Je hebt wel eens gehoord over de tijd voor de hippies? Iets over christendom enzo? De menselijke aard en meer van dat soort onzin?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarom snap ik er ook geen hol van als ik opperbevelhebber was van het Amerikaanse leger los ik dat binnen zeven minuten op en als ik in de stemming ben problemen die sinds de geboorte van de eerste hippie op aarde zijn ontstaan.
In plaats van dialoog aanslagen plegen? Geen ruimte voor enkele concessie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De oorzaken wegdenken is inderdaad een betere optie? Niet dus.
Ik vind het wel goed gaan daar. Het zijn terreurverdachten, geen boefjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk dat Guantanamo een schoolvoorbeeld is voor hoe het niet moet. En voor hypocrisie.
Omdat die ook in Engeland zijn gevallen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef Meh7 het volgende:
Waarom moesten die twee er dan bij?
Helemaal letterlijk, je zegt het al, misschien is het verkeerd in jouw ogen maar dus neit in de ogen van deze zeer verwerpelijke islamietjes. Als er letterlijk zou staan van heb uw ongelovige buren lief, vecht nooit voor je religie maar geef iedereen een kusje dan zou het wel andere koek zijn, ofnie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus ligt het niet aan het geloof op zich, maar aan een voedingsbodem die zorgt dat die mensen het geloof helemaal letterlijk, dus verkeerd gaan interpreteren en dat als excuus gaan uitdragen voor idiote acties..
De redenen dat zij zichzelf opblazen in echt niet omdat ze nou zo graag op die manier in de hemel willen komen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Als dergelijke potentiele daders geloven dat ze door zichzelf op te blazen in de zogenaamde hemel komen en daar hun beloning in ontvangst zullen nemen dan doet het er nog al veel toe omdat het misschien wel een motiverende werking vanuit zou kunnen gaan?
Je ontneemt verdachten de rechten. Dus voor ze zijn veroordeeld. Dat vindt je correct?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
In plaats van dialoog aanslagen plegen? Geen ruimte voor enkele concessie.
[..]
Ik vind het wel goed gaan daar. Het zijn terreurverdachten, geen boefjes.
Nee, voor een situatie als deze zal ook echt een oplossing gevonden worden.. Hoe naief kun je zijn... Laten we lekker onze andere wang keren en thee drinken dan zal de situatie vanzelf wel weer beter zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies en de oorzaken zijn niet interessant zodat we tenminste nooit een oplossing vinden.
De oplossing is er wel keihard en alles vernietegend toeslaan op de vijand. De vraag alleen is of wij dat als westerse samenleving aanvaadbaar vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies en de oorzaken zijn niet interessant zodat we tenminste nooit een oplossing vinden.
Bijzaken, dat heb je met al die achterlijke geloofsboeken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Helemaal letterlijk, je zegt het al, misschien is het verkeerd in jouw ogen maar dus neit in de ogen van deze zeer verwerpelijke islamietjes. Als er letterlijk zou staan van heb uw ongelovige buren lief, vecht nooit voor je religie maar geef iedereen een kusje dan zou het wel andere koek zijn, ofnie?
Ja, zodat de gematigde overgeblevenen helemaal radicaal en radeloos worden en onze maatschappij helemaal volgooien met bommen, nee dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
De oplossing is er wel keihard en alles vernietegend toeslaan op de vijand.
En een seriemoordenaar dan? Krijgt die dan in het vervolg ook geen proces meer? Dat is volgens mij niet de weg die we opmoeten.. dan doen we precies wat zij ook doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel goed gaan daar. Het zijn terreurverdachten, geen boefjes.
En welke prijs dat heeft, welke repercussies als je ergens een foutje maakt, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
De oplossing is er wel keihard en alles vernietegend toeslaan op de vijand. De vraag alleen is of wij dat als westerse samenleving aanvaadbaar vinden.
Liever thee drinken dan zorgen dat er nog veel meer terroristen komen. Ik heb het persoonlijk niet zo op tegenovergestelde effecten. Kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nee, voor een situatie als deze zal ook echt een oplossing gevonden worden.. Hoe naief kun je zijn... Laten we lekker onze andere wang keren en thee drinken dan zal de situatie vanzelf wel weer beter zijn..
Oh, bedoel je armoe en zo? Moeten ze zelf wat aan doen, kan ik het helpen dat ze graag gehersenspoeld willen worden door een extremist?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De voedingsbodem... Geef ze een islamitische staat alla het Iran van Khomeini en alles wordt koek en ei en de islamitische wereld en het Westen leefde nog lang en gelukkig>? Komop zeg.. Welke voedingsbodem?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bijzaken, dat heb je met al die achterlijke geloofsboeken.
De hoofdzaak is dat de voedingsbodem weggenomen moet worden.
Dan doe je het niet goed gewoon je laat niemand over. Op dat gebied is het jammer dat Jengis Khan niet meer leeft. Dat zou mijn oppperbevelhebber zijn van het leger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, zodat de gematigde overgeblevenen helemaal radicaal en radeloos worden en onze maatschappij helemaal volgooien met bommen, nee dank je.
Helaas zorgen wij altijd voor die corrupte regeringen. En hun afvallige terroristen hebben we ook al zelf opgeleid en gestuurdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Oh, bedoel je armoe en zo? Moeten ze zelf wat aan doen, kan ik het helpen dat ze graag gehersenspoeld willen worden door een extremist
In plaats van het Westen de schuld te geven kunnen ze beter hun eigen corrupte regeringen omver werpen en zorgen voor gerechtigheid.
Maar je begrijpt dat zulke acties bij het andere kamp zouden worden opgevat als terrorisme, he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed gewoon je laat niemand over. Op dat gebied is het jammer dat Jengis Khan niet meer leeft. Dat zou mijn oppperbevelhebber zijn van het leger.
Triest hoor.. Okee, in Irak gebeurt het ook vaak dat soenitische dwazen zichzelf opblazen in een sji`itische moskee, maar nu het wat dichter bij huis is raakt het me toch iets meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef kLowJow het volgende:
208 gewonden in één ziekenhuis behandeld.
27 worden nog behandeld.
7 verkeren nog in kritieke toestand.
Wat een grappig mannetje ben jij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed gewoon je laat niemand over. Op dat gebied is het jammer dat Jengis Khan niet meer leeft. Dat zou mijn oppperbevelhebber zijn van het leger.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef sinemet het volgende:
Ow ,dus je moet dit soort dingen van die terroristen maar toestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |