strakke timing dit keerquote:
Nou, ga je gang maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk over dat regenpakgejammer beginnen
Het is dat die smiley daar staat maar andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe nou maar niet, we hebben wel genoeg regenpakgejammer gehadquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm je was iets te vroegquote:
Ik ga zo wel slapenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, we hebben wel genoeg regenpakgejammer gehad.
Later Bengelquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wat he![]()
* Bengeltje even wat anders gaat doen
Ik zie hem althans niet in WLJN staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wat is Iggy pop - Candy toch een afschuwelijk VET nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:
waarvoor denk je dat ik net die codec pack nodig had??quote:
dat is het zeker, ik heb hem even opgezochtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*deuntje fluit*quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
Wat luister je nu? Oude Stijl #725
*Beverly Craven luistert*quote:
Ik haak nu af, welterusten allemaalquote:
promise me, you'll wait for mequote:
Sweet dreams Esquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik haak nu af, welterusten allemaal.
Stu:![]()
.
welterustenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Ik ben niet helderziend he. Nog nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarvoor denk je dat ik net die codec pack nodig had??
Past ook zo heerlijk bij die behoorlijk aangrijpendequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is het zeker, ik heb hem even opgezocht
Welterustenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
22.22![]()
* Tha_T gaat ook een nummer voor Flash uitzoekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een beetje voor mezelf natuurlijk
Jaaaaaaaaaaaaaaa modjes wegquote:
Neequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die zouden ze niet in het blauw mogen verkopen![]()
De kogel kwam van linksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Like: er is al zoveel blauw op straat
oprotten met je kogelquote:
Nah, toch maar nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oprotten met je kogel
Rechts heeft voorrang
*rare dingen denktquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga mee
leonieke's bed is nog nat
Je wil zijn bed nat maken ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga mee
leonieke's bed is nog nat
Nee ik was even verkassenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef D.Rose het volgende:
Ben je druk?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij al sinds je weer terug was
Maar je ziet er zo lief uit met je oogjes dichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ik bijna in slaap viel vab het op 'vernieuwen' klikken
da's nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je ziet er zo lief uit met je oogjes dicht![]()
Oke, wel opschietenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:
*nog ff wat te drinken pakt
Nietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat had je net dan te doen dat belangrijker was?
je bent gewoon zwak, geef het maar toequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets![]()
Ik ik ............. had eigenlijk moeten cross -trainen, maar de jongens waren wat lang op.
Niet dat dat een reden was, maar![]()
Ik heb er niet aan gedachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent gewoon zwak, geef het maar toe
ja, zwak, je sport niet iedere dag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er niet aan gedacht![]()
was een spelletje aan het doen.
Je vindt mij zwak ?
goed ideequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier gaat het de ene keer snel en de andere keer kan ik net zo goed gaan trainen![]()
Neequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, zwak, je sport niet iedere dag.
Je vindt het zelf niet?
dan is het vakantie, dan moet je niets doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee![]()
In mijn vakantie moet ik daar maar eens mee gaan beginnen
Al wou ik graagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan is het vakantie, dan moet je niets doen
grapje he
gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al wou ik graag![]()
Ja dat was wel erg duidelijk![]()
het ging niet over dooie mussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]weer met dooie mus blij werd gemaakt.
dan moet je ook niet daarheen gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Gelukkig niet.
het gaat me wat snel daarachter
tja, je mag wel, maar jij houdt het hier niet eens bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar PS is daar, jij was daar, en en![]()
Ik mag nooit mee doen![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je mag wel, maar jij houdt het hier niet eens bij
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd hier, maar als jij lang duurt ga ik ff elders kijken
ik ga meequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik doe het blijkbaar weer verkeerd..
maar gaat slapen, welterusten D.![]()
Mogguhquote:
Hoiquote:
Hoi esquote:
Dat chatbotje is idd niet heel erg levendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nou, een chatbotje, wat schattig
Veel plezierquote:
*Chatbotje ernstig gaat knuffelenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat chatbotje is idd niet heel erg levend
* Chatbotje gaat ff verder met inpakken...quote:
Ja, ff een lang weekend naar m'n ouders... Die zitten in limburg atm...quote:
Gaat wel lukken denk ikquote:
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ff een lang weekend naar m'n ouders... Die zitten in limburg atm...
Dank jequote:
quote:
doeiiiiquote:
4 dagen door de stromende regen lopen...quote:
regent het ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 dagen door de stromende regen lopen...
hoi Flesquote:
Ik hou er één achter hoor voor jou als je dat wiltquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 dagen door de stromende regen lopen...
quote:
hier miezert het heel ergquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het regent, en niet zo'n klein beetje ook
Belgiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat een vriendin van me ooit zei
"ik ben niet dronken, hoogstens heel erg aangeschoten"
Ik voel een honger naar vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil naar huis!!!!!!!!!!!!!
Moest het niet zo f*cking duur zijn eh...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
o ja en een nieuwe laptop is ook wel okee
Smakelijk danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
hmz idd.. honger..
*lekkere wafel pikt uit de keuken![]()
hier krijg ik trek vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
hmz idd.. honger..
*lekkere wafel pikt uit de keuken![]()
hou je er nog wel eentje voor mij over?quote:
Er liggen er nog een stuk of 20 te wachten hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hou je er nog wel eentje voor mij over?
OMdat je vanochtend al 47 wafels op hebt misschien?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:57 schreef leonieke het volgende:
En waaraan heb ik het weer verdiend om helemaal in uitslag te zitten op mijn gezicht??
LOLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMdat je vanochtend al 47 wafels op hebt misschien?
Fles is gewoon jaloers omdat hij geen wafel kan etenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
47 wafels op de nuchtere maag
een mens zou er ziek van kunnen worden
Hormonen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
LOL
echt nog niet zoveel hoor
Ik heb er over gisteren en vandaag nog maar 10 (enkele eh) gegeten ofzo. Dus dat valt nog mee, maar de laatste tijd zit ik altijd wel in uitslag.. Haat het
Een MENS jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
47 wafels op de nuchtere maag
een mens zou er ziek van kunnen worden
ja hee hoiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hormonen?
Mogge allemaal!
Weer een dag waarop ik geen flikker hoef te doen
ik beklaag jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hormonen?
Mogge allemaal!
Weer een dag waarop ik geen flikker hoef te doen
die zijn nog steeds in de war ja.. Ik zit ondertussen aan dag 174 ofzo..quote:
Halloquote:Mogge allemaal!
Same here, behalve nog iets uitvinden wat we gaan eten dat koken en mijn oma bezoeken met een paar wafels in de handquote:Weer een dag waarop ik geen flikker hoef te doen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een MENS ja
We hebben het hier wel over Wafelgodin Leonieke de Eerste van Dadizele
Hij heeft er volgens mij flink de wind onder daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:26 schreef leonieke het volgende:
OOps phille wordt kwaad
ik ga mij gaan wassen en eten halen
Dada![]()
nee dat is niet vreemd, ik hou er ook niet vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik lust geen zoetigheid.
Da's vreemd hč?
Ja maar ik ben een wiefquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee dat is niet vreemd, ik hou er ook niet van
Dan zou ik de hele dag moeten kwelen dat ik zin heb in chocolade en ijs en zoquote:
nouja, 8 eigenlijk, pauze telt niet mee.quote:
Oui parapluiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, 8 eigenlijk, pauze telt niet mee.
Maar ik moet nog 5 uur tot het weekend is
snappez vous?
Ben je wel een beetje uitgerustquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat heijx een zoontje had, maar dat was illegaal of zo en hij had een ziekte dat hij soms veranderde in een soort monster, maar het joch deed in feite geen vlieg kwaad en daarom rolden we hem soms in modder, zodat het een 'gewoon' vies kind leek en je niet zag dat hij weer in zijn monster-fase zat en heijx had ook nog een pakhuis en dat brandde helemaal af, maar mijn broer kwam toen heijx' nieuwe flat opknappen en vergat maar steeds heijx' echte naam en toen zei ik: maakt niet uit, in zijn jaarclub noemen ze heijx ook altijd heijx (wat ook zo is) en toen ging ik spaghetti koken voor mijn vader.
![]()
dat zijn van die fijne dromen, en dan word je doodmoe wakker. Ik heb ook wel eens van die dromen dat ik me de hele loop af te vragen wat ik nou in godsnaam gedroomd heb. Meestal zijn dat van die dromen waarin ik het dan razend druk heb, en word ik ook doodmoe wakker (zoals vandaag dus)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat heijx een zoontje had, maar dat was illegaal of zo en hij had een ziekte dat hij soms veranderde in een soort monster, maar het joch deed in feite geen vlieg kwaad en daarom rolden we hem soms in modder, zodat het een 'gewoon' vies kind leek en je niet zag dat hij weer in zijn monster-fase zat en heijx had ook nog een pakhuis en dat brandde helemaal af, maar mijn broer kwam toen heijx' nieuwe flat opknappen en vergat maar steeds heijx' echte naam en toen zei ik: maakt niet uit, in zijn jaarclub noemen ze heijx ook altijd heijx (wat ook zo is) en toen ging ik spaghetti koken voor mijn vader.
![]()
Zo zie je mensen een poosje niet, en zo komen ze zelfs in je dromen op bezoekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hoor, altijd leuk heijx weer te zien![]()
Ja compleet bizarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zijn van die fijne dromen, en dan word je doodmoe wakker. Ik heb ook wel eens van die dromen dat ik me de hele loop af te vragen wat ik nou in godsnaam gedroomd heb. Meestal zijn dat van die dromen waarin ik het dan razend druk heb, en word ik ook doodmoe wakker (zoals vandaag dus)
Ja Willemstraat. leuk!quote:
Ik vind dit zo'n knus gevalletjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Willemstraat. leuk!
Alleen kan ik nu heel verwend en nuffig en Parkwegeriaans zeggen dat ik het wat klein vind![]()
Hoe zo, overweeg je het te kopen?![]()
Die staat ook al even te koop trouwens....quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen zin meer
Dat zal een hollandse uitdrukking zijn...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij heeft er volgens mij flink de wind onder daar![]()
Dat hij degeen is met de broek aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal een hollandse uitdrukking zijn...
Begrijp er geen snars van
Jij als mod zou toch wel moeten weten dat HTML het niet wil doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef buzzer het volgende:
test mislukt
ik had het kunnen weten inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij als mod zou toch wel moeten weten dat HTML het niet wil doen
Ah nee hoorquote:
Lees: hij weet aardig te camoufleren dat hij er flink de wind onder heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:07 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat het hier nogal 50/50 verdeeld is
lolquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: hij weet aardig te camoufleren dat hij er flink de wind onder heeft
dus je bent nu duidelijk beter afquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol
als je dit al 'flink onder de wind heeft' noemt, dan wil ik niet weten wlke indruk je wel niet gehad zou hebben over mijn vorige relatie
12quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoeveel wafels zitten er in één pak? 4 of 5? dat is het noemen niet waard
Hmmm da's ook niet voor niks afgelopen dan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol
als je dit al 'flink onder de wind heeft' noemt, dan wil ik niet weten wlke indruk je wel niet gehad zou hebben over mijn vorige relatie
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm da's ook niet voor niks afgelopen dan natuurlijk
Verjaarscadeautjes shoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad
Ondertussen lekker gegeten
Nu nog opruimen en afwassen en dan een verjaardagscadeau zoeken voor mijn ma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |