Saromapoeder, melk erbij, klopklop en klaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb nog nooit iemand zo lang over een bananenpudding horen zeuren
Aaawww...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders zeuren altijd dat ik de radio op de rand van het bad zet
"straks valt ie erin"
Heb je nooit die aflevering van Mythbusters gezien? Ik dacht dat 6 mA op je hart al dodelijk is. Of was het nou 60? Nou ja, vrij weinig in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar als de radio in het bad valt, dan krijg je wel een schok maar is dat gevaarlijk dan?
Ja. Je zet hem maar op het plankje onder de spiegel boven de wastafel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar als de radio in het bad valt, dan krijg je wel een schok maar is dat gevaarlijk dan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
Zoete aardappelen in zo'n schattig tasje
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]Krijg jij van mij een stel piepers in een papieren zak bij de vlg meet
En dan loop jij daarmee over straat!
Je luistert!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
naja het is zo'n hele oude radio die heeft vast niet zoveel stroom nodigen dat stopcontact is speciaal voor in de badkamer dan is et toch ook minder erg? naja het noodlot moet toch een keer toeslaan he
Ze stikte..... in een aardappel.... van Oprah..... *ggghhhh*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
echt.. laat dat publiek sterven.. NU
Die oude radio's zijn net het ergste. Die gebruiken veel stroom en zijn slecht beveiligd tegen indringend vocht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
naja het is zo'n hele oude radio die heeft vast niet zoveel stroom nodigen dat stopcontact is speciaal voor in de badkamer dan is et toch ook minder erg? naja het noodlot moet toch een keer toeslaan he
achja nooit zo bij stil gestaan, gewoon lekker muziekje in badquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die oude radio's zijn net het ergste. Die gebruiken veel stroom en zijn slecht beveiligd tegen indringend vocht.
Je houdt wel van spanning he, letterlijk in dit geval!
"Uuu luisterrrt nu naarrr de vierde symfonie van Gölthenbach, uit zeventienhonderddrie-en-tachtig..."quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
achja nooit zo bij stil gestaan, gewoon lekker muziekje in bad![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
Jonge beertjes bij 6pack.
*in beslag neem*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn slaafje is lief he?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |