kans is nog door op het dak te gaan staan de hezelgarage en bij ons (els en mij) in de tuin te gluren in de hoop dat je ons een keertje spot.
Oh.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:00 schreef lenin het volgende:
[..]
kan? wat is dat nou weer voor een opmerking? Waar studenten komen moet er bier zijn!
Ik was vanmiddag in de Refter en heb ff snel naar de openingstijden gekeken: t/m 12 augustus, de hele week van 11.00 - 19.00, behalve op vrijdag, dan gaat de toko om 14.00 al dicht. Dus vandaar dat je laatst voor een gesloten deur stondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef spinor het volgende:
Het was op een vrijdag dacht ik, rond een uur of 5.
Je hebt me gespotquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef -moi- het volgende:
ga ik net vrijdag leren voor een hertentamen
oh en volgens mij heb ik echt jou gespot Mikkie, want diegene had een bril op![]()
en een RUFOK meeting is oke![]()
Ah kijk, handig dat ik het nu weet. Deze week maar effe een keer kanen daar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in de Refter en heb ff snel naar de openingstijden gekeken: t/m 12 augustus, de hele week van 11.00 - 19.00, behalve op vrijdag, dan gaat de toko om 14.00 al dicht. Dus vandaar dat je laatst voor een gesloten deur stond
inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jij hebt er immers een kamer aan overgehouden
Kijk eens naar boven?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
RUFOK meet? Is er al een datum geprikt?![]()
![]()
Die zag ik toevallig daarnet hangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef PrincessFiona het volgende:
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com of naar de uni fietsen om daar een van mijn flyers te lezen.
was ook meer een hint van doe eens... vandaar ook dequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven?
Zie jij een datum? Ik niet
Doe zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
was ook meer een hint van doe eens... vandaar ook de
Ik heb je briefje ook zien hangen netquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:19 schreef PrincessFiona het volgende:
Ach ja, ik moet natuurlijk wel goed uitleggen waarom voor mijn riante kamer een bijpassend riante huurprijs wordt gevraagd (die overigens door de SSHN is vastgesteld). En dat kost tekst.Maar als je je bedenkt wat je er voor terug krijgt, valt t nog wel mee. Dus als iemand nog gegadigden kent...
![]()
De tuin is trouwens geweldig als de zon schijnt.![]()
Volgens mij is er nu nog weinig te beleven in de stad. Ik ga niet in elk geval, eerst ff werken, daarna naar huis en op tijd naar bed om morgen weer te leren. Met de intro wil ik wel weer een paar keer goed gaan, maar ik heb een belangrijke her op de laatste dag van de introquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gaat er morgen nog iemand de stad in?
Eén ding snap ik niet. Op de briefjes die op de uni hangen heb je gewoon de prijs staan, en hier ga je geheimzinnig doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef PrincessFiona het volgende:
Nogmaals, serieuze reacties kun je mailen naar eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com . Ik kan je dan een mail terugsturen met de specificaties van kamer en huur. Ik wil wel benadrukken dat het een prijzige kamer isik moet zelf ook een bijbaan hebben om m te kunnen betalen (gelukkig zijn mijn ouders ook erg lief
) Dus niet flamen/bashen als je t niet kunt betalen. Dank!
en
![]()
Ik heb er gisteren twee zien hangen bij het prikbord in TvA 8. Da's bij de rechtenkantine, als je aan die kant binnenloopt, waar je ook de doorloop naar 't Spinoza hebt, dan zie je dat prikbord meteen hangen.quote:
Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu nog weinig te beleven in de stad. Ik ga niet in elk geval, eerst ff werken, daarna naar huis en op tijd naar bed om morgen weer te leren. Met de intro wil ik wel weer een paar keer goed gaan, maar ik heb een belangrijke her op de laatste dag van de intro
Gezelligheid is het belangrijkstquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezelligMet de intro zal er idd wel weer meer te beleven zijn, dan ga ik natuurlijk wel weer de stad in. (Ik heb gelukkig geen hers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |