Verklaar u nader....ajb...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we 30 zijn gaan we uit elkaar en nemen we beide een vrouw.
Een relatie hebben met een jongen is alleen leuk als je jong bent.
Ik zie het niet zitten om op m'n 40e nog met een man samen te leven.quote:
Ieder z'n ding..quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om op m'n 40e nog met een man samen te leven.
Het wordt al bijna een totaal plaatje zo, het lijf van fok en het gezicht van ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee oen, de foto die er stond.
Dus dan begin je maar aan een vrouw?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
maar waarom dan niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ik snap zowiezo al niet wat gasten zien in die balonnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ieder z'n ding..
maar met een stel gerimpelde tieten spelen in bed
Kijk nou nog eens?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het wordt al bijna een totaal plaatje zo, het lijf van fok en het gezicht van ...![]()
Jammer dat je het niet verder kunt verwoorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee, zo voelt dat momenteel.
Hallo met He...Waxxer?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
JAAAAAAA!! NEEM ME OP!!
Als ik 40 ben zie ik mezelf niet het bed delen met een man van 40 echter wel met een vrouw van 40.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:03 schreef error het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet verder kunt verwoorden.
Ik vind het namelijk wel interessant.
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik 40 ben zie ik mezelf niet het bed delen met een man van 40 echter wel met een vrouw van 40.
Maar ik mag toch hopen dat het in een relatie om meer draait dan alleen het bed delen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik 40 ben zie ik mezelf niet het bed delen met een man van 40 echter wel met een vrouw van 40.
Nee, maar het was even een makkelijke woordkeuze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef error het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat het in een relatie om meer draait dan alleen het bed delen?
neee in een roze tent ! LOLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Twee homo's, 40+, op een camping in een caravan.
Hangtepels....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar het was even een makkelijke woordkeuze.
Ok, ik zal erover ophouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar het was even een makkelijke woordkeuze.
Ik ben er nog, maar een wizzfag?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
Nuvole zeker weg?En al die andere wizzfags.
Ik zal het vannacht maar es uitproberen. Als ik internet niet meer zo hard nodig hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar een wizzfag?![]()
Kan je verder niet helpen met die router, van die redial instellingen heb ik nooit gehoord, lijkt me ook vreemd icm adsl. De opmerking van Vlarp over PPPoA vond ik nog het beste.
Carnivale des Animeaux.
Dan denk ik weer aan Nick Stahl.
Maar dan moet je helemaal gesjminkt als een poema bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |