Dan ga ik je iig zien op de Intros.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:12 schreef evil-me het volgende:
nou ik ga dus ook in nijmegen studeren. Moleculaire levenswetenschappen, een soort secte binnen scheikunde ofzow. Intro komt eraan en ik heb er helemaal geen zin in. Speciaal. Kiss doet het niet. Ik weet niet wanneer en waar ik mn boeken moet halen. Of welke boeken. En ik moet mn inschrijving nog afronden waardoor ik ook nog geen college kaart heb. ibgroep *zucht*
en en en ik zoek nog een niet zo riante kamer of een plek om te crashen tijdens de intro.
Kiss heb je niet nodig voor je boeken. volgens mij moet je je boeken niet afhalen maar zelf kopen (misschien is dat daar bij die sekte wel anders...). Je collegekaart heb je eigenlijk weinig aan, bij de intro kun je als je nog geen kaart hebt bij de administratie een bewijs van inschrijving en iets tijdelijks krijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:12 schreef evil-me het volgende:
Kiss doet het niet. Ik weet niet wanneer en waar ik mn boeken moet halen. Of welke boeken. En ik moet mn inschrijving nog afronden waardoor ik ook nog geen college kaart heb. ibgroep *zucht*
en en en ik zoek nog een niet zo riante kamer of een plek om te crashen tijdens de intro.
Er zullen wel meer mensen met big smile aan de bar zitten of niet. Als je eens een stunt bedenkt. Ga in een jurkje zitten ofzow. Dan zwaai ik wel even.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Mert het volgende:
[..]
Dan ga ik je iig zien op de Intros.
Moet zelf werken en sta bij de inschrijvingen, meeste op zondag 21 aug. stand-by maar kom iig een biertje drinken.
Dus mensen, wie zich op zondag gaat inschrijven, zwaai even naar die jongen die aan de bar zit met een big smile en een pilsje![]()
sorry was gewoon even een opsomming van de huidige problemen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kiss heb je niet nodig voor je boeken. volgens mij moet je je boeken niet afhalen maar zelf kopen (misschien is dat daar bij die sekte wel anders...). Je collegekaart heb je eigenlijk weinig aan, bij de intro kun je als je nog geen kaart hebt bij de administratie een bewijs van inschrijving en iets tijdelijks krijgen.
daar heb je iets aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:03 schreef Lexie het volgende:
Boeken moet je ook niet halen voor de eerste colleges. Er zijn zat boeken die op de lijst staan die nooit gebruikt worden. Lekker zonde van je geld. Even afwachten dus, de docent kan je wel vertellen of de aanschaf noodzakelijk is.
Da's anders een best bruikbare tip. De meeste eerstejaars kopen braaf hun boeken, laten pappa en mamma dokken, en kijken nergens naar. Terwijl, als je ff oplet in het begin, er altijd wel boeken zijn waar je maar een gedeelte van nodig hebt. Als je dat nou ff kopieert van iemand bij wie de ouders sponsoren, dan kun je voor jezelf (of: voor je ouders) nog best wat geld uitsparen.quote:
Dan declareer ik dat boek wel bij mijn werkgeverquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus als jij later aan het werk bent en je hebt nog wat nodig uit boeken moet je tussen de stapels papieren zoeken?
Je kunt ze netjes laten bundelen en dan heb je gewoon een boek op A4 formaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus als jij later aan het werk bent en je hebt nog wat nodig uit boeken moet je tussen de stapels papieren zoeken?
`quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dan declareer ik dat boek wel bij mijn werkgever.
Dat doe ik ook. Ik hou de 'boeken' bij elkaar, de hoofdstukken met nietjes bijeengehouden, en alles samen in een map. Inbinden kan ook, maar da's weer duurder dan nietjes, en dan loop je altijd met je hele ding te sjouwen, terwijl je anders soms een select aantal hoofdstukken in je tas kan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je kunt ze netjes laten bundelen en dan heb je gewoon een boek op A4 formaat
Hey, nog een informatiekundigequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef phvosdotcom het volgende:
Of doe gewoon informatiekunde.
Waar ze bijna bij alle vakken de pdf's op internet zetten, zodat je niet eens een boek kan kopen
En die voor de keuzevakken van bedrijfswetenschappen kun je idd makkelijk 2de hands kopen en verkopen
Anything is possible at zombo.comquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef phvosdotcom het volgende:
jaja..........
daar zijn er wel een paar van te vinden op dit forum als ik dat een beetje zo door lees.
Vraagje: Ik hoorde een gerucht dat de Mark weer open gaat (cafe Hoogeveldt)
Wie heeft dit ook gehoord???????????
En leuke site zombo.com lexie maar wat houdt het in.
Uhm.. ah, o ja. Nu weet ik welke Peter dit isquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef phvosdotcom het volgende:
ga master doen en nog wat vakken van 3de jaar (bachelorscriptie, keuzevakken en waarschijnlijk Intelligente systemen waar ik nu het hertentamen voor aan het leren ben!)
Volgens mij hebben wij wel eens een biertje gedronken op het teras bij de waalkade als ik me niet vergis.........
Met een mooie 6quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef phvosdotcom het volgende:
ssssssssssssttt Alex!!
DataStruc gehaald?
Die moet je inderdaad niet kopen. Vaak zit er een berg copyright op die readers, dat ik uit principe al vertik te betalen, aangezien zij het ook maar gekopieerd hebben. Maar goed, koop met z'n allen zo'n reader, sloop 'm uit elkaar, kopieer 'm voor alle mensen, en deel de kosten met z'n allen. Dat kan je alleen op zo'n reader al een bak geld schelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef phvosdotcom het volgende:
En nog even dit, vorig jaar moest ik voor readers bij de studies bedrijfswetenschappen en communicatiewetenschappen readers kopen voor meer dan 30 ¤ !!!!! doe dat dus nooit he!.
Eentje uit elkaar slopen met een aantal mensen en kopieren dan maar!
Mijn vader betaalt ook mijn boeken, maar ik vertik het om hem de volle mep te laten betalen. Tweedehands zijn ook heel veel boeken te vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet je inderdaad niet kopen. Vaak zit er een berg copyright op die readers, dat ik uit principe al vertik te betalen, aangezien zij het ook maar gekopieerd hebben. Maar goed, koop met z'n allen zo'n reader, sloop 'm uit elkaar, kopieer 'm voor alle mensen, en deel de kosten met z'n allen. Dat kan je alleen op zo'n reader al een bak geld schelen.
Ik had het afgelopen jaar ook: een reader die rond de 60 euro ging kosten, ivm copyright. Zelf alles gekopieerd, voor dik 15 euro was ik klaar. En ik had dezelfde kopieën als de rest. Maar bij hen betalen pappa en mamma natuurlijk, dus kijken ze nergens naar
Dat is zeker waar. Ik spreek alleen uit de ervaring om me heen. De meeste mensen roepen van: boeie, m'n ouders betalen toch! Ze kijken nergens naar, lopen meteen naar de boekhandel, kopen alles nieuw, en leveren het bonnetje in bij hun ouders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn vader betaalt ook mijn boeken, maar ik vertik het om hem de volle mep te laten betalen. Tweedehands zijn ook heel veel boeken te vinden.
Ik denk niet dat me baas dat kan waarderen. En het College van Bestuur komt ook even een kijkje nemen, zou mooi zijn als ik daar in een jurkje zit en er komen klanten van me langsquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef evil-me het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mensen met big smile aan de bar zitten of niet. Als je eens een stunt bedenkt. Ga in een jurkje zitten ofzow. Dan zwaai ik wel even.
begrijpelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij een biertje en even wat leuke dames bekijken![]()
Er bestaat ook een cafe "de fiets"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef evil-me het volgende:
[..]
begrijpelijk
Ik moet om half 9 in de fiets zijn voor een borrel. Maar neem aan dat de fiets staat voro dat we met die fiets de city in gaan.
Als ik niks hoor schat ik dat ik eens rond 8 kwart over 8 bij het cultuurcafe kom aanzetten.
Ik hoef heerlijk de eerste weken geen neuk uittevoeren en mijn vriendin die zit al colleges te volgen. Ik begin de studie steeds leuker te vinden. En nijmegen is natuurlijk gewoon DE stad.
Dát is zeker waarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef evil-me het volgende:
-verhaal-
En nijmegen is natuurlijk gewoon DE stad.
En hoe heb je het gehad?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:11 schreef Gutnre het volgende:
The bitch is back!
Eindelijk!
Gutnre is terug van vakantie!~
Hoera!
Hmmmz beetje jammer...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef phvosdotcom het volgende:
volgens mij is Deniz pas op 22-08 weer open maar ik kan het mis hebben
Uiteraardquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:03 schreef Gutnre het volgende:
moet je ook psychologie over doen?
Lekker uitgebreid antwoordquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef Gutnre het volgende:
susanne
Ik heb die Susanne nog nooit gezien volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef phvosdotcom het volgende:
Ga gewoon naar Suzanne is een lekker ding toch..?
Beter dan Vera waar wij als informatiekundigen het mee moeten doen!
Al is aardig zijn wel goed genoeg voor een studieadviseur
Godver, die intro-shit begint steeds meer te jeuken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef Gutnre het volgende:
Ik zou wel ff naar susanne gaan inderdaad!
Maar die heeft het altijd heel erg druk.
Ik weet niet hoe het zit, en om het zeker te weten kun je maar beter ff langsgaan. anders zegt iemand straks iets waar geen hol van klopt, geloof jij dat en dan zit je in de shit volgend jaar.
Maandag lekker intromarkt!!!
Ik moet echt zo erg psychologie halen he, anders moet ik van de studie!
Je gaat me toch niet vertellen dat je me alweer gespot hebt hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:13 schreef -moi- het volgende:
mikkie ik zag jou, voor spinoza (H)
kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |